Dat boekje heb ik ook maar gelijk weggegooid.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat je goed DG, dat vissershoedje
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft er hier een kaartje?
Ik had meer te doen en ging met een omweg zei ik toch OOSJ.
Fanclub of Blue Life, of allebeiquote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik zit nog te wachten op het nieuwe boekje. mag zo onderhand wel eens komen.
REAN JE CAPSLOCK DOET RAAR.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef Reanimatie.com het volgende:
trouwens...
ROBBIE, KOEKERD, waar blijft het spandoek? en mijn bier?
Lady, prulleke, al gevorderd met de DVD?
voor de liefhebbers; k verveelde me in de baas zijn tijd, heb weer eens ouderwets tijd gehad voor een VI-FOTOSOEP....
Hou op over die DVD. Ik mis een aantal wedstrijden..... de recordable dvd waar ze op staan is kwijtquote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef Reanimatie.com het volgende:
trouwens...
ROBBIE, KOEKERD, waar blijft het spandoek? en mijn bier?
Lady, prulleke, al gevorderd met de DVD?
voor de liefhebbers; k verveelde me in de baas zijn tijd, heb weer eens ouderwets tijd gehad voor een VI-FOTOSOEP....
Ik kan het wel op dvd zetten als je wil.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hou op over die DVD. Ik mis een aantal wedstrijden..... de recordable dvd waar ze op staan is kwijt. Een vriendin van me heeft alles op video band staan maar het probleem daarmee is dat alles op longplay staat en mijn video dat niet aankan. Heeft er iemand een suggestie om mij te helpen???? Anders vrees ik het ergste!
Ow en ik kan niet wachten tot ik naar huis kan en mijn post kan gaan bekijken.![]()
Kan jij van dat ook als het als LP opgenomen is dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik kan het wel op dvd zetten als je wil.
Ben ik alquote:Op donderdag 1 december 2005 19:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
die schoften van de supportersclub hebben weer een uitzonderingspositie. Tijd dat we naast FCDB allemaal lid worden van de reguliere supportersclub, dan is dat gauw zat afgelopen!
Briljant geschreven verhaal trouwens. Meesterlijk gewoon...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
In eerste instantie snapte ik de posts hierboven niet, maar toen ik het nieuwe Blue Life Magazine ging doorbladeren had ik em al heel snel door.
DG lachend en herkenbaar op de foto?!Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?!
![]()
Waarom niet??????quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)w%3Afc%20den%20bosch
Is dat echt?
Iedereen kan wel zeggen dat ie een shirt van Gillhaus heeft?quote:
Komt waarschijnlijk door het wassen. Ik heb hier het shirt van Koen vd Laak in de kast. Staat er niet op toch is het zo.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat ie een shirt van Gillhaus heeft?
+panasonic en adidas logo zien er nogal vervaagd en vernaggeld uit.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Briljant geschreven verhaal trouwens. Meesterlijk gewoon...
Het is een origineel shirt van Adidas,ik heb deze shirts ook liggen van Goossens en Scholten en het klopt dat ze zo vervagen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)l%252BBFShX%26df%3D1
Is dat echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |