En nog grotere pech dat nathalie vervolgens aan Ingrid vertelde dat Rob onder hun bed aanhet zoeken was.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef BorTheWolf het volgende:
hij had alleen de pech dat natte lie opeens in de slaapkamer opdook.
Nee hoor... ik heb het ook... en nooit problemen mee. Als de streams er uit gaan ligt het aan Versatel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heb hier ook Chello, maar geen probs. Zelden haperingen en dergelijke...
Maar dat is zeldzaam geloof ik
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terugquote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Normaal is het andersom. Ziet hij als een puppy naar haar te staren.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terug![]()
Nee, Vlaardingen lees ik net.quote:
Die waren er ook al.quote:
Uhuh... ze zijn flieft hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terug![]()
Linda is al naar huis, dudequote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef newsman het volgende:
Ik stem op de wijnkelder.
Bedoel je de Babbespolder?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, Vlaardingen lees ik net.
Waarschijnlijk uit die verontreinigde polder. (kom hoe heet die polder ook alweer)
Het gif zit diep in zijn donder blijkt vanavond. Nog een paar jaar en hij lijkt net zo'n methylbromide slachtoffer.![]()
Hij spoort echt niet.![]()
het ene moment vind ik het een lekker ding en het andere moment vind ik dat ze op een vent lijktquote:
Dat staat op het kaartjequote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Arcee het volgende:
Wat lult Lieske nou steeds over een beschuitje?
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |