Bwwaaaaaaarkquote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Muerte het volgende:
Brrr...
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot125a1.jpg]afbeelding][/URL]
Van de vrouwen vind ik haar ook zeker de leukstequote:
We zullen zien...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Je hebt teveel fantasie. Dat gezeik met het geld staat los van de weekopdracht.
De zogenaamde ketting is al door Rob verzeikt toen hij het geld niet kon verstoppen (betrapt door Natte Lie). Het was de bedoeling van BB om iedere keer het geld te laten verstoppen en dan aan een andere bewoner die plaats te vertellen in de DBK. Met waarschijnlijk als laatste Roel met de opdracht ga je geld maar zoeken want het is verplaatst.
Die topics gingen zoals deze topicreeks.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Arcee het volgende:
Ja, hoe deden we dat eigenlijk in vorige BB's? In de topics over de tv-uitzendingen.
Komt vast doordat je door al dat gekijk naar BB niet meer buiten komt. Dan ga je genoegen nemen met wat je aangeboden wordt, of dat nou kwalitatief hoogstaand is of niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond d'r al mooi samen met lieske, en ik begin naat en ingrid ook steeds knapper te vinden
Nee, dat kan niet... want Roel moest al als eerste naar de dbk toen.quote:
Vertelt ze eens een keer eerlijk hoe ze erover denkt de narcist is het nog niet goedquote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef Arcee het volgende:
Rob: "Ik hou het meest van mezelf".
Nathalie: "Ja, ik ook".
Domme meeloopmuts.
quote:
En er werd gewoon een stuk minder gepost toch, omdat het niet gratis was om streams te kijken...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoe deden we dat eigenlijk in vorige BB's? In de topics over de tv-uitzendingen.
na 12 bier msquote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond d'r al mooi samen met lieske, en ik begin naat en ingrid ook steeds knapper te vinden
Maar daar werd lang niet zo veel in gepost. BB5 is 't grootste BB-forum tot nu toe dankzij de SC-reeks.quote:
Ik heb tot een paar dagen terug alleen de live uitzendingen gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Komt vast doordat je door al dat gekijk naar BB niet meer buiten komt. Dan ga je genoegen nemen met wat je aangeboden wordt, of dat nou kwalitatief hoogstaand is of niet.
Remedie: een paar straten doorlopen, goed om je heen kijken en het is weer over
Dan zal Roel zich niet meer hoeven inhouden en leren we de *ware Roel* kennenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef Olio het volgende:
[..]
![]()
Ik denk trouwens dat Dido in dat geval gaat wieberen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Roel hoopt dat zijn "actie" van vanavond word gecensureerd dmv piepjes (het woord kanker dus)
Waarom niet ??quote:
Eensch met Loedertjequote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan zal Roel zich niet meer hoeven inhouden en leren we de *ware Roel* kennen
Gaaf !
Als Dido zou zeggen ze dat ze 't meest van haar moeder houdt dan zou Naat zeggen: "Ja, ik ook".quote:Op woensdag 9 november 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vertelt ze eens een keer eerlijk hoe ze erover denkt de narcist is het nog niet goed![]()
De tv uitzendingen waren gratis hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En er werd gewoon een stuk minder gepost toch, omdat het niet gratis was om streams te kijken...
Dat snap ik niet, he? Mensen die hele topics openen om aan te geven hoezeer ze iemand die ze eigenlijk niet kennen wel niet haten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |