abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32491957
Hij heeft het zelf geaccepteerd dus kennelijk is het niet overdreven...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32492065
Wat een onzin. Dat hij het accepteert wil toch niet automatisch zeggen dat het niet overdreven is. Ik kan me goed voorstellen dat hij geen zin heeft in die rompslomp van een beroep. Waar het zijn woord tegen dat van de aanklager is. en die in 9 van de 10 gevallen toch gelijk krijgt.
pi_32492265
Als je het er niet mee eens bent, dan accepteer je zoiets niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32492365
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch overdreven man, 3 wedstrijden. Ernstig gemeen spel flikker toch op.
Dan moet ie t niet accepteren, simpel
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_32492367
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, dan accepteer je zoiets niet.

Dat bepaal jij?

Pff, waarom ga ik eigenlijk met jou in discussie jij was er niet eens bij.
pi_32492392
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat bepaal jij?

Maar ik wel, en de vraag staat er nu nog steeds
pi_32492464
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Maar ik wel, en de vraag staat er nu nog steeds
Jij vond dit ernstig gemeen spel, 3 wedstrijden schorsing?
pi_32492570
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat bepaal jij?

Wat een dooddoener zeg. Vorm heeft het voorstel geaccepteerd, dat zou hij niet doen als hij het er niet mee eens zou zijn. Dat heeft niets te maken met het er wel of niet bij zijn geweest.
pi_32492613
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dan moet ie t niet accepteren, simpel
Het is heel simpel inderdaad. Helaas voor sommigen nog niet simpel genoeg.
pi_32492866
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij vond dit ernstig gemeen spel, 3 wedstrijden schorsing?
Nee ik vond dit niet eens een rode kaart, en als ik Vorm was zou ik tegen élke vorm van schorsing in beroep gaan, of het nou 1 of 5 wedstrijden is.
pi_32493161
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Nee ik vond dit niet eens een rode kaart, en als ik Vorm was zou ik tegen élke vorm van schorsing in beroep gaan, of het nou 1 of 5 wedstrijden is.
m.a.w deze straf is overdreven. hehe we zijn er.
pi_32493186
Vorm accepteert het voorstel echter. Dus niets kut-KNVB. Hij had het ook niet kunnen accepteren.
pi_32493342
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

m.a.w deze straf is overdreven. hehe we zijn er.
De straf is overdreven, wat dat betreft ging ik ook niet tegen je in. Alleen ligt het niet aan de KNVB, want die bepalen de straf puur op basis van het rapport van de arbitrage. Als Vorm/FCDB vindt dat de straf te hoog is, moeten ze in beroep gaan of anders helemaal niet zeuren.
pi_32493376
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vorm accepteert het voorstel echter. Dus niets kut-KNVB. Hij had het ook niet kunnen accepteren.
Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...

Vorm zal echt wel zijn redenen hebben waar hij het geaccepteerd heeft bijvoorbeeld omdat (zoals ik al eerder aangaf) 9 van de 10 beroepen niet gehonoreerd worden of zelfs hoger uitvallen.

Het is dan toch zijn woord tegen dat van de scheidsrechter, en dat zal hij nooit winnen. En mochten er videobeelden zijn gemaakt, geven deze ook weinig uitsluitsel gezien de afstand en de camerapositie.
pi_32493450
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nu je over dat overdreven niks meer te zeggen heb begin je daar ineens maar over...

Vorm zal echt wel zijn redenen hebben waar hij het geaccepteerd heeft bijvoorbeeld omdat (zoals ik al eerder aangaf) 9 van de 10 beroepen niet gehonoreerd worden of zelfs hoger uitvallen.
Er zijn genoeg gevallen waarbij als het écht onterecht was er gewoon "vrijspraak" volgde.
De zaken waar jij op doelt die verloren gingen, en leidden tot een hogere straf, waren vooral gevallen waarbij de overtreding duidelijk was, echter de speler gokte dat hij in beroep een wedstrijd minder zou krijgen, tsja dan kan je de deksel op de neus krijgen natuurlijk.
pi_32493531
Het is dan toch zijn woord tegen dat van de scheidsrechter, en dat zal hij nooit winnen. En mochten er videobeelden zijn gemaakt, geven deze ook weinig uitsluitsel gezien de afstand en de camerapositie.

Vrijspraak volgt meestal alleen als er videobeelden zijn en deze 100 % duidelijkheid bieden.
pi_32493595
quote:

[..]

Er zijn echt wel praktijkvoorbeelden dat iemand een lagere straf kreeg nadat men niet akkoord was gegaan met het voorstel. Dit is dus onzin.
pi_32493621
quote:

[..]

Jij begon over kut-KNVB.
pi_32493665
Hij probeert het niet eens.

Hij kan bij de tuchtcommissie aangeven waar hij zich bevond toen hij de overtreding maakte, en dan kan er niets anders volgen dan vrijspraak, omdat er een gele kaart had moeten volgen.
Tenzij natuurlijk Vorm zijn tegenstander torpedeerde (en dat is waar ik steeds meer aan ga denken, zo goed is het vanaf de m-side natuurlijk ook weer niet te zien) want dan zou deze schorsing niet eens zo gek zijn.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:50:38 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32493682
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een onzin. Dat hij het accepteert wil toch niet automatisch zeggen dat het niet overdreven is. Ik kan me goed voorstellen dat hij geen zin heeft in die rompslomp van een beroep. Waar het zijn woord tegen dat van de aanklager is. en die in 9 van de 10 gevallen toch gelijk krijgt.
Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.

Als Vorm er van overtuigd was dat het een onterechte was was ie echt wel in beroep gegaan met de wetenschap dat ze voor dit soort overtredingen nooit 4 wedstrijden schorsing zullen geven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32493726
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij begon over kut-KNVB.
Met jou is echt geen gesprek te voeren

Op m-side.com negeert iedereen jou al, dat ga ik vanaf nu hier ook maar eens doen.
pi_32493774
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Met jou is echt geen gesprek te voeren

Op m-side.com negeert iedereen jou al, dat ga ik vanaf nu hier ook maar eens doen.
Op jou reageert men inderdaad volop. Niemand negeert me op M-Side.com hoor.

Met jou is geen zinnig gesprek aan te gaan. Iedereen probeert je hier duidelijk te maken dat Vorm het voorstel gewoon heeft geaccepteerd en dat dat dus niet aan de KNVB ligt, toch wil je het niet begrijpen.
pi_32493804
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nu hij het accepteert is voor mij het "bewijs" geleverd dat het wel een terechte rode was.

Als Vorm er van overtuigd was dat het een onterechte was was ie echt wel in beroep gegaan met de wetenschap dat ze voor dit soort overtredingen nooit 4 wedstrijden schorsing zullen geven.
Precies.
pi_32493827
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Met jou is geen zinnig gesprek aan.
Klopt ja
pi_32493852
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt ja
Er vooral niet inhoudelijk op ingaan. Ik wens je leraar op de VMBO-zwakstroom veel sterkte.
pi_32493896
quote:

[..]

Ja dat bedoel ik, hoewel ik dan toch denk dat ie m op een lelijke manier geraakt heeft, want de positie hoeft niet altijd een rode kaart te zijn bij contact. Maar dat hij niet in beroep gaat, geeft aan dat ik het verkeerd gezien had ja.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:58:27 #127
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32493922
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mindlight het volgende:

[..]

geeft aan dat ik het verkeerd gezien had ja.
idem hier.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32493978
quote:

[..]

Dat het terecht rood was lijkt me nu ook wel duidelijk. Maar dat ernstige gemeen spel en de consequentie die de knvb er aan verbind zie ik niet zo. Als een speler een dergelijke overtreding maakte werd het afgedaan met 1 wedstrijd. Maar voor keepers gelden blijkbaar andere regels.

Hebben die spelers die tegen ons een rode kaart hebben gekregen meer dan 1 wedstrijd gekregen. Volgens mij niet. Terwijl daar toch ook een aantal bijzaten die zeker niet onderdeden voor deze.
pi_32493996
Lekker bezig hier tijdens die spannende CL-wedstrijd van onze hoofdstedelingen .

Vorm heeft die Ikedia blijkbaar toch harder geraakt dan gedacht ja. Hij was ook wel héél erg snel bij de bal, Vorm kwam echt meer dan een stap te laat .
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:02:27 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32494040
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat het terecht rood was lijkt me nu ook wel duidelijk. Maar dat ernstige gemeen spel en de consequentie die de knvb er aan verbind zie ik niet zo. Als een speler een dergelijke overtreding maakte werd het afgedaan met 1 wedstrijd. Maar voor keepers gelden blijkbaar andere regels.

Hebben die spelers die tegen ons een rode kaart hebben gekregen meer dan 1 wedstrijd gekregen. Volgens mij niet. Terwijl daar toch ook een aantal bijzaten die zeker niet onderdeden voor deze.
Het doet er niet toe wat jij en ik ervan vinden het gaat erom wat Vorm en de KNVB er van vinden in deze.
Als Vorm er van overtuigd was dat ie gewoon "te laat" was was ie zeker in beroep gegaan lijkt mij maar doordat ze het laten varen heb ik sterk het idee dat het zeker wel een bewuste overtreding was ipv "te laat" zijn.

Maar goed,ik ga de hond uitlaten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32494042
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker bezig hier tijdens die spannende CL-wedstrijd van onze hoofdstedelingen .

Vorm heeft die Ikedia blijkbaar toch harder geraakt dan gedacht ja. Hij was ook wel héél erg snel bij de bal, Vorm kwam echt meer dan een stap te laat .
Ikedia
pi_32494098
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Het doet er niet toe wat jij en ik ervan vinden het gaat erom wat Vorm en de KNVB er van vinden in deze.
Als Vorm er van overtuigd was dat ie gewoon "te laat" was was ie zeker in beroep gegaan lijkt mij maar doordat ze het laten varen heb ik sterk het idee dat het zeker wel een bewuste overtreding was ipv "te laat" zijn.

Maar goed,ik ga de hond uitlaten
Was dat trouwens je vriendin met je wie laatst op een zaterdag over de dijk liep?
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:49:07 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32495423
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Was dat trouwens je vriendin met je wie laatst op een zaterdag over de dijk liep?

Niet echt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32512755
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Niet echt
!

Op m-side.com is een samenvatting te zien van de wedstrijd van maandag. Vorm is inderdaad flink te laat. Maar ernstig gemeen spel zie ik er toch niet aan af. Hij gaat het duel niet in om hem te blesseren en raakt hem ook niet vol.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:44:37 #135
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32570822
Vanavond afgelast. Waarom moest dat tot 16.30 uur duren voordat het bekend werd gemaakt?

Volgens mij was Cambuur al halfweg. Zullen ze blij mee zijn.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_32571850
Benieuwd wanneer we het inhalen. Zal wel weer zo'n avond zijn dat ik niet kan .
pi_32571921
bagger doordeweekse avond
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:16:56 #138
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32573566
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd wanneer we het inhalen. Zal wel weer zo'n avond zijn dat ik niet kan .
Volgens tekst op dinsdag 6 december.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32573719
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Volgens tekst op dinsdag 6 december.
Dat is volgens mij alleen voor Graafschap - Zwolle, staat in enkelvoud onder die wedstrijd. Bovendien lijkt het me niet dat we en zondag spelen en dinsdag.
pi_32574087
Ik denk dat ik Robbie gelijk moet geven. Er staat 'wedstrijd wordt ingehaald op 6 dec' onder die van De Graafschap, dus het zal wel alleen daarvoor gelden he.....
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:34:06 #141
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_32576051
op fcdenbosch.nl staat:

Afgelasting FC Den Bosch - Cambuur Leeuwarden
De voor vanavond vastgestelde wedstrijd tussen FC Den Bosch en Cambuur Leeuwarden is wegens de slechte veld- en weersomstandigheden afgelast. Een nieuwe speeldatum is nog niet bekend.

Ik ben benieuwd hoe ze die actie nu verder gaan aanpakken.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_32576090
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef fanneke het volgende:
Vanavond afgelast. Waarom moest dat tot 16.30 uur duren voordat het bekend werd gemaakt?

Volgens mij was Cambuur al halfweg. Zullen ze blij mee zijn.
Raar inderdaad. Vanochtend was al duidelijk dat er niet gespeeld zou kunnen worden. Het valt me mee dat we nu niet zitten te koukleumen in het stadion en te horen krijgen dat de wedstrijd niet doorgaat.
pi_32576212
Hoezo, vanochtend was het alleen wat regenachtig en wind.
pi_32576315
D'r was ook natte sneeuw... Later kwam er nog "normale" sneeuw bij. Er waren ook al wat wedstrijd vrij vroeg afgelast.

Jammer dat het niet doorgaat, nu wordt het vast op een maandagavond ingehaald.
pi_32576320
Hoelaat ben jij opgestaan Robbie?
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:44:29 #146
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32576354
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo, vanochtend was het alleen wat regenachtig en wind.
Maar in Gelderland en Overijssel was het de hele dag al een puinhoop. En laat je vanuit Leeuwarden naar Den Bosch nou net door die 2 provincies heen moeten.
Ze hadden ook even aan Cambuur kunnen denken.
Verder hoorde je de hele dag al via het KNMI dat het laat op de middag en vanavond flink zou gaan sneeuwen.
pi_32576418
Rond een uur of 11 was het echt al bagger en duidelijk dat er niet gespeeld zou gaan worden. Er waren ook weerberichten dat het nog slechter zou worden. Achteraf is dat waar gebleken, maar ik kan me wel indenken dat men niet afgaat op weerberichten. Echter, om een uur of 11 was het echt al bagger.
pi_32576447
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
D'r was ook natte sneeuw... Later kwam er nog "normale" sneeuw bij. Er waren ook al wat wedstrijd vrij vroeg afgelast.

Jammer dat het niet doorgaat, nu wordt het vast op een maandagavond ingehaald.
Daar sneeuwde het al de hele dag. Hier is dat pas aan het eind van de middag begonnen.

Om baggerweer alleen word een wedstrijd niet afgelast.. Kijk gisteren maar naar AZ.
pi_32576566
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar sneeuwde het al de hele dag. Hier is dat pas aan het eind van de middag begonnen.

Om baggerweer alleen wordt een wedstrijd niet afgelast.. Kijk gisteren maar naar AZ.
Eindhoven was 's ochtends ook al afgelast. 's Ochtends was er al flink wat natte sneeuw. Toen ik twee seconde op het balkon stond om een sigaret op te steken wist ik al genoeg... er wordt vanavond niet gevoetbald.

Het had best voor 16.30 duidelijk kunnen zijn. Zelf zou ik er ook niet blij mee zijn als ik onderweg ben van Den Bosch naar Leeuwarden en onderweg verneem dat het afgelast is, terwijl dat allang duidelijk had kunnen zijn.
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:52:57 #150
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32576653
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Eindhoven was 's ochtends ook al afgelast. 's Ochtends was er al flink wat natte sneeuw. Toen ik twee seconde op het balkon stond om een sigaret op te steken wist ik al genoeg... er wordt vanavond niet gevoetbald.

Het had best voor 16.30 duidelijk kunnen zijn. Zelf zou ik er ook niet blij mee zijn als ik onderweg ben van Den Bosch naar Leeuwarden en onderweg verneem dat het afgelast is, terwijl dat allang duidelijk had kunnen zijn.
idd. Hoorde zojuist iemand op de radio die ruim 6 uur onderweg was van Enschede naar Brabant.
Iemand van Den Bosch op weg naar A'dam was na 2½uur pas bij knooppunt Deil.
Cambuur had nooit op tijd kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')