De vergelijking gaat ook vrij goed op vind ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske wederom over die 5000 euro van 2 en halve maand geleden
Whehehehe. Scheelde niet veel!quote:
Lieske: die paronoia kan je je werkelijk niet voorstellen, BELIEVE MEquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is blij dat ze even kan levellen.
Ik heb netjes gewacht tot die andere vol was.quote:
Ik snap geen ruk van die Rob:quote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik op een soortgelijke wijze zou reageren
Roel hield zijn kop betreffende het spelletje er wel goed bij. Rob bleef maar doorvragen als het weg was en hij hield wijselijk zijn mond dicht..
Moet wel heel wat zijn om zo low te gaanquote:Op woensdag 9 november 2005 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ben benieuwd wat er voor ingrid en chantal inzit met deze aktie van de dames.
Rob snapte het in iedergevalquote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap geen ruk van die Rob:
"wat is er dan"
"is het weg"
"kijk nog 'ns goed"
"weet je het zeker"
Maar dat is dan ook haat met mate en gepaste tijdsintervallen ertussen, door andere meningen heen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van.![]()
Ik heb mijn Joost-smiley ook al een week niet gebruikt.
Why not > deze was eerder als andere kwa tijd..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Gaan we in dit verkapte naamtopic verder?
Was ook maar een grapje, SCHAT.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Why not > deze was eerder als andere kwa tijd..
En dan ook nog in de meest vreselijke bewoordingen. Een bewoner moet koste wat kost met ze veel mogelijk vreselijke ziektes de grond in gestampt worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef Lamon het volgende:
Maar dat is dan ook haat met mate en gepaste tijdsintervallen ertussen, door andere meningen heen.
Er zijn ook users die post na post na post alleen maar willen laten weten hoeveel ze iemand wel niet haten.
Het is psychologie uit de eerste klas basisschool, maar jaloezie en afgunst, denk ik dan toch.
Dat zal wel in z'n voordeel werken, ben ik bang.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft Menno overigens laten zien afgelopen week?
0,0
Saaie muts.
Hypocriet he, van de kijkers....quote:Op woensdag 9 november 2005 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zal wel in z'n voordeel werken, ben ik bang.
Dat is een tactiek om informatie los te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
"wat is er dan"
"is het weg"
"kijk nog 'ns goed"
"weet je het zeker"
Unbelieveble.... Als ik Roel was dan zou ik haar gewoon negeren met Ingrid erbij!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:28 schreef Showtime het volgende:
En Chantal voelt zich dan ook geen moment schuldig dat ze Roel zijn geld heeft gejat.
Dat komt omdat Rob al meer wist. die was nl al in de de DBK geweest en heeft iets te horen gekregen. Rob zat nl achter het geld aan van chantal en ingrid nadat hij de DBK was uitgekomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
"wat is er dan"
"is het weg"
"kijk nog 'ns goed"
"weet je het zeker"
Van de 4 genomineerden veruit het weinigst in beeld, tot nu toe.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft Menno overigens laten zien afgelopen week?
Idd jij snapt hetquote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rob snapte het in iedergevaldie is ook nie achterlijk.. juist top dat ie Roel zo helpt
<even pro menno momentje>quote:Op woensdag 9 november 2005 01:31 schreef Showtime het volgende:
En ja hoor het begint in de dames slaapkamer, Chantal begint over Menno die het allemaal goed uitkwam, ze had hem nog nooit zo stralend gezien.....
Ja!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
"wat is er dan"
"is het weg"
"kijk nog 'ns goed"
"weet je het zeker"
Nou, een mooie belediging is als een schilderij. En soms moet er een huilend zigeunerinnetje tussendoor om brood op de plank te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:29 schreef Arcee het volgende:
En dan ook nog in de meest vreselijke bewoordingen. Een bewoner moet koste wat kost met ze veel mogelijk vreselijke ziektes de grond in gestampt worden.
Bullshitquote:Op woensdag 9 november 2005 01:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is een tactiek om informatie los te krijgen.
Als je zo boos, en je hebt niemand waar je die energie kwijt kan omdat het een geheim is, en er roept iemand opeens 'Dat is het niet, dat is het niet!! Is het weg?!"
Dan denk je dat die persoon weet van je geheim, en neem je die zonder na te denken in vertrouwen..
Gelukkig had Roel hem door, en wist nog net z'n mond te houden...
Nou, wat een oeverloze en vooral nutteloze gesprekken waren dat tussen Rob en Roel.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
Hij wist al lang dat die poen weg was...
Ik snapte er ook geen ruk van.
hij wist niet dat het geld van roel was maar roel reageerde dus zo dus probeerde hij uit roel te trekken of het zijn geld wasquote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
dat is de geheime opdracht van Robquote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
Scan, hij is verliefd hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Roel, laat die meid eens met rust en ga je eigen spel spelen
[afbeelding]
Jep Thats itquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hij wist niet dat het geld van roel was maar roel reageerde dus zo dus probeerde hij uit roel te trekken of het zijn geld was
Lieske is onder de indruk van elke scheet die gelaten wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
Lieske is zwaar onder de indruk van Roel's uitbarsting![]()
daarom voelde rob zich ook zo schuldig daarna en dacht dat ie het verpest had voor roelquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hij wist niet dat het geld van roel was maar roel reageerde dus zo dus probeerde hij uit roel te trekken of het zijn geld was
OK, Rob wist dan dus ook dat Roel hoogst hoogst-hoogstwaarschijnlijk kwaad was omdat hij geld miste. En Rob wist ook dat het geen zin had om Roel verder te laten zoeken. Dus daarom snapte ik niet wat hij nou bedoelde met tot 3 of 4 keer toe "weet je het zéker, dat het weg is" tegen Roel zeggen..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:30 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rob al meer wist. die was nl al in de de DBK geweest en heeft iets te horen gekregen. Rob zat nl achter het geld aan van chantal en ingrid nadat hij de DBK was uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |