Is dat bericht op internet terug te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
VVV wil Berry Powel van jullie kopen, aldus het AD.
Precies, komt best goed maandag, ik sta volledig achter Den Boschquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeiden velen ook over Excelsior uit...
Mooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:40 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, komt best goed maandag, ik sta volledig achter Den Bosch
Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jou eens in de Vliert zien, Tong?
Dan kom je maar naast mij zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.
Hij gaat weer eens kijken,waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.
Ik las het ja,verkopen die hap.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
VVV wil Berry Powel van jullie kopen, aldus het AD.
quote:Op zondag 20 november 2005 09:01 schreef Maichel het volgende:
Is dat morgen nu al dat je een extra kaartje kan vragen?
Geen idee, stond in het verslag van VVV - Excelsior.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat bericht op internet terug te vinden?
Hmmm.. oke, heb je misschien de titel van dat stuk. Ik kan het namelijk niet vinden.quote:Op zondag 20 november 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee, stond in het verslag van VVV - Excelsior.
Stond in de AD sport van zaterdag in het artikel over VVV v Excelsior,zo moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm.. oke, heb je misschien de titel van dat stuk. Ik kan het namelijk niet vinden.
Ik betwijfel of ie hem wel raakte en indien dat wel het geval was was ie niet de laatste man en de overteding was mijn inziens geen rode kaart waard.quote:Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef fanneke het volgende:
De rode kaart van Vorm was gewoon terecht. Eerst timed ie verkeerd en dan torpedeerd ie die nummer7, Garcia.
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Het was weer eens een "ouderwetse" pot voor mij,lang geleden dat ik zo heb meegeleefd.
Een verdiend puntje op basis van de inzet al mogen we niet klagen met de gemiste kansen van VVV.
Scheids was naar beide kanten toe zeer slecht en de rode kaart voor Vorm is ronduit belachelijk als je naar een eerdere situatie kijkt in de eerste helft waar er eentje van ons de doorgang werd belet.
Die nummer 7 van hun mag trouwens wel doorgaan voor de theaterprijs van 2005,wat een aansteller die Oelubulu
Of ie laatste man is of dat het aan de zijkant gebeurt doet er bij zo'n overtreding niet toe.quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ie hem wel raakte en indien dat wel het geval was was ie niet de laatste man en de overteding was mijn inziens geen rode kaart waard.
In de eerste helft had VVV dan ook met 10 verder gemoeten.
OK,stel dat ie hem wel geraakt heeft dan was ie gewoon te laat maar in dat geval was geel op zijn plaats geweest mijn inziensquote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Of ie laatste man is of dat het aan de zijkant gebeurt doet er bij zo'n overtreding niet toe.
Hij kan totaal de bal niet spelen omdat ie te laat is en pakt dan maar de man. Dus rood.
Die situatie idd. Is voor mij een zelfde soort situatie aangezien Vorm ook niet de laatste man was en de overtreding geen rood waard was.quote:1e helft bedoel je waarschijnlijk die overtreding op Powel waarvoor Fleuren geel kreeg. Die verdediger was niet de laatste want een andere verdediger kneep naar binnen. Dus gewoon geel.
Mee eensquote:Overigens kwam Haemhouts na z'n snelle gele kaart ook enkele keren goed weg. Van Hulten was vrij coulant voor hem.
Ik geloof ook niet dat er maar 1 Bosschenaar is die dat tegenspreekt.quote:We moeten reëel zijn, VVV is gewoon een betere ploeg.
Juist en daarom mogen we tevreden zijn met het punt en met het feit dat de Vliert nog steeds een onneembare vesting is.quote:Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef fanneke het volgende:
We moeten reëel zijn, VVV is gewoon een betere ploeg.
Wie dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan moet de trainer hem niet opstellen.
Plet. Desnoods 'n ander systeem. Aan een speler die totaal niet fit is heb je niet zoveel. Dan kun je zo iemand beter wat later brengen, het laatste half uur.quote:
Gewoon opstellen. Hij had steeds 2 man bij zich, en door dit soort wedstrijden te spelen krijgt hij weer ritme.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan moet de trainer hem niet opstellen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef Mindlight het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat Powel al 16 keer heeft gescoord? Die gozer heeft misschien 100 meter gelopen over de hele wedstrijd gezien. Raycomar werkte redelijk hard, maar ik vond ook hem één van de zwakkeren.
Vieren als een overwinning vind ik overdreven maar het is gewoon een feit dat VVV 2 stappen verder is dan wij en voor de meesten,en terecht,de gedoodverfde titelfavoriet is waar wij de PO nog maar eens moeten zien te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het helaas niet gezien, maar ik vind het een trieste zaak dat een 1 - 1 thuis tegen VVV zowat wordt gevierd als een overwinning.
Precies, en het was de werklust van het middenveld en de verdediging die het puntje eruit gesleept hebben, en als je een gelijkspel behaald op basis van werklust is dat (vind ik) altijd iets moois.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vieren als een overwinning vind ik overdreven maar het is gewoon een feit dat VVV 2 stappen verder is dan wij en voor de meesten,en terecht,de gedoodverfde titelfavoriet is waar wij de PO nog maar eens moeten zien te halen.
Nope,hij heeft er kijk opquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt em al goed bewerkt ist nie?
Je kan toch in alle redelijkheid niet zeggen dat Powel gisteren ook maar redelijk gespeeld heeft? En Raycomar weet ik niet hoe DG daarover dacht, maar ik merkte gisteren op de tribune al dat er een aantal dat niet met me eens waren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt em al goed bewerkt ist nie?
Robbie kan dat wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je kan toch in alle redelijkheid niet zeggen dat Powel gisteren ook maar redelijk gespeeld heeft? En Raycomar weet ik niet hoe DG daarover dacht, maar ik merkte gisteren op de tribune al dat er een aantal dat niet met me eens waren.
Gewoon bronnenbescherming.quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Op internet is het niet te vinden. En ik had het ook op m-side gb gezet. Word ik ineens bestookt met mailtjes van VVV-ers..![]()
![]()
WTF is dat voor kletsquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef fanneke het volgende:
Vorm 3 wedstrijden geschorst (waarvan 1 voorwaardelijk). Hij accepteerde het voorstel van de aanklager van de KNVB.
??? Wat is hier nou kut-knvb aan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTF is dat voor klets![]()
Opflikkeren kut knvb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |