Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Roel vrijwillig exit gaat?
Trustequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Misschien dit een manier om ingrid op de bank te krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Wie is hier de lachende derde? Menno! BB was het Menno-bashen ook zat kennelijk.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Zou ik iets hebben gewonnen in de Staatsloterij?![]()
dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef Anitra het volgende:
Het is duidelijk dat Roel een waarschuwing gehad heeft, want kalm is hij echt nog niet, dat is duidelijk te zien aan zijn lichaamstaal!!!!
Ik begrijp alleen niet hoe Chantal bij dit alles is betrokken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien dit een manier om ingrid op de bank te krijgen
Ohja die was er ook vanavond.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt, hij vertrouwt 't allemaal niks.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef Anitra het volgende:
Het is duidelijk dat Roel een waarschuwing gehad heeft, want kalm is hij echt nog niet, dat is duidelijk te zien aan zijn lichaamstaal!!!!
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..quote:BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan ..
Ik denk eerder dat Rob de lachende derde is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Wie is hier de lachende derde? Menno! BB was het Menno-bashen ook zat kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |