En nog grotere pech dat nathalie vervolgens aan Ingrid vertelde dat Rob onder hun bed aanhet zoeken was.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef BorTheWolf het volgende:
hij had alleen de pech dat natte lie opeens in de slaapkamer opdook.
Nee hoor... ik heb het ook... en nooit problemen mee. Als de streams er uit gaan ligt het aan Versatel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heb hier ook Chello, maar geen probs. Zelden haperingen en dergelijke...
Maar dat is zeldzaam geloof ik
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terugquote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Normaal is het andersom. Ziet hij als een puppy naar haar te staren.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terug![]()
Nee, Vlaardingen lees ik net.quote:
Die waren er ook al.quote:
Uhuh... ze zijn flieft hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terug![]()
Linda is al naar huis, dudequote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef newsman het volgende:
Ik stem op de wijnkelder.
Bedoel je de Babbespolder?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, Vlaardingen lees ik net.
Waarschijnlijk uit die verontreinigde polder. (kom hoe heet die polder ook alweer)
Het gif zit diep in zijn donder blijkt vanavond. Nog een paar jaar en hij lijkt net zo'n methylbromide slachtoffer.![]()
Hij spoort echt niet.![]()
het ene moment vind ik het een lekker ding en het andere moment vind ik dat ze op een vent lijktquote:
Dat staat op het kaartjequote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Arcee het volgende:
Wat lult Lieske nou steeds over een beschuitje?
Ja.quote:
Vetteoordspolder?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, Vlaardingen lees ik net.
Waarschijnlijk uit die verontreinigde polder. (kom hoe heet die polder ook alweer)
Dat is een aanwijzing op een van de kaartjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef Arcee het volgende:
Lieske, hou op over dat beschuitje!
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het is weer veel te laat geworden... maar wel een leuk avondje.
Trusten![]()
![]()
Ik kan al die F5-ers niet bijhouden in dit topic, er zijn -vreemd genoeg- nog meer topics in dit subforum.quote:
Dachten jullie maar zo is over politiek, dan hoef ik godverdomme niet naar die kut kop van bakellende te kijken, dude noem je opa maar, die je als schaap ter wereld bracht.quote:
Nee.quote:
Ik denk dat VOOR 11 uur morgen ochtend het geld weer in z'n geheel terug moet zijn bij Roel...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, maar het is dus wel een doorgeefspelletje (zoals ik 2 SC topics geleden voorspelde)?
Hoe verloopt de ketting, en waar is het geld nu? Zou het zo zijn dat als de ketting mislukt, omdat Roel erachter komt, het geld alsnog voor Roel is? Hebben ze dit vanmiddag rond 16:00 bij de cup-a-soup bedacht op de redactie van BB?
Heb ik genoteerd staan als een van m'n favo scènes van BB5.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ook als ze bijna huilt, zoals toen met Tanja en de baby die wegging.
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Dachten jullie maar zo is over politiek, dan hoef ik godverdomme niet naar die kut kop van bakellende te kijken, dude noem je opa maar, die je als schaap ter wereld bracht.
Was de enige polder die ik zo snel kon bedkenken in Vlaardingenquote:
Erin met die vuist, nu het nog vochtig is!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Showtime het volgende:
En Dido begint nu weer over Roel die zichzelf een gekneuste hand zou hebben geslagen. Schaamlippen trekken weer samen, bloed begint sneller te stromen, kom op Roel pak je kans.
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Roel hoopt dat zijn "actie" van vanavond word gecensureerd dmv piepjes (het woord kanker dus)
Een lekker ding vind ik haar sowieso niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:59 schreef Showtime het volgende:
het ene moment vind ik het een lekker ding en het andere moment vind ik dat ze op een vent lijkt![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heb hier ook Chello, maar geen probs. Zelden haperingen en dergelijke...
Maar dat is zeldzaam geloof ik
Hmmm dan ligt het mischien toch aan mijn wireless inet hier thuisquote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 4 streams tegelijk lopen en merk niet eens dat ze aan staan.
Hej Luchtbelletjequote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dido: ja? echt? wat leuk! waarom vind je dat?
Hij bedoelt waarschijnlijk de broekpolder, maar daar wonen niet veel mensenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was de enige polder die ik zo snel kon bedkenken in Vlaardingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |