De vergelijking gaat ook vrij goed op vind ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske wederom over die 5000 euro van 2 en halve maand geleden
Whehehehe. Scheelde niet veel!quote:
Lieske: die paronoia kan je je werkelijk niet voorstellen, BELIEVE MEquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is blij dat ze even kan levellen.
Ik heb netjes gewacht tot die andere vol was.quote:
Ik snap geen ruk van die Rob:quote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik op een soortgelijke wijze zou reageren
Roel hield zijn kop betreffende het spelletje er wel goed bij. Rob bleef maar doorvragen als het weg was en hij hield wijselijk zijn mond dicht..
Moet wel heel wat zijn om zo low te gaanquote:Op woensdag 9 november 2005 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ben benieuwd wat er voor ingrid en chantal inzit met deze aktie van de dames.
Rob snapte het in iedergevalquote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap geen ruk van die Rob:
"wat is er dan"
"is het weg"
"kijk nog 'ns goed"
"weet je het zeker"
Maar dat is dan ook haat met mate en gepaste tijdsintervallen ertussen, door andere meningen heen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van.![]()
Ik heb mijn Joost-smiley ook al een week niet gebruikt.
Why not > deze was eerder als andere kwa tijd..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Gaan we in dit verkapte naamtopic verder?
Was ook maar een grapje, SCHAT.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Why not > deze was eerder als andere kwa tijd..
En dan ook nog in de meest vreselijke bewoordingen. Een bewoner moet koste wat kost met ze veel mogelijk vreselijke ziektes de grond in gestampt worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef Lamon het volgende:
Maar dat is dan ook haat met mate en gepaste tijdsintervallen ertussen, door andere meningen heen.
Er zijn ook users die post na post na post alleen maar willen laten weten hoeveel ze iemand wel niet haten.
Het is psychologie uit de eerste klas basisschool, maar jaloezie en afgunst, denk ik dan toch.
Dat zal wel in z'n voordeel werken, ben ik bang.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft Menno overigens laten zien afgelopen week?
0,0
Saaie muts.
Hypocriet he, van de kijkers....quote:Op woensdag 9 november 2005 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zal wel in z'n voordeel werken, ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |