abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32402276
Van Fortuna hebben we simpelweg gewonnen omdat die er zelf niet veel van bakten (alhoewel, die twee zwartjes voorin waren wel supersnel). VVV is niet met Fortuna te vergelijken, maar Den Bosch in uitwedstrijden (hopelijk) ook niet met de blauwwitten in de eigen Vliert .
pi_32402284
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
VVV wil Berry Powel van jullie kopen, aldus het AD.
Is dat bericht op internet terug te vinden?
pi_32402567
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zeiden velen ook over Excelsior uit...
Precies, komt best goed maandag, ik sta volledig achter Den Bosch
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 november 2005 @ 17:42:30 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_32402604
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:40 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Precies, komt best goed maandag, ik sta volledig achter Den Bosch
Mooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32402646
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mooi

Wanneer kunnen we jou eens in de Vliert zien, Tong?
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 november 2005 @ 17:53:45 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_32402896
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wanneer kunnen we jou eens in de Vliert zien, Tong?
Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32402938
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zal zeker eens gaan kijken, als ik maar niet naast Dutchgooner hoef te zitten.

Dan kom je maar naast mij zitten .

zit je vóór DG
  zondag 20 november 2005 @ 02:57:47 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32417654
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij gaat weer eens kijken,waar hebben we dat eerder gehoord?

Je mag trouwens niet eens naast me zitten als je per ongeluk komt kijken
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 november 2005 @ 02:58:30 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32417663
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
VVV wil Berry Powel van jullie kopen, aldus het AD.
Ik las het ja,verkopen die hap.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32419132
Is dat morgen nu al dat je een extra kaartje kan vragen?
  zondag 20 november 2005 @ 10:40:44 #61
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_32419817
quote:
Op zondag 20 november 2005 09:01 schreef Maichel het volgende:
Is dat morgen nu al dat je een extra kaartje kan vragen?

Seizoenkaarthouders FC Den Bosch:
Alle seizoenkaarthouders kunnen bij de thuiswedstrijden tegen zowel Cambuur Leeuwarden als tegen FC Omniworld gratis een introducé meebrengen. Op vertoon van de seizoenkaart bij de tourniquets ontvangt u voor de introducé een gratis toegangskaart van de suppoost.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_32427829
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is dat bericht op internet terug te vinden?
Geen idee, stond in het verslag van VVV - Excelsior.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32442434
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geen idee, stond in het verslag van VVV - Excelsior.
Hmmm.. oke, heb je misschien de titel van dat stuk. Ik kan het namelijk niet vinden.
  maandag 21 november 2005 @ 15:49:30 #64
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32454633
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hmmm.. oke, heb je misschien de titel van dat stuk. Ik kan het namelijk niet vinden.
Stond in de AD sport van zaterdag in het artikel over VVV v Excelsior,zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32454877
Op internet is het niet te vinden. En ik had het ook op m-side gb gezet. Word ik ineens bestookt met mailtjes van VVV-ers..
  maandag 21 november 2005 @ 22:40:40 #66
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32465645
Het was weer eens een "ouderwetse" pot voor mij,lang geleden dat ik zo heb meegeleefd.

Een verdiend puntje op basis van de inzet al mogen we niet klagen met de gemiste kansen van VVV.
Scheids was naar beide kanten toe zeer slecht en de rode kaart voor Vorm is ronduit belachelijk als je naar een eerdere situatie kijkt in de eerste helft waar er eentje van ons de doorgang werd belet.
Die nummer 7 van hun mag trouwens wel doorgaan voor de theaterprijs van 2005,wat een aansteller die Oelubulu
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 21 november 2005 @ 22:55:22 #67
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32466073
Aan de inzet van FC lag het niet maar kwa veldspel kwamen we toch te kort. Gelukkig verzuimde VVV de kansen te benutten.
De rode kaart van Vorm was gewoon terecht. Eerst timed ie verkeerd en dan torpedeerd ie die nummer7, Garcia.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 21 november 2005 @ 22:58:23 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32466159
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef fanneke het volgende:

De rode kaart van Vorm was gewoon terecht. Eerst timed ie verkeerd en dan torpedeerd ie die nummer7, Garcia.
Ik betwijfel of ie hem wel raakte en indien dat wel het geval was was ie niet de laatste man en de overteding was mijn inziens geen rode kaart waard.
In de eerste helft had VVV dan ook met 10 verder gemoeten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32466239
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Het was weer eens een "ouderwetse" pot voor mij,lang geleden dat ik zo heb meegeleefd.

Een verdiend puntje op basis van de inzet al mogen we niet klagen met de gemiste kansen van VVV.
Scheids was naar beide kanten toe zeer slecht en de rode kaart voor Vorm is ronduit belachelijk als je naar een eerdere situatie kijkt in de eerste helft waar er eentje van ons de doorgang werd belet.
Die nummer 7 van hun mag trouwens wel doorgaan voor de theaterprijs van 2005,wat een aansteller die Oelubulu
Inderdaad Helemaal mee eens. En dat geldt denk ik voor veel mensen, de sfeer was ook weer op de beterende hand. Als is 2x YNWA weer wat te veel van het goede.. Die garcia oelubulu was wel verrekte snel en dus gevaarlijk zeg. Vond dat Haemhouts nog redelijk in het gareel kon houden.

Prince werkte hard vandaag, Aborah was weer goed, al had die kans op het begin er wel in gemogen.
pi_32466459
Prince viel me vandaag inderdaad helemaal niet tegen . Biyadat was een drama .

Voor rust een beter Den Bosch, na rust kwam VVV veel meer opzetten. We mogen blij zijn met een puntje.
  maandag 21 november 2005 @ 23:07:40 #71
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32466462
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ie hem wel raakte en indien dat wel het geval was was ie niet de laatste man en de overteding was mijn inziens geen rode kaart waard.
In de eerste helft had VVV dan ook met 10 verder gemoeten.
Of ie laatste man is of dat het aan de zijkant gebeurt doet er bij zo'n overtreding niet toe.
Hij kan totaal de bal niet spelen omdat ie te laat is en pakt dan maar de man. Dus rood.

1e helft bedoel je waarschijnlijk die overtreding op Powel waarvoor Fleuren geel kreeg. Die verdediger was niet de laatste want een andere verdediger kneep naar binnen. Dus gewoon geel.
Overigens kwam Haemhouts na z'n snelle gele kaart ook enkele keren goed weg. Van Hulten was vrij coulant voor hem.

Komende wedstrijden tegen Cambuur, Omniworld en TOP moeten we de punten pakken.
We moeten reëel zijn, VVV is gewoon een betere ploeg.
  maandag 21 november 2005 @ 23:19:03 #72
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32466805
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef fanneke het volgende:

[..]

Of ie laatste man is of dat het aan de zijkant gebeurt doet er bij zo'n overtreding niet toe.
Hij kan totaal de bal niet spelen omdat ie te laat is en pakt dan maar de man. Dus rood.
OK,stel dat ie hem wel geraakt heeft dan was ie gewoon te laat maar in dat geval was geel op zijn plaats geweest mijn inziens
quote:
1e helft bedoel je waarschijnlijk die overtreding op Powel waarvoor Fleuren geel kreeg. Die verdediger was niet de laatste want een andere verdediger kneep naar binnen. Dus gewoon geel.
Die situatie idd. Is voor mij een zelfde soort situatie aangezien Vorm ook niet de laatste man was en de overtreding geen rood waard was.
quote:
Overigens kwam Haemhouts na z'n snelle gele kaart ook enkele keren goed weg. Van Hulten was vrij coulant voor hem.
Mee eens
quote:
Ik geloof ook niet dat er maar 1 Bosschenaar is die dat tegenspreekt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32466951
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:07 schreef fanneke het volgende:
Juist en daarom mogen we tevreden zijn met het punt en met het feit dat de Vliert nog steeds een onneembare vesting is.
pi_32467370
Biyadat is al twee jaar een drama intussen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32470158
Leuke wedstrijd gezien. Rode kaart voor Vorm was onterecht gezien het geval in de eerste helft, Vorm belette de speler niet de vrije toegang naar het doel.
Overigens speelde DB vooral de eerste helft erg goed zeg. VVV kwam er bij fasen helemaal niet aan te pas. De tweede helft was dit helaas omgedraaid en met een puntendeling mogen jullie idd niet klagen denk ik.

Hoe is het trouwens mogelijk dat Powel al 16 keer heeft gescoord? Die gozer heeft misschien 100 meter gelopen over de hele wedstrijd gezien. Raycomar werkte redelijk hard, maar ik vond ook hem één van de zwakkeren.
pi_32470213
Dat vragen meer mensen zich af. Zo goed is Powel helemaal niet. Hij heeft er 16 ingeschopt en eigenlijk moet hij gewoon verkocht worden, want vorig seizoen is al wel gebleken dat het een hele matige voetballer is.

Ik heb het vanavond niet gezien, maar Rajcomar vind ik vrijwel wekelijks een van de zwakkeren. Ongelooflijk dat die gast nog krediet krijgt. Zet er dan maar een jeugdspeler in. Het kan nooit minder zijn dan Rampomar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32470296
Precies, hoewel het natuurlijk ook wel met de manier van spelen in de tweede helft te maken had. Het was duidelijk dat DB genoegen nam met een punt na de 1-1 (en terecht!). De aanvallers kregen zo nu en dan een lange bal, en er was sporadisch een aanval, maar kans om te excelleren was er niet echt vanavond na de rust.
pi_32470478
Ik heb het helaas niet gezien, maar ik vind het een trieste zaak dat een 1 - 1 thuis tegen VVV zowat wordt gevierd als een overwinning.

Ik begrijp ook niet waarom van Heijnsbergen eigenlijk bij de selectie zit. Is die gehaald omdat het een gezellig persoon is om naast je te hebben op de bank? Rimkus bakt er niets van dit seizoen en de twee alternatieven (Haemhouts en Biyadat) zijn geen linksbacks en vallen ook voortdurend door de mand op de linksbackpositie.

De aanval vind ik weinig dreigend. Powel is een hele beperkte voetballer, maar scoort nog wel redelijk wat, al zal het me niet verbazen als hij er dit seizoen nog maar een paar inlegt. Rajcomar bakt er echt compleet niets van. Voortdurend is hij de zwakste van het veld, hij houdt de bal nog steeds te lang bij zich en er gaat heel weinig dreiging van hem uit. Het enige waarin hij excelleert is het hebben van een enorm ego.
pi_32475556
Powel was niet in zijn normale doen. Dat is logisch. Hij komt terug van een zware operatie, heeft 2 weken niet getraind, is 10 kilo afgevallen omdat hij alleen maar vloeibaar voedsel heeft kunnen eten.
pi_32475574
Dan moet de trainer hem niet opstellen.
pi_32475730
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie dan?
pi_32475776
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wie dan?
Plet. Desnoods 'n ander systeem. Aan een speler die totaal niet fit is heb je niet zoveel. Dan kun je zo iemand beter wat later brengen, het laatste half uur.

Hoe speelde Dors eigenlijk? Het wordt tijd dat die kerel wat gaat presteren, ik vind hem echt waardeloos tot nu toe. Ik hoorde dat Biyadat ook weer waardeloos was. Hoeveel krediet krijgt die gozer nog? Twee jaar terug vond ik 'm een van de beteren telkens, maar dat is hij allang niet meer. Elke wedstrijd is hij samen met Dorst en Rajcomar een van de minderen...
pi_32475942
Plet is er nog niet klaar voor denk ik. Dors speelde redelijk vind ik, stak er niet bovenuit ofzo maar wel voldoende. Je begint trouwens wel een beetje vermoeiend te worden. Eerst wil je dat Cales niet meer speelt, dan wordt hij gepasseerd is het weer niet goed. We hebben nou eenmaal niet zo'n brede selectie met spelers van hetzelfde niveau. Geldt ook voor Biyadat, die kun je er wel naast zetten maar wie moet je dan laten spelen.
pi_32476003
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon opstellen. Hij had steeds 2 man bij zich, en door dit soort wedstrijden te spelen krijgt hij weer ritme.

Uitslag was terecht al had VVV iets meer recht op de overwinning. Rode kaart leek me ook terecht en de scheids vond ik zo beroerd nog niet. Prince redelijk, Aborah redelijke periodes, Haemhoudts, Biyadat waren drama, Dors niet goed genoeg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32476011
Jij bent al vermoeiend. Je wilt het mindere gewoon niet zien. Alles moet altijd maar positief zijn en als iemand eens kritiek heeft dan begin je te mekkeren. Volgens jou speelt iedereen altijd fantastisch en als ze compleet waardeloos hebben gespeeld dan is het nog altijd 'redelijk' volgens jou. Prima dat je die mening hebt, maar ga dan niet raar lopen doen als mensen wel terechte kritiek hebben op een aantal spelers die gewoon slecht voetballen.

Cales is gewoon een kutvoetballer, dat is voor iedereen al jaren duidelijk. Toch haalt de FC hem en faalt hij hier, nadat hij onnoemelijk veel krediet heeft gekregen.

Dat Dors een voorkeursbehandeling krijgt is ook wel duidelijk. Hij speelt weken aan een stuk waardeloos en aan een speler die niet fit is heb je weinig. Die kun je beter het laatste half uur brengen en dan het eerste uur overlaten aan iemand uit de jeugd, Plet bijvoorbeeld. Ik vind dat helemaal geen verkeerde speler.

Een speler uit het 2e, van de bank of uit de A1 kan het vaak beter doen dan iemand die niet fit is of iemand die hopeloos uit vorm is.
pi_32476144
Weken? Gisteren was jij er niet, vrijdag was je er niet, de week daarvoor was het interland voetbal en telstar was je ook niet. Over welke weken heb je het dan?
pi_32476162
De weken daarvoor.

Daarnaast doet een nederlaag tegen Telstar niet echt vermoeden dat er geweldig is gespeeld.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:43:06 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32481422
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef Mindlight het volgende:

Hoe is het trouwens mogelijk dat Powel al 16 keer heeft gescoord? Die gozer heeft misschien 100 meter gelopen over de hele wedstrijd gezien. Raycomar werkte redelijk hard, maar ik vond ook hem één van de zwakkeren.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:45:50 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32481511
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het helaas niet gezien, maar ik vind het een trieste zaak dat een 1 - 1 thuis tegen VVV zowat wordt gevierd als een overwinning.
Vieren als een overwinning vind ik overdreven maar het is gewoon een feit dat VVV 2 stappen verder is dan wij en voor de meesten,en terecht,de gedoodverfde titelfavoriet is waar wij de PO nog maar eens moeten zien te halen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32481703
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vieren als een overwinning vind ik overdreven maar het is gewoon een feit dat VVV 2 stappen verder is dan wij en voor de meesten,en terecht,de gedoodverfde titelfavoriet is waar wij de PO nog maar eens moeten zien te halen.
Precies, en het was de werklust van het middenveld en de verdediging die het puntje eruit gesleept hebben, en als je een gelijkspel behaald op basis van werklust is dat (vind ik) altijd iets moois.
Trouwens Buikema vond ik niet echt slecht, maar ik had wel meer van hem verwacht, toch een hoop goed bedoelde steekpassen die nét niet goed genoeg waren.
pi_32481915
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je hebt em al goed bewerkt ist nie?
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:05:50 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32482038
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Nope,hij heeft er kijk op
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32482259
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Je kan toch in alle redelijkheid niet zeggen dat Powel gisteren ook maar redelijk gespeeld heeft? En Raycomar weet ik niet hoe DG daarover dacht, maar ik merkte gisteren op de tribune al dat er een aantal dat niet met me eens waren.
pi_32482301
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:14 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Je kan toch in alle redelijkheid niet zeggen dat Powel gisteren ook maar redelijk gespeeld heeft? En Raycomar weet ik niet hoe DG daarover dacht, maar ik merkte gisteren op de tribune al dat er een aantal dat niet met me eens waren.
Robbie kan dat wel.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:15:24 #95
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32486883
Vorm 3 wedstrijden geschorst (waarvan 1 voorwaardelijk). Hij accepteerde het voorstel van de aanklager van de KNVB.
pi_32488100
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Op internet is het niet te vinden. En ik had het ook op m-side gb gezet. Word ik ineens bestookt met mailtjes van VVV-ers..
Gewoon bronnenbescherming.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32491006
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef fanneke het volgende:
Vorm 3 wedstrijden geschorst (waarvan 1 voorwaardelijk). Hij accepteerde het voorstel van de aanklager van de KNVB.
WTF is dat voor klets Opflikkeren kut knvb
pi_32491662
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

WTF is dat voor klets Opflikkeren kut knvb
??? Wat is hier nou kut-knvb aan?
Hij accepteert het voorstel toch zelf?
pi_32491696
De KNVB heeft 'm vast niet met een pistool op zijn hoofd het voorstel laten accepteren.
pi_32491927
Dit is toch overdreven man, 3 wedstrijden. Ernstig gemeen spel flikker toch op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')