Ja, hoe deden we dat eigenlijk in vorige BB's? In de topics over de tv-uitzendingen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Ik kan al die F5-ers niet bijhouden in dit topic, er zijn -vreemd genoeg- nog meer topics in dit subforum.
keiharde fistfuck in het huis, doorbreken die grenzen van alle internationale big brothersquote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erin met die vuist, nu het nog vochtig is!![]()
O ja... die heb je ook ja... dat is bij de surfplas en de golfbaan... dat zou met gif kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de broekpolder, maar daar wonen niet veel mensen
Ze straalt dan.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef Luchtbel het volgende:
Dido: ja? echt? wat leuk! waarom vind je dat?
Nah, dit schiet niet op. Maar Roel komt dan ook uit Vlaardingen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erin met die vuist, nu het nog vochtig is!![]()
Ik vond d'r al mooi samen met lieske, en ik begin naat en ingrid ook steeds knapper te vindenquote:
Yep, en Naat maar super leuk tegen Menno doen toen ze hem nodig had om die zuurkoolschotel te maken.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
OMFG! Rob en naaD weer in het roddelbadje....
Joost moet niet met Menno omgaan blabla
O god, krijgen we dat. Zo wint deze mevr. Egotripper nog, puur doordat ze zich een succesvolle tandpastaglimlach heeft aangeleerd. Dat ze verder een onmogelijk serpent is, doet dan niet meer terzakequote:
Je hebt teveel fantasie. Dat gezeik met het geld staat los van de weekopdracht.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat VOOR 11 uur morgen ochtend het geld weer in z'n geheel terug moet zijn bij Roel...
Als dit niet zo is, dan is de opdracht mislukt en hebben ze zaterdag niet een verassing...
Of Roel ook z'n geld kwijt is is onduidelijk...
Het enige ullige is nu dat Joost de ketting open houdt door niet in de waskamer de badjas van Rob te halen uit de wasdroger (waar geld ligt)
Precies die bedoel ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de broekpolder, maar daar wonen niet veel mensen
Kon daar nog wat af dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
DIdo is blij dat haar kontje weer kleiner is geworden
Misschien staat het morgen iig op de BB site, of ze het ook echt uitzenden weet ik niet 100% zekerquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef melke het volgende:
Hopelijk komt Roels flippartij op tv. Heb het niet gezien, zonde
In één dag?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
DIdo is blij dat haar kontje weer kleiner is geworden
Ik vind haar leuk.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef Lkw het volgende:
O god, krijgen we dat. Zo wint deze mevr. Egotripper nog, puur doordat ze zich een succesvolle tandpastaglimlach heeft aangeleerd. Dat ze verder een onmogelijk serpent is, doet dan niet meer terzake![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:06 schreef BlaBlub het volgende:
Nou het is weer mooi geweest voor vandaag
Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |