Dat is de vraag van dit topicquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De jeugd heeft de toekomst.....Maar heeft Den Bosch de jeugd daarvoor......
Helemaal niet. Ben zeer te spreken over Bos. Hij speelt in een herkenbare opstelling, wisselt niet heel vaak van opstelling en ook niet tijdens de wedstrijden. Verder staat ie niet als een dolle langs de lijn te rennen. Ook durft hij impopulaire maatregelen te nemen. De organisatie is er ook duidelijker op geworden sinds zijn komst.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet Bos fout in jullie ogen, is het iemand zonder een duidelijke visie?
Juistquote:Op woensdag 9 november 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben zeer te spreken over Bos. Hij speelt in een herkenbare opstelling, wisselt niet heel vaak van opstelling en ook niet tijdens de wedstrijden. Verder staat ie niet als een dolle langs de lijn te rennen. Ook durft hij impopulaire maatregelen te nemen. De organisatie is er ook duidelijker op geworden sinds zijn komst.
Nee, maar goed voetbal wordt er niet veel gespeeld.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben zeer te spreken over Bos. Hij speelt in een herkenbare opstelling, wisselt niet heel vaak van opstelling en ook niet tijdens de wedstrijden. Verder staat ie niet als een dolle langs de lijn te rennen. Ook durft hij impopulaire maatregelen te nemen. De organisatie is er ook duidelijker op geworden sinds zijn komst.
Bos is weloverwogen deze uitdaging aangegaan en wist dat er weinig tot geen geld was. Hij heeft zijn connectie met Vitesse (Davids, Dors) laten gelden en van enkele andere kanalen, vooral zijn eigen voetbalachtergrond, gebruikt om bij grotere clubs talentvolle spelers weg te halen (Aborah van Ajax, Vorm en Rajcomar van Utrecht). Daarnaast heeft hij Powel weer bij de groep gehaald. Dat de supporters Powel niet pruimen, is niet zijn pakkie-an: hij moet het beste elftal zien op te stellen en achteraf kun je alleen maar zeggen dat hij een gevoelige (en in dit geval goede) snaar heeft geraakt.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee, maar goed voetbal wordt er niet veel gespeeld.
De inzet tijdens de wedstrijden is ook niet om over naar huis te schrijven.
Wisman deed volgens mij niet veel anders dan Bos, maar was door zijn uitstraling en accent wel de gebeten hond, terwijl je nu niemand hoort zeiken over Bos (op een enkeling na dan misschien).
Nu hoor je meer mensen over v/d Hoorn klagen, hoewel dat mi niet terecht is.
Onjuist.quote:De discipline is aangehaald, een marionet en stoorzender als Van der Horst is zonder gezichtsverlies van de bank naar de tribune verwezen
Zeker onjuist, want van die discipline is vrij weinig terug te zien op het veld.quote:
Het is een oefenwedstrijdje voor de trainers, waar publiek mag komen kijken als ze dat toevallig zouden willen (en in veel gevallen: als ze kunnen). Het is geen galawedstrijd om publiek te trekken.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:16 schreef stefan_FCDB het volgende:
om 13.00 uur tegen willem ii vrijdag, t zal wel druk worden!![]()
Als jij je mail eens leest en beantwoord.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:16 schreef stefan_FCDB het volgende:
om 13.00 uur tegen willem ii vrijdag, t zal wel druk worden!![]()
Wel met gezichtsverlies dan? Anyway, ik vind het een grote verbetering dat van der Horst weg is van de bank, die was soms een persiflage van zichzelf aan het worden. Misschien dat Wim zegt dat ie zelf op de tribune wilde, maar volgens mij is dat larie.quote:
Kan ook een tactische zet zijn in de richting van Roda, zodat ze niet het volle pond hoeven te betalen als ze (eventueel) vd Ouweland willen huren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
Fredje zegt vandaag in het BD dat er geen spelers meer bijkomen,maw,vd Ouweland zal niet komen.
Kijken of Fredje ook een vd Eijden in disguise is.
Goede actiequote:Op vrijdag 11 november 2005 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Overige supporters:
Alle overige supporters krijgen op de wedstrijddag (maandag 21 november) bij aankoop van een toegangskaart voor de wedstrijd tegen VVV Venlo twee gratis kaarten, één voor de wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden en één voor de wedstrijd tegen FC Omniworld.
Klopt, doen het hier ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:59 schreef LadyFCDB het volgende:
De plaatjes in de OP doen het niet meer Yeahinho. Of ligt dat aan mijn pc???
Vanavond naar Sittard
Wat dan wel meneer betweter?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebruik dan ook geen photobucket.....
Kom je die vrijdag en maandag er na dan ook weer?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:59 schreef Mindlight het volgende:
Yep ik kom maandag. 2x VVV in 4 dagen![]()
Uiteraard is VVV na maandag zijn koppositie kwijt, de vraag is alleen aan wie.
Nope,die kaartjes levert ie netjes bij mij inquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom je die vrijdag en maandag er na dan ook weer?
Een beetje respect voor je grote voorbeeld graagquote:Zit je naast die dikkop?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
VVV wil Berry Powel van jullie kopen, aldus het AD.
Dat zeiden velen ook over Excelsior uit...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zou wel heel triest zijn eigenlijk.
Zelfs mét Powel kunnen we maandag niet winnen van VVV...
Is dat bericht op internet terug te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
Precies, komt best goed maandag, ik sta volledig achter Den Boschquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeiden velen ook over Excelsior uit...
Mooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:40 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, komt best goed maandag, ik sta volledig achter Den Bosch
Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jou eens in de Vliert zien, Tong?
Dan kom je maar naast mij zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.
Hij gaat weer eens kijken,waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.
Ik las het ja,verkopen die hap.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 09:01 schreef Maichel het volgende:
Is dat morgen nu al dat je een extra kaartje kan vragen?
Geen idee, stond in het verslag van VVV - Excelsior.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat bericht op internet terug te vinden?
Hmmm.. oke, heb je misschien de titel van dat stuk. Ik kan het namelijk niet vinden.quote:Op zondag 20 november 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee, stond in het verslag van VVV - Excelsior.
Stond in de AD sport van zaterdag in het artikel over VVV v Excelsior,zo moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm.. oke, heb je misschien de titel van dat stuk. Ik kan het namelijk niet vinden.
Ik betwijfel of ie hem wel raakte en indien dat wel het geval was was ie niet de laatste man en de overteding was mijn inziens geen rode kaart waard.quote:Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef fanneke het volgende:
De rode kaart van Vorm was gewoon terecht. Eerst timed ie verkeerd en dan torpedeerd ie die nummer7, Garcia.
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Het was weer eens een "ouderwetse" pot voor mij,lang geleden dat ik zo heb meegeleefd.
Een verdiend puntje op basis van de inzet al mogen we niet klagen met de gemiste kansen van VVV.
Scheids was naar beide kanten toe zeer slecht en de rode kaart voor Vorm is ronduit belachelijk als je naar een eerdere situatie kijkt in de eerste helft waar er eentje van ons de doorgang werd belet.
Die nummer 7 van hun mag trouwens wel doorgaan voor de theaterprijs van 2005,wat een aansteller die Oelubulu
Of ie laatste man is of dat het aan de zijkant gebeurt doet er bij zo'n overtreding niet toe.quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ie hem wel raakte en indien dat wel het geval was was ie niet de laatste man en de overteding was mijn inziens geen rode kaart waard.
In de eerste helft had VVV dan ook met 10 verder gemoeten.
OK,stel dat ie hem wel geraakt heeft dan was ie gewoon te laat maar in dat geval was geel op zijn plaats geweest mijn inziensquote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Of ie laatste man is of dat het aan de zijkant gebeurt doet er bij zo'n overtreding niet toe.
Hij kan totaal de bal niet spelen omdat ie te laat is en pakt dan maar de man. Dus rood.
Die situatie idd. Is voor mij een zelfde soort situatie aangezien Vorm ook niet de laatste man was en de overtreding geen rood waard was.quote:1e helft bedoel je waarschijnlijk die overtreding op Powel waarvoor Fleuren geel kreeg. Die verdediger was niet de laatste want een andere verdediger kneep naar binnen. Dus gewoon geel.
Mee eensquote:Overigens kwam Haemhouts na z'n snelle gele kaart ook enkele keren goed weg. Van Hulten was vrij coulant voor hem.
Ik geloof ook niet dat er maar 1 Bosschenaar is die dat tegenspreekt.quote:We moeten reëel zijn, VVV is gewoon een betere ploeg.
Juist en daarom mogen we tevreden zijn met het punt en met het feit dat de Vliert nog steeds een onneembare vesting is.quote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef fanneke het volgende:
We moeten reëel zijn, VVV is gewoon een betere ploeg.
Wie dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan moet de trainer hem niet opstellen.
Plet. Desnoods 'n ander systeem. Aan een speler die totaal niet fit is heb je niet zoveel. Dan kun je zo iemand beter wat later brengen, het laatste half uur.quote:
Gewoon opstellen. Hij had steeds 2 man bij zich, en door dit soort wedstrijden te spelen krijgt hij weer ritme.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan moet de trainer hem niet opstellen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef Mindlight het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat Powel al 16 keer heeft gescoord? Die gozer heeft misschien 100 meter gelopen over de hele wedstrijd gezien. Raycomar werkte redelijk hard, maar ik vond ook hem één van de zwakkeren.
Vieren als een overwinning vind ik overdreven maar het is gewoon een feit dat VVV 2 stappen verder is dan wij en voor de meesten,en terecht,de gedoodverfde titelfavoriet is waar wij de PO nog maar eens moeten zien te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het helaas niet gezien, maar ik vind het een trieste zaak dat een 1 - 1 thuis tegen VVV zowat wordt gevierd als een overwinning.
Precies, en het was de werklust van het middenveld en de verdediging die het puntje eruit gesleept hebben, en als je een gelijkspel behaald op basis van werklust is dat (vind ik) altijd iets moois.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vieren als een overwinning vind ik overdreven maar het is gewoon een feit dat VVV 2 stappen verder is dan wij en voor de meesten,en terecht,de gedoodverfde titelfavoriet is waar wij de PO nog maar eens moeten zien te halen.
Nope,hij heeft er kijk opquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt em al goed bewerkt ist nie?
Je kan toch in alle redelijkheid niet zeggen dat Powel gisteren ook maar redelijk gespeeld heeft? En Raycomar weet ik niet hoe DG daarover dacht, maar ik merkte gisteren op de tribune al dat er een aantal dat niet met me eens waren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt em al goed bewerkt ist nie?
Robbie kan dat wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je kan toch in alle redelijkheid niet zeggen dat Powel gisteren ook maar redelijk gespeeld heeft? En Raycomar weet ik niet hoe DG daarover dacht, maar ik merkte gisteren op de tribune al dat er een aantal dat niet met me eens waren.
Gewoon bronnenbescherming.quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Op internet is het niet te vinden. En ik had het ook op m-side gb gezet. Word ik ineens bestookt met mailtjes van VVV-ers..![]()
![]()
WTF is dat voor kletsquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef fanneke het volgende:
Vorm 3 wedstrijden geschorst (waarvan 1 voorwaardelijk). Hij accepteerde het voorstel van de aanklager van de KNVB.
??? Wat is hier nou kut-knvb aan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTF is dat voor klets![]()
Opflikkeren kut knvb
Dan moet ie t niet accepteren, simpelquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch overdreven man, 3 wedstrijden. Ernstig gemeen spel flikker toch op.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, dan accepteer je zoiets niet.
Maar ik wel, en de vraag staat er nu nog steedsquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Dat bepaal jij?
Pff, waarom ga ik eigenlijk met jou in discussie jij was er niet eens bij.
Jij vond dit ernstig gemeen spel, 3 wedstrijden schorsing?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar ik wel, en de vraag staat er nu nog steeds
Wat een dooddoener zeg. Vorm heeft het voorstel geaccepteerd, dat zou hij niet doen als hij het er niet mee eens zou zijn. Dat heeft niets te maken met het er wel of niet bij zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Dat bepaal jij?
Pff, waarom ga ik eigenlijk met jou in discussie jij was er niet eens bij.
Het is heel simpel inderdaad. Helaas voor sommigen nog niet simpel genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan moet ie t niet accepteren, simpel
Nee ik vond dit niet eens een rode kaart, en als ik Vorm was zou ik tegen élke vorm van schorsing in beroep gaan, of het nou 1 of 5 wedstrijden is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vond dit ernstig gemeen spel, 3 wedstrijden schorsing?
m.a.w deze straf is overdreven. hehe we zijn er.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee ik vond dit niet eens een rode kaart, en als ik Vorm was zou ik tegen élke vorm van schorsing in beroep gaan, of het nou 1 of 5 wedstrijden is.
De straf is overdreven, wat dat betreft ging ik ook niet tegen je in. Alleen ligt het niet aan de KNVB, want die bepalen de straf puur op basis van het rapport van de arbitrage. Als Vorm/FCDB vindt dat de straf te hoog is, moeten ze in beroep gaan of anders helemaal niet zeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
m.a.w deze straf is overdreven. hehe we zijn er.
Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vorm accepteert het voorstel echter. Dus niets kut-KNVB. Hij had het ook niet kunnen accepteren.
Er zijn genoeg gevallen waarbij als het écht onterecht was er gewoon "vrijspraak" volgde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...![]()
Vorm zal echt wel zijn redenen hebben waar hij het geaccepteerd heeft bijvoorbeeld omdat (zoals ik al eerder aangaf) 9 van de 10 beroepen niet gehonoreerd worden of zelfs hoger uitvallen.
Er zijn echt wel praktijkvoorbeelden dat iemand een lagere straf kreeg nadat men niet akkoord was gegaan met het voorstel. Dit is dus onzin.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...![]()
Vorm zal echt wel zijn redenen hebben waar hij het geaccepteerd heeft bijvoorbeeld omdat (zoals ik al eerder aangaf) 9 van de 10 beroepen niet gehonoreerd worden of zelfs hoger uitvallen.
Het is dan toch zijn woord tegen dat van de scheidsrechter, en dat zal hij nooit winnen. En mochten er videobeelden zijn gemaakt, geven deze ook weinig uitsluitsel gezien de afstand en de camerapositie.
Jij begon over kut-KNVB.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een onzin. Dat hij het accepteert wil toch niet automatisch zeggen dat het niet overdreven is. Ik kan me goed voorstellen dat hij geen zin heeft in die rompslomp van een beroep. Waar het zijn woord tegen dat van de aanklager is. en die in 9 van de 10 gevallen toch gelijk krijgt.
Met jou is echt geen gesprek te voerenquote:
Op jou reageert men inderdaad volop.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met jou is echt geen gesprek te voeren![]()
Op m-side.com negeert iedereen jou al, dat ga ik vanaf nu hier ook maar eens doen.
Precies.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.
Als Vorm er van overtuigd was dat het een onterechte was was ie echt wel in beroep gegaan met de wetenschap dat ze voor dit soort overtredingen nooit 4 wedstrijden schorsing zullen geven.
Klopt jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met jou is geen zinnig gesprek aan.
Er vooral niet inhoudelijk op ingaan. Ik wens je leraar op de VMBO-zwakstroom veel sterkte.quote:
Ja dat bedoel ik, hoewel ik dan toch denk dat ie m op een lelijke manier geraakt heeft, want de positie hoeft niet altijd een rode kaart te zijn bij contact. Maar dat hij niet in beroep gaat, geeft aan dat ik het verkeerd gezien had ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.
Als Vorm er van overtuigd was dat het een onterechte was was ie echt wel in beroep gegaan met de wetenschap dat ze voor dit soort overtredingen nooit 4 wedstrijden schorsing zullen geven.
idem hier.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
geeft aan dat ik het verkeerd gezien had ja.
Dat het terecht rood was lijkt me nu ook wel duidelijk. Maar dat ernstige gemeen spel en de consequentie die de knvb er aan verbind zie ik niet zo. Als een speler een dergelijke overtreding maakte werd het afgedaan met 1 wedstrijd. Maar voor keepers gelden blijkbaar andere regels.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat jij en ik ervan vinden het gaat erom wat Vorm en de KNVB er van vinden in deze.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat het terecht rood was lijkt me nu ook wel duidelijk. Maar dat ernstige gemeen spel en de consequentie die de knvb er aan verbind zie ik niet zo. Als een speler een dergelijke overtreding maakte werd het afgedaan met 1 wedstrijd. Maar voor keepers gelden blijkbaar andere regels.
Hebben die spelers die tegen ons een rode kaart hebben gekregen meer dan 1 wedstrijd gekregen. Volgens mij niet. Terwijl daar toch ook een aantal bijzaten die zeker niet onderdeden voor deze.
Ikediaquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker bezig hier tijdens die spannende CL-wedstrijd van onze hoofdstedelingen.
Vorm heeft die Ikedia blijkbaar toch harder geraakt dan gedacht ja. Hij was ook wel héél erg snel bij de bal, Vorm kwam echt meer dan een stap te laat.
Was dat trouwens je vriendin met je wie laatst op een zaterdag over de dijk liep?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat jij en ik ervan vinden het gaat erom wat Vorm en de KNVB er van vinden in deze.
Als Vorm er van overtuigd was dat ie gewoon "te laat" was was ie zeker in beroep gegaan lijkt mij maar doordat ze het laten varen heb ik sterk het idee dat het zeker wel een bewuste overtreding was ipv "te laat" zijn.
Maar goed,ik ga de hond uitlaten
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat trouwens je vriendin met je wie laatst op een zaterdag over de dijk liep?
quote:
Volgens tekst op dinsdag 6 december.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd wanneer we het inhalen. Zal wel weer zo'n avond zijn dat ik niet kan.
Dat is volgens mij alleen voor Graafschap - Zwolle, staat in enkelvoud onder die wedstrijd. Bovendien lijkt het me niet dat we en zondag spelen en dinsdag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens tekst op dinsdag 6 december.
Raar inderdaad. Vanochtend was al duidelijk dat er niet gespeeld zou kunnen worden. Het valt me mee dat we nu niet zitten te koukleumen in het stadion en te horen krijgen dat de wedstrijd niet doorgaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef fanneke het volgende:
Vanavond afgelast. Waarom moest dat tot 16.30 uur duren voordat het bekend werd gemaakt?
Volgens mij was Cambuur al halfweg. Zullen ze blij mee zijn.
Maar in Gelderland en Overijssel was het de hele dag al een puinhoop. En laat je vanuit Leeuwarden naar Den Bosch nou net door die 2 provincies heen moeten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo, vanochtend was het alleen wat regenachtig en wind.
Daar sneeuwde het al de hele dag. Hier is dat pas aan het eind van de middag begonnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
D'r was ook natte sneeuw... Later kwam er nog "normale" sneeuw bij. Er waren ook al wat wedstrijd vrij vroeg afgelast.
Jammer dat het niet doorgaat, nu wordt het vast op een maandagavond ingehaald.
Eindhoven was 's ochtends ook al afgelast. 's Ochtends was er al flink wat natte sneeuw. Toen ik twee seconde op het balkon stond om een sigaret op te steken wist ik al genoeg... er wordt vanavond niet gevoetbald.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar sneeuwde het al de hele dag. Hier is dat pas aan het eind van de middag begonnen.
Om baggerweer alleen wordt een wedstrijd niet afgelast.. Kijk gisteren maar naar AZ.
idd. Hoorde zojuist iemand op de radio die ruim 6 uur onderweg was van Enschede naar Brabant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eindhoven was 's ochtends ook al afgelast. 's Ochtends was er al flink wat natte sneeuw. Toen ik twee seconde op het balkon stond om een sigaret op te steken wist ik al genoeg... er wordt vanavond niet gevoetbald.
Het had best voor 16.30 duidelijk kunnen zijn. Zelf zou ik er ook niet blij mee zijn als ik onderweg ben van Den Bosch naar Leeuwarden en onderweg verneem dat het afgelast is, terwijl dat allang duidelijk had kunnen zijn.
Er stonden/staan echt gigantische files. Alles staat vast inderdaad. Ik vraag me af of Cambuur al onderweg was, moet haast wel...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. Hoorde zojuist iemand op de radio die ruim 6 uur onderweg was van Enschede naar Brabant.
Iemand van Den Bosch op weg naar A'dam was na 2½uur pas bij knooppunt Deil.
Cambuur had nooit op tijd kunnen zijn.
Hier staat dat het wel 6 december wordt gespeeld:quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat ik Robbie gelijk moet geven. Er staat 'wedstrijd wordt ingehaald op 6 dec' onder die van De Graafschap, dus het zal wel alleen daarvoor gelden he.....
quote:Voor de afgelaste wedstrijden heeft de KNVB inmiddels een nieuwe speeldatum aangewezen. Op dinsdag 6 december zal er een inhaalronde afgewerkt worden.
6 december in een dinsdag. 2 dagen na Tob uitquote:
Spannende slotfase heb je gemistquote:Op maandag 28 november 2005 14:06 schreef Yeahinho het volgende:
Voorverkoop is zelfs vandaag al begonnen zeggen ze. Maar liefst 150 kaarten beschikbaar.
Goed dat de match tegen Omniworld vanavond doorgaat. Ik moet nu het laatste kwartiertje missen, maar anders werd ie naar morgen verzet, en dan kan ik al helemaal niet.....
Ook Cambuur op maandag 12 december is weer mooi kut. Ook dan zal ik het laatste kwartier gaan missen.
Het gelijke spel was misschien nog wel terecht, alleen de 0-1 van Omniworld niet.quote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Spannende slotfase heb je gemist
1-1 tegen Omniworld, WTF?
Was gewoon hands hoor, dus terecht.quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het gelijke spel was misschien nog wel terecht, alleen de 0-1 van Omniworld niet.
Dus de mooie goal van Aborah had eigenlijk de winnende moeten zijn.
Ik heb het zelf niet gezien, maar als ik de mensen die bij mij zaten mag geloven was het hands van een speler van Omniworld.quote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Was gewoon hands hoor, dus terecht.
Scheids was echt heel erg slecht trouwens...
Jij was een kwartier voor tijd toch al weg???quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een boutzooi zeg, gewoon lachwekkend om te zien dat ze van zo'n stelletje amateurs nog bijna verliezen.
Ben Bolman hoeven ze voort niet meer te interviewen inderdaad...quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
Oja,het niveau van het FCDB magazine gaat ook steeds verder omlaag,als ze zelfs al dorpsgekken gaan interviewen...
Je gaat me niet zeggen dat jij hem in huis hebt? Ik heb nog helemaal niks!quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
Oja,het niveau van het FCDB magazine gaat ook steeds verder omlaag,als ze zelfs al dorpsgekken gaan interviewen...
Fan Club Den Bosch geen Blue lifequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat jij hem in huis hebt? Ik heb nog helemaal niks!
Dat was juist positief,dat mogen ze vaker doen,mag ie wat meer uitleg gaan geven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben Bolman hoeven ze voort niet meer te interviewen inderdaad...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet overigens 100% zeker dat ik meer van de wedstrijd heb gezien dan jij Robbie, want ik zag bepaalde figuren na rust pas in de 56e minuut het vak opkomen....
Als het goed is heb ik mijn kaartje ook al. Een vriendin van me zou vandaag naar de ticketbox gaan om de kaartjes te halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]1-0 to Yeahinho
Ik heb trouwens mijn kaartje voor FLOP binnen,en maar mekkeren trouwens over het lage aantal beschikbare plaatsen maar het zou mij niet eens verbazen als we het niet eens uitverkocht krijgen
Als ik jouw was zou ik gewoon lekker naar TGG gaan joh........quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:03 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik zal doen zondag...
Haal ik geen kaartje, dan zul je zien dat mijn eigen wedstrijd is afgelast (uit naar TGG, niet al te beste velden daar he?). Haal ik wel een kaartje, dan gaat het amateurvoetbal ongetwijfeld gewoon door...
Heb mn kaartje ook binnen. Zou het overigens niks geks vinden nee.. met een voorverkoop die maar 4 dagen loopt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]1-0 to Yeahinho
Ik heb trouwens mijn kaartje voor FLOP binnen,en maar mekkeren trouwens over het lage aantal beschikbare plaatsen maar het zou mij niet eens verbazen als we het niet eens uitverkocht krijgen
Juistquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Het niveau op de m-side zakt ook steeds dieper weg zeg... wat een figuren tegenwoordig op de tribune.
Heeft niets te maken met de korte vvk-periode,gewoon smoesjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb mn kaartje ook binnen. Zou het overigens niks geks vinden nee.. met een voorverkoop die maar 4 dagen loopt.
Het heeft er wel iets mee te maken natuurlijk en zo zijn er ook nog andere factoren zoals mensen die zondag sinterklaas vieren etc.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met de korte vvk-periode,gewoon smoesjes.
De helft van het grut wat tegenwoordig op M zit is nog nooit daar geweest en voor dat volk is het toch een "grote" wedstrijd.
Als je maar zo weinig kaarten hebt moet zoiets binnen 1 of 2 dagen uitverkocht zijn.
Ben het dit keer volkomen met je eens!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:21 schreef Yeahinho het volgende:
Dat vrouwke is een debiel, maar de gooier van dat vuurwerkding is een nog grotere debiel. Eén van die teringmannekes die bovenin staan en nog geen seizoen bij FC komen kijken.
Robbie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het heeft er wel iets mee te maken natuurlijk en zo zijn er ook nog andere factoren zoals mensen die zondag sinterklaas vieren etc.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 30 november 2005 03:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Robbie.
Het is Den Bosch tegen Oss,oftewel 20 minuutjes in de bus,slechts iets van 200 kaartjes,dit hoort gewoon snel uitverkocht te zijn,geen excuses voor mogelijk.
Ach,het GB,volgens sommige daar begon de vvk ook op maandag.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens iemand op het GB is het uitverkocht.
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,het GB,volgens sommige daar begon de vvk ook op maandag.
Dat zou goed kunnen,ze moeten iig niet op mij rekenen,ik lig tegen die tijd nog in bedquote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Men wil zaterdag naar de training gaan om het team te motiveren... Maargoed dan zullen er straks weer 10 man staan ofzo..
Blijf lekker thuis,een of ander oefenpotje op een knollenveld van TGG hoger aanslaan dan een wedstrijd van de FCquote:Op woensdag 30 november 2005 13:18 schreef Yeahinho het volgende:
En is het nu uitverkocht of niet? Ik zit echt te twijfelen of ik een kaartje zal halen.
Hoho, 'oefenpotje'..?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Blijf lekker thuis,een of ander oefenpotje op een knollenveld van TGG hoger aanslaan dan een wedstrijd van de FC![]()
OJCquote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoho, 'oefenpotje'..?Tis wel het heilige OJC 8 dat de kicksen onder gaat binden ja!
En zo fantastisch zijn die wedstrijden van de FC de laatste tijd ook weer niet...
Precies, je lult jezelf vast! Het OJC 8-niveau is ook zeer laag te noemen, maar daarom blijft het nog wel mijn team/clubquote:Op woensdag 30 november 2005 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OJC
En wat heeft het niveau van het spel te maken met onvoorwaardelijke steun aan de club?
FCDB en Arsenal staan op gelijke voet.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef Suijk het volgende:
En liet DG ook niet af en toe een wedstrijdje van FCDB schieten om in Londen op bezoek te gaan?
Dat heb je me weleens verteld.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Hoezo staan OJC en FCDB niet op gelijke voet.
Yeah rightquote:Op woensdag 30 november 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat heb je me weleens verteld.
"FCDB is alles voor me,OJC een leuke bijzaak"
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 november 2005 14:00 schreef Yeahinho het volgende:
En nu ga ik - met een omweg - naar de Ticketbox.
Jullie horen snel of DG kan gaan lachen.
Ja dat was gisterenquote:
We zijn het eens.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat was gisteren
Tijd dat ze hem weer eens laten meedoen, en dan niet bij een achterstand in een uitwedstrijd.
Dat boekje heb ik ook maar gelijk weggegooid.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat je goed DG, dat vissershoedje
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft er hier een kaartje?
Ik had meer te doen en ging met een omweg zei ik toch OOSJ.
Fanclub of Blue Life, of allebeiquote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik zit nog te wachten op het nieuwe boekje. mag zo onderhand wel eens komen.
REAN JE CAPSLOCK DOET RAAR.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef Reanimatie.com het volgende:
trouwens...
ROBBIE, KOEKERD, waar blijft het spandoek? en mijn bier?
Lady, prulleke, al gevorderd met de DVD?
voor de liefhebbers; k verveelde me in de baas zijn tijd, heb weer eens ouderwets tijd gehad voor een VI-FOTOSOEP....
Hou op over die DVD. Ik mis een aantal wedstrijden..... de recordable dvd waar ze op staan is kwijtquote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef Reanimatie.com het volgende:
trouwens...
ROBBIE, KOEKERD, waar blijft het spandoek? en mijn bier?
Lady, prulleke, al gevorderd met de DVD?
voor de liefhebbers; k verveelde me in de baas zijn tijd, heb weer eens ouderwets tijd gehad voor een VI-FOTOSOEP....
Ik kan het wel op dvd zetten als je wil.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hou op over die DVD. Ik mis een aantal wedstrijden..... de recordable dvd waar ze op staan is kwijt. Een vriendin van me heeft alles op video band staan maar het probleem daarmee is dat alles op longplay staat en mijn video dat niet aankan. Heeft er iemand een suggestie om mij te helpen???? Anders vrees ik het ergste!
Ow en ik kan niet wachten tot ik naar huis kan en mijn post kan gaan bekijken.![]()
Kan jij van dat ook als het als LP opgenomen is dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik kan het wel op dvd zetten als je wil.
Ben ik alquote:Op donderdag 1 december 2005 19:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
die schoften van de supportersclub hebben weer een uitzonderingspositie. Tijd dat we naast FCDB allemaal lid worden van de reguliere supportersclub, dan is dat gauw zat afgelopen!
Briljant geschreven verhaal trouwens. Meesterlijk gewoon...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
In eerste instantie snapte ik de posts hierboven niet, maar toen ik het nieuwe Blue Life Magazine ging doorbladeren had ik em al heel snel door.
DG lachend en herkenbaar op de foto?!Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?!
![]()
Waarom niet??????quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)w%3Afc%20den%20bosch
Is dat echt?
Iedereen kan wel zeggen dat ie een shirt van Gillhaus heeft?quote:
Komt waarschijnlijk door het wassen. Ik heb hier het shirt van Koen vd Laak in de kast. Staat er niet op toch is het zo.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat ie een shirt van Gillhaus heeft?
+panasonic en adidas logo zien er nogal vervaagd en vernaggeld uit.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Briljant geschreven verhaal trouwens. Meesterlijk gewoon...
Het is een origineel shirt van Adidas,ik heb deze shirts ook liggen van Goossens en Scholten en het klopt dat ze zo vervagen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)l%252BBFShX%26df%3D1
Is dat echt?
Opbokken dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef X_X het volgende:
Wat een gezeik...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:55 schreef X_X het volgende:
Sukkel..
Zeker die nep- FCDB'er die eigenlijk voor PSV is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
Vond de interviewer maar een sukkel anders...
Hij wilt er minimaal 100 euro voor hebben,dat is het natuurlijk niet waard,zeker niet als niet 100% zeker weet dat ie van Hansje is geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Okee, toch maar een bod uitbrengen dan
Ik zag laatst trouwens ook een zwart wit shirt met de eerste shirtsponsor AMK ofzo?? van een jaar of 25 geleden. Zal meer Tong zn tijd geweest zijn.
Was toch een wit shirt met een zwarte balk erop?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij wilt er minimaal 100 euro voor hebben,dat is het natuurlijk niet waard,zeker niet als niet 100% zeker weet dat ie van Hansje is geweest.
AMK is begin jaren 80 geweest
Dat klopt. De foto's zijn genomen tijdens de Na-Competitie in 1983.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was toch een wit shirt met een zwarte balk erop?
Volgens mij promoveerde ze met die shirts naar de eredivisie in 1983.
Goed zo Réan!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Reanimatie.com het volgende:
voor Rean:
[afbeelding]
Na Rean:
[afbeelding]
maar het blijft een scheitclub!
Tnx. Heb je ook al een reactie gegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was toch een wit shirt met een zwarte balk erop?
Volgens mij promoveerde ze met die shirts naar de eredivisie in 1983.
LadyFCDB, email is verstuurd.
Bosschenaren zie je overalquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:37 schreef Doc het volgende:
Vandaag liep ik door Brussel en zag daar een soort van van snoop-dogg kloon met een FC Den Bosch sjaaltje lopen.
Met zijn zelfgemaakte spandoek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Okee, toch maar een bod uitbrengen dan
Ik zag laatst trouwens ook een zwart wit shirt met de eerste shirtsponsor AMK ofzo?? van een jaar of 25 geleden. Zal meer Tong zn tijd geweest zijn.
Bij RKC is hij gewoon afgetestquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jon Bjornsson heet de beste man en vorig seizoen wilde RKC hem graag halen, maar hij was te duur. Nu is hij transfervrij.
In 2002 is hij ook al bij de Graafschap op proef geweest en afgelopen maand bij Volendam:quote:Grétar Sigfinnur Sigurosson en Ellert Jon Bjornsson zijn er niet in geslaagd indruk te maken op de technische staf van RKC Waalwijk. De twee 22-jarige IJslanders waren op proef maar zijn inmiddels teruggekeerd naar huis.
Bron
Dit is hemquote:De IJslandse speler Ellert Jón Björnsson afkomstig van IA Akranes is reeds weer vetrokken. De 23 jarige speler trainde afgelopen week mee met de groep. Echter door het zware programma van het 1e en 2e elftal, is het niet mogelijk om op korte termijn een oefenwedstrijd in te lassen. Hierdoor kan de technische staf vooralsnog, voorlopig geen beslissing nemen. Hij mag in een later stadium terugkomen.
bron
In het BD stond dat hij te duur was voor RKC omdat hij nog een contract had bij zijn club.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Bij RKC is hij gewoon afgetest
[..]
In 2002 is hij ook al bij de Graafschap op proef geweest en afgelopen maand bij Volendam:
[..]
Dit is hem
[afbeelding]
Zijn statistieken:
Juist zijn zaakwaarnemer heeft er graag een leugentje om bestwil voor over denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar heb je wel een punt. "Te duur" klinkt beter dan "afgetest" natuurlijk.
Yup,ik mag weer een keer naar een uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, ik moet zelf voetballen.Jij gaat wel?
van ticketbox wel. Sup ver. niet denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yeahinho moet ook voetballen dus.
Zijn alle kaartjes verkocht?
Iedereenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie hadden er 'n hesje?
Ga je nu wel of niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
Moet ik nu happen, of wat is precies de bedoeling.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd hoe er gereageerd gaat worden op de minuut stilte e.d. voor Di Tomasso.
Ben bang dat de meesten het uitschelden van Oss belangrijker vinden![]()
.
Nou,wat gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef LadyFCDB het volgende:
Morgen dus bijna alle fcdb fokkers op het uitvak! Gezellig!
Thuis blijven danquote:
Ja, ik geloof het wel. In ieder geval DG, Robbie, OOSJ, Rean en wij dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef LadyFCDB het volgende:
Morgen dus bijna alle fcdb fokkers op het uitvak! Gezellig!
Nope,zo naar de Brabanthallenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Thuis blijven dan![]()
Moest jij niet naar Luik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |