Opbokken dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef X_X het volgende:
Wat een gezeik...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:55 schreef X_X het volgende:
Sukkel..
Zeker die nep- FCDB'er die eigenlijk voor PSV is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
Vond de interviewer maar een sukkel anders...
Hij wilt er minimaal 100 euro voor hebben,dat is het natuurlijk niet waard,zeker niet als niet 100% zeker weet dat ie van Hansje is geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Okee, toch maar een bod uitbrengen dan
Ik zag laatst trouwens ook een zwart wit shirt met de eerste shirtsponsor AMK ofzo?? van een jaar of 25 geleden. Zal meer Tong zn tijd geweest zijn.
Was toch een wit shirt met een zwarte balk erop?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij wilt er minimaal 100 euro voor hebben,dat is het natuurlijk niet waard,zeker niet als niet 100% zeker weet dat ie van Hansje is geweest.
AMK is begin jaren 80 geweest
Dat klopt. De foto's zijn genomen tijdens de Na-Competitie in 1983.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was toch een wit shirt met een zwarte balk erop?
Volgens mij promoveerde ze met die shirts naar de eredivisie in 1983.
Goed zo Réan!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Reanimatie.com het volgende:
voor Rean:
[afbeelding]
Na Rean:
[afbeelding]
maar het blijft een scheitclub!
Tnx. Heb je ook al een reactie gegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was toch een wit shirt met een zwarte balk erop?
Volgens mij promoveerde ze met die shirts naar de eredivisie in 1983.
LadyFCDB, email is verstuurd.
Bosschenaren zie je overalquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:37 schreef Doc het volgende:
Vandaag liep ik door Brussel en zag daar een soort van van snoop-dogg kloon met een FC Den Bosch sjaaltje lopen.
Met zijn zelfgemaakte spandoek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Okee, toch maar een bod uitbrengen dan
Ik zag laatst trouwens ook een zwart wit shirt met de eerste shirtsponsor AMK ofzo?? van een jaar of 25 geleden. Zal meer Tong zn tijd geweest zijn.
Bij RKC is hij gewoon afgetestquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jon Bjornsson heet de beste man en vorig seizoen wilde RKC hem graag halen, maar hij was te duur. Nu is hij transfervrij.
In 2002 is hij ook al bij de Graafschap op proef geweest en afgelopen maand bij Volendam:quote:Grétar Sigfinnur Sigurosson en Ellert Jon Bjornsson zijn er niet in geslaagd indruk te maken op de technische staf van RKC Waalwijk. De twee 22-jarige IJslanders waren op proef maar zijn inmiddels teruggekeerd naar huis.
Bron
Dit is hemquote:De IJslandse speler Ellert Jón Björnsson afkomstig van IA Akranes is reeds weer vetrokken. De 23 jarige speler trainde afgelopen week mee met de groep. Echter door het zware programma van het 1e en 2e elftal, is het niet mogelijk om op korte termijn een oefenwedstrijd in te lassen. Hierdoor kan de technische staf vooralsnog, voorlopig geen beslissing nemen. Hij mag in een later stadium terugkomen.
bron
In het BD stond dat hij te duur was voor RKC omdat hij nog een contract had bij zijn club.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Bij RKC is hij gewoon afgetest
[..]
In 2002 is hij ook al bij de Graafschap op proef geweest en afgelopen maand bij Volendam:
[..]
Dit is hem
[afbeelding]
Zijn statistieken:
Juist zijn zaakwaarnemer heeft er graag een leugentje om bestwil voor over denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar heb je wel een punt. "Te duur" klinkt beter dan "afgetest" natuurlijk.
Yup,ik mag weer een keer naar een uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, ik moet zelf voetballen.Jij gaat wel?
van ticketbox wel. Sup ver. niet denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yeahinho moet ook voetballen dus.
Zijn alle kaartjes verkocht?
Iedereenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie hadden er 'n hesje?
Ga je nu wel of niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
Moet ik nu happen, of wat is precies de bedoeling.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Yeahinho het volgende:
Benieuwd hoe er gereageerd gaat worden op de minuut stilte e.d. voor Di Tomasso.
Ben bang dat de meesten het uitschelden van Oss belangrijker vinden![]()
.
Nou,wat gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef LadyFCDB het volgende:
Morgen dus bijna alle fcdb fokkers op het uitvak! Gezellig!
Thuis blijven danquote:
Ja, ik geloof het wel. In ieder geval DG, Robbie, OOSJ, Rean en wij dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef LadyFCDB het volgende:
Morgen dus bijna alle fcdb fokkers op het uitvak! Gezellig!
Nope,zo naar de Brabanthallenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Thuis blijven dan![]()
Moest jij niet naar Luik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |