Dan moet ie t niet accepteren, simpelquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch overdreven man, 3 wedstrijden. Ernstig gemeen spel flikker toch op.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, dan accepteer je zoiets niet.
Maar ik wel, en de vraag staat er nu nog steedsquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Dat bepaal jij?
Pff, waarom ga ik eigenlijk met jou in discussie jij was er niet eens bij.
Jij vond dit ernstig gemeen spel, 3 wedstrijden schorsing?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar ik wel, en de vraag staat er nu nog steeds
Wat een dooddoener zeg. Vorm heeft het voorstel geaccepteerd, dat zou hij niet doen als hij het er niet mee eens zou zijn. Dat heeft niets te maken met het er wel of niet bij zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Dat bepaal jij?
Pff, waarom ga ik eigenlijk met jou in discussie jij was er niet eens bij.
Het is heel simpel inderdaad. Helaas voor sommigen nog niet simpel genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan moet ie t niet accepteren, simpel
Nee ik vond dit niet eens een rode kaart, en als ik Vorm was zou ik tegen élke vorm van schorsing in beroep gaan, of het nou 1 of 5 wedstrijden is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vond dit ernstig gemeen spel, 3 wedstrijden schorsing?
m.a.w deze straf is overdreven. hehe we zijn er.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee ik vond dit niet eens een rode kaart, en als ik Vorm was zou ik tegen élke vorm van schorsing in beroep gaan, of het nou 1 of 5 wedstrijden is.
De straf is overdreven, wat dat betreft ging ik ook niet tegen je in. Alleen ligt het niet aan de KNVB, want die bepalen de straf puur op basis van het rapport van de arbitrage. Als Vorm/FCDB vindt dat de straf te hoog is, moeten ze in beroep gaan of anders helemaal niet zeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
m.a.w deze straf is overdreven. hehe we zijn er.
Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vorm accepteert het voorstel echter. Dus niets kut-KNVB. Hij had het ook niet kunnen accepteren.
Er zijn genoeg gevallen waarbij als het écht onterecht was er gewoon "vrijspraak" volgde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...![]()
Vorm zal echt wel zijn redenen hebben waar hij het geaccepteerd heeft bijvoorbeeld omdat (zoals ik al eerder aangaf) 9 van de 10 beroepen niet gehonoreerd worden of zelfs hoger uitvallen.
Er zijn echt wel praktijkvoorbeelden dat iemand een lagere straf kreeg nadat men niet akkoord was gegaan met het voorstel. Dit is dus onzin.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...![]()
Vorm zal echt wel zijn redenen hebben waar hij het geaccepteerd heeft bijvoorbeeld omdat (zoals ik al eerder aangaf) 9 van de 10 beroepen niet gehonoreerd worden of zelfs hoger uitvallen.
Het is dan toch zijn woord tegen dat van de scheidsrechter, en dat zal hij nooit winnen. En mochten er videobeelden zijn gemaakt, geven deze ook weinig uitsluitsel gezien de afstand en de camerapositie.
Jij begon over kut-KNVB.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een onzin. Dat hij het accepteert wil toch niet automatisch zeggen dat het niet overdreven is. Ik kan me goed voorstellen dat hij geen zin heeft in die rompslomp van een beroep. Waar het zijn woord tegen dat van de aanklager is. en die in 9 van de 10 gevallen toch gelijk krijgt.
Met jou is echt geen gesprek te voerenquote:
Op jou reageert men inderdaad volop.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met jou is echt geen gesprek te voeren![]()
Op m-side.com negeert iedereen jou al, dat ga ik vanaf nu hier ook maar eens doen.
Precies.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.
Als Vorm er van overtuigd was dat het een onterechte was was ie echt wel in beroep gegaan met de wetenschap dat ze voor dit soort overtredingen nooit 4 wedstrijden schorsing zullen geven.
Klopt jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met jou is geen zinnig gesprek aan.
Er vooral niet inhoudelijk op ingaan. Ik wens je leraar op de VMBO-zwakstroom veel sterkte.quote:
Ja dat bedoel ik, hoewel ik dan toch denk dat ie m op een lelijke manier geraakt heeft, want de positie hoeft niet altijd een rode kaart te zijn bij contact. Maar dat hij niet in beroep gaat, geeft aan dat ik het verkeerd gezien had ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.
Als Vorm er van overtuigd was dat het een onterechte was was ie echt wel in beroep gegaan met de wetenschap dat ze voor dit soort overtredingen nooit 4 wedstrijden schorsing zullen geven.
idem hier.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
geeft aan dat ik het verkeerd gezien had ja.
Dat het terecht rood was lijkt me nu ook wel duidelijk. Maar dat ernstige gemeen spel en de consequentie die de knvb er aan verbind zie ik niet zo. Als een speler een dergelijke overtreding maakte werd het afgedaan met 1 wedstrijd. Maar voor keepers gelden blijkbaar andere regels.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat jij en ik ervan vinden het gaat erom wat Vorm en de KNVB er van vinden in deze.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat het terecht rood was lijkt me nu ook wel duidelijk. Maar dat ernstige gemeen spel en de consequentie die de knvb er aan verbind zie ik niet zo. Als een speler een dergelijke overtreding maakte werd het afgedaan met 1 wedstrijd. Maar voor keepers gelden blijkbaar andere regels.
Hebben die spelers die tegen ons een rode kaart hebben gekregen meer dan 1 wedstrijd gekregen. Volgens mij niet. Terwijl daar toch ook een aantal bijzaten die zeker niet onderdeden voor deze.
Ikediaquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker bezig hier tijdens die spannende CL-wedstrijd van onze hoofdstedelingen.
Vorm heeft die Ikedia blijkbaar toch harder geraakt dan gedacht ja. Hij was ook wel héél erg snel bij de bal, Vorm kwam echt meer dan een stap te laat.
Was dat trouwens je vriendin met je wie laatst op een zaterdag over de dijk liep?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat jij en ik ervan vinden het gaat erom wat Vorm en de KNVB er van vinden in deze.
Als Vorm er van overtuigd was dat ie gewoon "te laat" was was ie zeker in beroep gegaan lijkt mij maar doordat ze het laten varen heb ik sterk het idee dat het zeker wel een bewuste overtreding was ipv "te laat" zijn.
Maar goed,ik ga de hond uitlaten
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat trouwens je vriendin met je wie laatst op een zaterdag over de dijk liep?
quote:
Volgens tekst op dinsdag 6 december.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd wanneer we het inhalen. Zal wel weer zo'n avond zijn dat ik niet kan.
Dat is volgens mij alleen voor Graafschap - Zwolle, staat in enkelvoud onder die wedstrijd. Bovendien lijkt het me niet dat we en zondag spelen en dinsdag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens tekst op dinsdag 6 december.
Raar inderdaad. Vanochtend was al duidelijk dat er niet gespeeld zou kunnen worden. Het valt me mee dat we nu niet zitten te koukleumen in het stadion en te horen krijgen dat de wedstrijd niet doorgaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef fanneke het volgende:
Vanavond afgelast. Waarom moest dat tot 16.30 uur duren voordat het bekend werd gemaakt?
Volgens mij was Cambuur al halfweg. Zullen ze blij mee zijn.
Maar in Gelderland en Overijssel was het de hele dag al een puinhoop. En laat je vanuit Leeuwarden naar Den Bosch nou net door die 2 provincies heen moeten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo, vanochtend was het alleen wat regenachtig en wind.
Daar sneeuwde het al de hele dag. Hier is dat pas aan het eind van de middag begonnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
D'r was ook natte sneeuw... Later kwam er nog "normale" sneeuw bij. Er waren ook al wat wedstrijd vrij vroeg afgelast.
Jammer dat het niet doorgaat, nu wordt het vast op een maandagavond ingehaald.
Eindhoven was 's ochtends ook al afgelast. 's Ochtends was er al flink wat natte sneeuw. Toen ik twee seconde op het balkon stond om een sigaret op te steken wist ik al genoeg... er wordt vanavond niet gevoetbald.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar sneeuwde het al de hele dag. Hier is dat pas aan het eind van de middag begonnen.
Om baggerweer alleen wordt een wedstrijd niet afgelast.. Kijk gisteren maar naar AZ.
idd. Hoorde zojuist iemand op de radio die ruim 6 uur onderweg was van Enschede naar Brabant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eindhoven was 's ochtends ook al afgelast. 's Ochtends was er al flink wat natte sneeuw. Toen ik twee seconde op het balkon stond om een sigaret op te steken wist ik al genoeg... er wordt vanavond niet gevoetbald.
Het had best voor 16.30 duidelijk kunnen zijn. Zelf zou ik er ook niet blij mee zijn als ik onderweg ben van Den Bosch naar Leeuwarden en onderweg verneem dat het afgelast is, terwijl dat allang duidelijk had kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |