Slaap lekker Jappertquote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
btw...het was een enerverend avondje...moet helaas gaan.....trust iedereen![]()

Die gaat voorlopig niet meer open nee, tenzij Chantal of Ingrid erin moetquote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook.
Maar het geld ligt op dit moment wel veilig in het washok.
BB houdt voorlopig de deur dicht.

De kaartjes liggen openlijk op tafel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Even over deze opdracht, de bewoners weten van elkaar wat er op de kaartjes staan?

Zei ik ook al stukje terug...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef Yvonna het volgende:
effe n theorietje....kan het niet zo zijn dat ze het geld van roel moeten doorgeven ipv een verhaal...en uiteindelijk komt t weer bij roel terecht

En ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar je las dat men het niet agressief vond.... er wordt alleen gezegd dat sommigen, zoals ik, zijn reactie begrijpen

van yoga wordt je rustigquote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef SuperMOM het volgende:
Verdorie, én de streams willen volgen én nog de herhaling van vanavond moeten zien!Dilemma, dilemma.... waarom moest ik ook alweer zonnodig op dinsdagavond op yoga? Nou?

Scanman, ook ik smijt eens met een t-shirt als ik bijv. een tentamen waarvoor ik hard heb geleerd niet heb gehaald en dat net te horen krijg als ik mijn cijfers check op internet.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij de beelden gezien van Roel in de slaapkamer? Ik overdrijf echt niet hoor. Hij was totaal over de rooie.

Ik iets van 3 euro totaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb 1 euro 70, daar kan ik wel een avondje van stappen.

ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef Sonique het volgende:
Dus dat geld incident en de weekopdracht staan los van elkaar?

Precies. Beetje overdreven reacties hier...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Als-ie iemand had geslagen dan was het voor mij meteen over en uit geweest, en hadden ze hem per direct het huis uit mogen sleuren.
Maar dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft een paar keer 'kanker' geroepen en met zijn vuist tegen een muur geslagen. Nou, dat doen dagelijks duizenden mensen alleen omdat ze de bus, tram of metro missen.

zou Rob geen gedeelte in zijn nepbeen hebben, hij loopt zo moeilijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook.
Maar het geld ligt op dit moment wel veilig in het washok.
BB houdt voorlopig de deur dicht.

Dat schreef ik een half uur geleden, Coos. Het moment is een beetje... voorbijquote:Op woensdag 9 november 2005 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik iets van 3 euro totaal.
Zullen we het bij elkaar leggen en helemaal uit ons dak gaan??![]()

Heb je het ook gezien? Hij wilde met al die woede naar de woonkamer toe, maar het is dat Rob hem tegen hield. Ik zeg niet dat ik verwacht dat hij daar was gaan meppen, maar het zag er ook niet uit alsof hij zijn woede onder controle had.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Als-ie iemand had geslagen dan was het voor mij meteen over en uit geweest, en hadden ze hem per direct het huis uit mogen sleuren.
Maar dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft een paar keer 'kanker' geroepen en met zijn vuist tegen een muur geslagen. Nou, dat doen dagelijks duizenden mensen alleen omdat ze de bus, tram of metro missen.

quote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef -Rick het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmpje dat roel zo totally-uber-pissed werd ?? Ik lees net alles en ben eigenlijk wel benieuwd naar z'n reactie.
Maar omdat (zoals ik net las) hij het woord 'kankerzooi' zo vaak gebruikt heeft zal talpa het wel niet uitzenden.
iemand filmpje ??

Nee hoor valt best meequote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar je las dat men het niet agressief vond.... er wordt alleen gezegd dat sommigen, zoals ik, zijn reactie begrijpen
Eng ben ik hè!

quote:Op woensdag 9 november 2005 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik iets van 3 euro totaal.
Zullen we het bij elkaar leggen en helemaal uit ons dak gaan??![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |