quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Slechtste aanwinst?quote:
Fanatiekste nachtbraker?quote:
Ben ik nou ook wle; benieuwd naar.quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom ben je een slechte vrouw...
Wat ben jíj vervelend zeg..quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Door debielen als jij.quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ah. Dan weten we dat ook weer.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij hebt weinig allochtone kennissen zeker he. Beetje integreren witte!!!
Neuh, die ook niet...quote:
Jij post ook elke reactie in elk topic he.quote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef djenneke het volgende:
Na vorig topic moest ik deze even hier kwijt
[..]
Lang verhaal over een Somalische vloekquote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar ik wil gewoon weten waar het op staat, die ondertitel kies je niet zomaar toch...
Ja, dat ook weer ja...quote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar ik wil gewoon weten waar het op staat, die ondertitel kies je niet zomaar toch...
Lange verhalen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lang verhaal over een Somalische vloek![]()
dat is beter jaquote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik word geBeFd, dat is net weer anders![]()
Je bent toch niet besneden hè...quote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mits je vrouelijk bent ja.quote:
Ik check het toch even dagelijks voor de zekerheidquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je bent toch niet besneden hè...
Eerder een projectie van een denkbeeldige ego op je ondertitel.quote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Anders ga je toch de politiek in.quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik check het toch even dagelijks voor de zekerheid![]()
Dat mag je even uitleggen...quote:Op zondag 6 november 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Eerder een projectie van een denkbeeldige ego op je ondertitel.![]()
Mijn vriend doet de second opinionquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits je vrouelijk bent ja.. Ik heb het toch liever andersom, anders moet ik me weer om laten bouwen.
Aangeraden door huisartsen, gynacologen en zieke mennekes..quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een beetje lekker wijf weet hoe haar kut eruit ziet.quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ok, maar als het echt zo was dan had ik uitgelogd...quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt wel even anders als een of andere Somalier met voodoo-achtige handgebaren je in het Somalisch staat uit te schelden, en je slechte vrouw noemt daarbij...quote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje lekker wijf weet hoe haar kut eruit ziet.![]()
checkquote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe [BeF]er.quote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.quote:
wel lekker, geen wijf iidquote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
En verder ben ik niet lekker, en al helemaal geen wijf, maar dat terzijde...
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef zapsel het volgende:
Pfoe , dank je terminator![]()
Heb ik mijn foute BeF-topique snel vergeten
Helaas, heeft het serieus echt met die Somalier te maken, maar goed, wat jij wil. Je hebt helemaal gelijk. Behalve dan dat vrouwen graag aandacht hebben, en mannen liever niet afschrikken, maar ach, details.quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.![]()
Check voor de grap eens de ondertitels van andere Fok!-dames, en je zal weten wat ik bedoel.![]()
De mijne is inderdaad heel afschrikwekkend..quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.![]()
Check voor de grap eens de ondertitels van andere Fok!-dames, en je zal weten wat ik bedoel.![]()
Wat hebben wijven toch tegen dat we ze wijven noemen? Jullie noemen mannen toch ook klootzakken? Zijn gewoon synoniemen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
En verder ben ik niet lekker, en al helemaal geen wijf, maar dat terzijde...
Dat is een hele eer!quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, toch maar verder in deze, die ander is dicht. Zapsel mag de volgende dan openen..
Goddomme... zeg ik dan ALLE?quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
De mijne is inderdaad heel afschrikwekkend..
1. Dat is stom.quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat hebben wijven toch tegen dat we ze wijven noemen? Jullie noemen mannen toch ook klootzakken? Zijn gewoon synoniemen..
graag gedaan, wel goed doen deze keer he.quote:
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb hier nog nooit wat gepost.Is dit nou zo'n reeks?
In feite zeg je nu dus dat ik een goede vrouw benquote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ken genoeg wijven die vaak zeggen 'Alle mannen zijn klootzakken'quote:
Hij zit gewoon bij je te slijmen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
In feite zeg je nu dus dat ik een goede vrouw ben![]()
Oh, nu ga je wel erg diep...quote:Op zondag 6 november 2005 03:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Charly Lownoise & Mental Theo - Ultimate Sextrack
Die lyrics..
Dat zijn dan ook wijven. Ik ben dus geen wijfquote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ken genoeg wijven die vaak zeggen 'Alle mannen zijn klootzakken'.
Wat maakt het uit waar je die ondertitel vandaan hebt, of wat hij voor jou betekent? Het gaat om het doel van die ondertitel.quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Helaas, heeft het serieus echt met die Somalier te maken, maar goed, wat jij wil. Je hebt helemaal gelijk. Behalve dan dat vrouwen graag aandacht hebben, en mannen liever niet afschrikken, maar ach, details.
Ik heb hem al aangepast, wel passend in deze tijd toch?quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zit gewoon bij je te slijmen..
quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
In feite zeg je nu dus dat ik een goede vrouw ben![]()
Nou, grote wijsgeer, leef je uit op mijn nieuwe!quote:Op zondag 6 november 2005 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar je die ondertitel vandaan hebt, of wat hij voor jou betekent? Het gaat om het doel van die ondertitel.![]()
Dat gaan ze in dit nummer ook als je op de kreunen afgaat.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oh, nu ga je wel erg diep...
Dan is het volgens zijn theorie dus weer het omgekeerdequote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, grote wijsgeer, leef je uit op mijn nieuwe!
Dat zijn alle mannen..quote:Op zondag 6 november 2005 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slijmlul die stiekum een lekker mokkel wil.![]()
Ik zet mijn ondertitel daar tegenoverquote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
En mijn doel bereiktquote:Op zondag 6 november 2005 03:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan is het volgens zijn theorie dus weer het omgekeerde.
Kan je ook een ondertitel verzinnen die je niet op jezelf betrekt?quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:
Dat zou nergens op slaan, wel?quote:Op zondag 6 november 2005 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kan je ook een ondertitel verzinnen die je niet op jezelf betrekt?![]()
Dat is het doel toch van een ondertitel?quote:Op zondag 6 november 2005 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kan je ook een ondertitel verzinnen die je niet op jezelf betrekt?![]()
Dat nummer is wel goed , alleen niet de happy-hardcore versiequote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gaan ze in dit nummer ook als je op de kreunen afgaat..
Nu:
Dj Paul Elstak - Rainbow in the Sky
Ga de Tao lezen!quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen doelen.
Volgens mij moet ik eens een motivatiecursus volgen.
Ok, DJ Paul Elstak is ook heel goed, net als Mental Theo en en en en en ik kom even niet op een aandere naam...quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gaan ze in dit nummer ook als je op de kreunen afgaat..
Nu:
Dj Paul Elstak - Rainbow in the Sky
Ha, een medestanderquote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is het doel toch van een ondertitel?
Nee hoor, je hebt wel meerdere doelen:quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen doelen.
Ware het niet dat dit geen afschrikwekkende ondertitel is.quote:
Tiesto, want die komt uit Bredaquote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, DJ Paul Elstak is ook heel goed, net als Mental Theo en en en en en ik kom even niet op een aandere naam...
Mijn ondertitel wijst op een muzikant, geen auteur.quote:
Dus jij 'bent' [BeF] ?quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is het doel toch van een ondertitel?
Om dan vervolgens te horen dat je het wel kan, dat je je ervoor moet inzetten.. dat het leven positief is?quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen doelen.
Te vaak gehoord idd, is nu afgelopen, nu Party Animals - Aquariusquote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dat nummer is wel goed , alleen niet de happy-hardcore versie
Hoezo?quote:
Jongen, het is laat, maak het me niet zo moeilijk. Ondertussen wacht ik nog steeds op je wijze, strenge doch rechtvaardige, op waarheidberuste al dan niet onvriendelijke, doch goedbedoelde, stereotype analyse.quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit geen afschrikwekkende ondertitel is.![]()
Lezen is toch moeilijk he?![]()
Dat is trance, niet vegrelijkbaar met hardcore.quote:
Vertel me iets nieuws...quote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is trance, niet vegrelijkbaar met hardcore..
Nee, ik post in [BeF], het heeft dus betrekking tot mij.quote:
Kutnummerquote:
was ist los?quote:Op zondag 6 november 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
djenneke?
Harde tepels, ook zo'n leuk nummer over tiesto.quote:
Mannen willen alleen maar neuken, ze zijn belachelijk.. 3.gifquote:Op zondag 6 november 2005 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en de meest succesvolle scoren de lekkerste stoten.![]()
quote:
Je bent klaarblijkelijk een vrouw die verwoede pogingen doet om niet gecategoriseerd te worden.quote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jongen, het is laat, maak het me niet zo moeilijk. Ondertussen wacht ik nog steeds op je wijze, strenge doch rechtvaardige, op waarheidberuste al dan niet onvriendelijke, doch goedbedoelde, stereotype analyse.
Tief op grafsnor.quote:
Is dat turks?quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef cerror het volgende:
Mannen schijn stukken tarrelscjhurft op een schoon blazoen!
Ik checkl het net ook even, ik ga anar de 14:quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef zapsel het volgende:
Feest hier!!! ik ga van 5 reacties per dag naar 6!!!![]()
een mijlpaal in mijn leven!![]()
Ik weet anders genoeg categorietjes. We beginnen met Attention Whore.quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je bent klaarblijkelijk een vrouw die verwoede pogingen doet om niet gecategoriseerd te worden.![]()
Wat op zich al een categorie is.![]()
Pfft, en jij niet dan wil je zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mannen willen alleen maar neuken, ze zijn belachelijk.. 3.gif
quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik checkl het net ook even, ik ga anar de 14:
Aantal posts: 10426 (gemiddeld 14 per dag).
Alleen in [Bef]?quote:Op zondag 6 november 2005 03:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik post in [BeF], het heeft dus betrekking tot mij.
Nee, ruim 9,5 dus dat kan nog komenquote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je al 10 jaar een relatie?
Daar zou ik echt helemaal gek van worden maar dat ben ik al...
Vivi?quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet anders genoeg categorietjes. We beginnen met Attention Whore.
Belachelijk ben ik wel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pfft, en jij niet dan wil je zeggen..
Nee, maar wel veel in [BeF]. Maar dat betekend niet dat het geen betrekkening tot mij heeft, ik post in [BeF] toch.quote:
13564 (gemiddeld 23 per dag)quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik checkl het net ook even, ik ga anar de 14:
Aantal posts: 10426 (gemiddeld 14 per dag).
Niks mis mee men.quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
Ik ben een attentiehoer!
Hoe hou je dat vol, ben je nog steeds niet uitgekeken op je partner?quote:Op zondag 6 november 2005 03:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ruim 9,5 dus dat kan nog komen![]()
Wat? WIe? Praat eens in volzinnen, met niet te moeilijke woorden. Het is laat, ik ben moe, en ook nog blond.quote:
Heb jij niet wat beters te doen als 23x per dag op fok posten?quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
13564 (gemiddeld 23 per dag)
Ben net naar de 23 gegaan vandaag ofzo
10143 (gemiddeld 16 per dag)quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
13564 (gemiddeld 23 per dag)
Ben net naar de 23 gegaan vandaag ofzo
En hoe staat dat in relatie tot je indentiteit?quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel in [BeF]. Maar dat betekend niet dat het geen betrekkening tot mij heeft, ik post in [BeF] toch.
Ben je gek? Ik heb een schat!quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoe hou je dat vol, ben je nog steeds niet uitgekeken op je partner?
Ik zou helemaal gek worden...
Ik zat vroeger ook rond dat aantal, maar ik heb een ban gehad van 3 maanden en 1 van 7 maandne en dan ben ik ook nog een tijde inactief geweest een een tijdje niet geslowchat. Anders zat ik nu allang over de 50k heen ofoz.quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel in [BeF]. Maar dat betekend niet dat het geen betrekkening tot mij heeft, ik post in [BeF] toch.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
Heb jij niet wat beters te doen als 23x per dag op fok posten?![]()
![]()
Wie zegt dat betrekking moet hebben tot identiteit? Het kan ook op daden betrekking hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En hoe staat dat in relatie tot je indentiteit?![]()
Ik postd e laastte tijd wel vaak rond de 100 posts per dag.quote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
Heb jij niet wat beters te doen als 23x per dag op fok posten?![]()
![]()
33062 (gemiddeld 42 per dag)quote:
Da's een attention whore hier op fok!.quote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat? WIe? Praat eens in volzinnen, met niet te moeilijke woorden. Het is laat, ik ben moe, en ook nog blond.
De leukste heb ik!quote:Op zondag 6 november 2005 04:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gezondheid is je grootste schat, mannen zijn er genoeg...
Ik redt dat nooitquote:Op zondag 6 november 2005 04:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik postd e laastte tijd wel vaak rond de 100 posts per dag..
En nu gaan we in het profiel van tong80 kijken.quote:
Ja maar dat is wel erg veel..quote:
Ah, okee, zeker iemand waar ik eigenlijk geen categorie mee zou willen delen?quote:Op zondag 6 november 2005 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's een attention whore hier op fok!.![]()
Ja hee, wrijf het er maar in.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 04:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, okee, zeker iemand waar ik eigenlijk geen categorie mee zou willen delen?![]()
Kijk naar tong80, dan denkl je dat je weer een sociaal leven hebt.quote:
Ik leer er wel mee leven, ze zal dan wel in categorieen vallen, waar ik weer niet inval enzo, lukt dat eruitlullen een beetje, of maak ik het nou erger?quote:
quote:
Halo-effectquote:
Dat heb ik al, en denk het te zullen behouden ook, but thanks anywayquote:Op zondag 6 november 2005 04:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, heel veel plezier en liefde met je vriendje...
Wil je dan zo graag 'anders' zijn? Of ben je gewoon 'anders' dan de meeste vrouwen?quote:Op zondag 6 november 2005 04:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik leer er wel mee leven, ze zal dan wel in categorieen vallen, waar ik weer niet inval enzo, lukt dat eruitlullen een beetje, of maak ik het nou erger?
Dan open ik het volgende topic wel weer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:06 schreef zapsel het volgende:
hee mede-Beffers , ik gaat tukken , en ik laat de frituur aan voor liefhebbersen doe zuinig met de bitterballen , ik heb morgen ook nog frituur en bier nodig!
![]()
Ok dan, en niet vreemdgaan hè?quote:Op zondag 6 november 2005 04:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat heb ik al, en denk het te zullen behouden ook, but thanks anyway![]()
whehehe.. je zei hol..quote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar interesseert me geen hol
Cognitieve dissonantiequote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar interesseert me geen hol
quote:
pies, poep.quote:
Ik zit je in de maling te nemen joh! Er is niet zoiets als een djenneke-categorie (zou wel leuk zijn trouwensquote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wil je dan zo graag 'anders' zijn? Of ben je gewoon 'anders' dan de meeste vrouwen?
Maak je bewust keuzes die niet normaal worden geacht?
Kom ik al in.quote:
Nou... het is over 4 uur , ik heb half cuba al weg-gezopen, vind je het heel erg als ik dat de volgende keer doe?quote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan open ik het volgende topic wel weer..
Wat zitten we weer op niveau te SCen.quote:
Zoalng het in mijn hoofdje gewoon allemaal nog klopt, maakt het ook geen hol uit he?quote:
Als die erna ook niet al vol is.quote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef zapsel het volgende:
[..]
Nou... het is over 4 uur , ik heb half cuba al weg-gezopen, vind je het heel erg als ik dat de volgende keer doe?![]()
Ik zeg ook niet dat je buiten een categorie valt; slechts; dat je wel erg je best doet om je op een wijze te profileren die buiten elke categorie valt.quote:Op zondag 6 november 2005 04:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zit je in de maling te nemen joh! Er is niet zoiets als een djenneke-categorie (zou wel leuk zijn trouwens)
Ik ben nog niet eens BIJNA in de verleiding gekomen...quote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, en niet vreemdgaan hè?
buzzfuzz.quote:
Niveau? Huh, niveau? Welk niveau?quote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat zitten we weer op niveau te SCen..
Is nietes, ik zeg net al dat ik in de Attention Whore categorie val!quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je buiten een categorie valt; slechts; dat je wel erg je best doet om je op een wijze te profileren die buiten elke categorie valt.![]()
Ik wacht mijn kans wel af , en als die er is, dan boek ik hem vol!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als die erna ook niet al vol is.!
Doe dat.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk dat ik zometeen out ga...
Zelfdiagnose is niet aan te raden als het aankomt op de psyche.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zoalng het in mijn hoofdje gewoon allemaal nog klopt, maakt het ook geen hol uit he?![]()
Ik ook zoiets, ben wel benieuwd naar dolle_hond's lijstje van gisteren en al helemaal die van vandaag. Maar die kan ik morgen pas lezne.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef Janetje het volgende:
Ohoooohhh.. sinds gisteravond zo'n 350 posts geplaatst..
Ik heb een cd van dj-rob in mijn auto , en hij klinkt superrrquote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
buzzfuzz..
Dj Rob & MC Joe - the Beat is Flown.
Daar heb ik jou toch ook voor?quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zelfdiagnose is niet aan te raden als het aankomt op de psyche.![]()
Dat zeg ik! Gamma!quote:
Woord omhoog neger!quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik wacht mijn kans wel af , en als die er is, dan boek ik hem vol!!![]()
Woord!!!
Kijk uit, dadelijk post ik die foto van mijn neef weer hoor!quote:
Ik heb heel wat mp3's van hem in m'n playlist.quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb een cd van dj-rob in mijn auto , en hij klinkt superrr
Lul!quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Iedere artiest met dj in z'n naam is niet bij mij besteed.
Da's geen categorie.quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is nietes, ik zeg net al dat ik in de Attention Whore categorie val!
Dj cerror!quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Iedere artiest met dj in z'n naam is niet bij mij besteed.
I'm a raver can't you seequote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kijk uit, dadelijk post ik die foto van mijn neef weer hoor!
Oh my God, het is nooit goed genoeg voor jou he?quote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's geen categorie.Slechts een symptoom.
![]()
Omdat ik een sadist ben, en jij een masochist?quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar heb ik jou toch ook voor?![]()
Waarom denk je anders dat ik je stalk?
Ja heee, zo is het gewoon.quote:
quote:
Ik ben gewoon grondig.quote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh my God, het is nooit goed genoeg voor jou he?
Hmmm, dat valt me van je tegen in een schaal die loopt van masochisme naar sadisme van -10 tot 10 ben ik toch zeker een 4quote:Op zondag 6 november 2005 04:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ik een sadist ben, en jij een masochist?![]()
Praxis!quote:
Whehehe , ik heb die single van nakatomi ookquote:Op zondag 6 november 2005 04:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Nakatomi - Sing
Sing, sing a song, sing out loud, sing out strong..
je bent gewoon grondig gemeen! En dat tegen een goedheiligvrouw!quote:
Ikea!quote:
Ik kom op die schaal niet eens voor.quote:Op zondag 6 november 2005 04:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmmm, dat valt me van je tegen in een schaal die loopt van masochisme naar sadisme van -10 tot 10 ben ik toch zeker een 4![]()
(al blijft aandacht aandacht)
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 6 november 2005 04:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kom op die schaal niet eens voor.![]()
Toen kon ik hem ookal ja, en toen luisterde ik nog geens echt naar hardcore, maar happy vind/vond iedereen toch wel leuk, zelfs hiphoppers zijn niet van hardcore enzo houden vinden happy meestal wel klinken.quote:Op zondag 6 november 2005 04:16 schreef zapsel het volgende:
[..]
Whehehe , ik heb die single van nakatomi ook![]()
Dat was de plaat 10 jaar gelee![]()
Nee, dat was ik.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef cerror het volgende:
Je moeder.
En aids, maar dat is een genetisch cadeau.
quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef cerror het volgende:
Je moeder is een lieve vrouw.
En aids, maar dat is een genetisch cadeau, is een nare ziekte.
True, check m'n nick.quote:Op zondag 6 november 2005 04:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
je bent gewoon grondig gemeen! En dat tegen een goedheiligvrouw!![]()
Ik heb die plaat op single , met 98 remixen eropquote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toen kon ik hem ookal ja, en toen luisterde ik nog geens echt naar hardcore, maar happy vind/vond iedereen toch wel leuk, zelfs hiphoppers zijn niet van hardcore enzo houden vinden happy meestal wel klinken.. IK ben dan ook met happy begonnen en luister nu zelfs terror.
.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef cerror het volgende:
Je moeder.
En aids, maar dat is een genetisch cadeau.
O, ik dacht dat dat de bijnaam voor je piemeltje was...quote:
Japanse hardcore.quote:Op zondag 6 november 2005 04:19 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb die plaat op single , met 98 remixen eropvan sjinees naar japans
Op de 'Mengele-schaal' scoorde ik 113%.quote:
Ambigue naamquote:Op zondag 6 november 2005 04:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dat de bijnaam voor je piemeltje was...![]()
Tenzij die snuitje heet en ene Henny als baasje heeft gehad.quote:Op zondag 6 november 2005 04:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!![]()
Ik moest echt schandalig hard lachenquote:Op zondag 6 november 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Tenzij die snuitje heet en ene Henny als baasje heeft gehad.
quote:Op zondag 6 november 2005 04:20 schreef djenneke het volgende:
Zo van: Kom op Nick, ik heb je nu nodig, ze ligt al klaar! Kom! Sta op! Toe nou! Grrrrrr
Whehehe, bij Jensen zei hij dat hij die als eerste zou opeten.quote:Op zondag 6 november 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
En een kut is geweldig, dus hyet leven is geweldig.quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
Neen, die moet je ook niet in den bek kijken..quote:Op zondag 6 november 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zei piemeltje... kom op! Lachen!quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef zapsel het volgende:
OMG... ik heb m opgezocht , nakatomi, live van de gabbatoir
![]()
hij staat naast captian jack en de spice-girls
Was het maar een kut etc.quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
Mannen.. bah..quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En een kut is geweldig, dus hyet leven is geweldig..
Whehehe.. je zei piemeltje.. whehehehhehehehe..quote:Op zondag 6 november 2005 04:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zei piemeltje... kom op! Lachen!![]()
Goddomme, is dat het niveau tegenwoordig?quote:Op zondag 6 november 2005 04:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zei piemeltje... kom op! Lachen!![]()
Dan wordt je toch lekker pot.quote:
Het was een visueel illusieTJE!quote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Visuele illussies bij vrouwen gaan verder bij vrouwen dan wij mannen beseffen.![]()
Dan had je er nog wat aan?quote:
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedickquote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Goddomme, is dat het niveau tegenwoordig?![]()
Jij begrijpt het.quote:
Misschien maar een goed plan.. of non..quote:
10 - 15 bier?quote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Visuele illussies bij vrouwen gaan verder bij vrouwen dan wij mannen beseffen.![]()
Seks met God, het lijkt me minder...quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien maar een goed plan.. of non..
Dat zijn we allemaal hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedick
God bestaat niet.. dus helemaal geen seks.. geen verschil met nu dusquote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Seks met God, het lijkt me minder...
Se swa, je tog of noquote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien maar een goed plan.. of non..
quote:
Ik hang hier ook niet voor niks rond, al vraag ik me wel af wat Nickthedick hier eigenlijk doet...quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal hoor.
Wonderland - Be on A Star
OMG dit is echt zo'n blij nummer!
Ook een goed nummer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef zapsel het volgende:
wat te denken van Double vision - all right
Met die instelling kun je dat non worden al zovast vergeten. Hoi Pot!quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
God bestaat niet.. dus helemaal geen seks.. geen verschil met nu dus..
Wat?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hang hier ook niet voor niks rond, al vraag ik me wel af wat Nickthedick hier eigenlijk doet...
De rukker uithangen blijkbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zal je eens een foto sturen.
![]()
Neuh, dit heeft slechts met IQ te maken.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedick
Ik woon te lang in Rotterdam blijkbaar.quote:
Nog beter:quote:
quote:
Ah.. damn.. das waar ook..quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met die instelling kun je dat non worden al zovast vergeten. Hoi Pot!
Wiet.quote:
Daar scheelt het niet aan bij me anders... geloof het of niet... waar het wel is misgegaan weet ik nog niet... waarschijnlijk op de vrije school (laat Yvonne het niet horen)quote:Op zondag 6 november 2005 04:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neuh, dit heeft slechts met IQ te maken.![]()
Aangenaamquote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
De rukker uithangen blijkbaar..
Je valt op blond?quote:Op zondag 6 november 2005 04:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. damn.. das waar ook..
Naja.. heyyyyy.. Djenneke.. lekker wijffie.. hoe isie?![]()
Oeh, vet.quote:Op zondag 6 november 2005 04:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
Nog beter:
ik heb rave the city , deel 1 tot en met 8![]()
Ik moet mijn pot-zijn nog even ontdekken hoorquote:
quote:
Is dat niet voor hippies?quote:Op zondag 6 november 2005 04:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar scheelt het niet aan bij me anders... geloof het of niet... waar het wel is misgegaan weet ik nog niet... waarschijnlijk op de vrije school (laat Yvonne het niet horen)
Is dat de bevestiging, dat het inderdaad daar is fout gegaan?quote:
Whehehe.. je zei 'uit de kast.. 'quote:Op zondag 6 november 2005 04:30 schreef zapsel het volgende:
* zapsel haalt oude plaatjes uit de kast..![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 04:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat de bevestiging, dat het inderdaad daar is fout gegaan?![]()
We waren echt niet alleen maar vrij, we hadden een heks als lerares, en die dan ook meteen voor 7 jaar lang!quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook ergens tegen kunnen ageren i.p.v. alleen maar vrij te zijn.
Tegen hun ouders, en dat noemen ze puberteit.quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
Kinderen moeten ook ergens tegen kunnen ageren i.p.v. alleen maar vrij te zijn.
Arme blonde Djenneke..quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef djenneke het volgende:
Mijn laatste topic, het opstaan zal me straks al echt niet blij maken...
Ik luisterde net een nummer waarvan de artiest dezelfde naam had als jouw nickname.quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tegen hun ouders, en dat noemen ze puberteit.
Dat versieren van vrouwen gaat je maar bar slecht af, pot zijn is niks voor jou, ik zie het al...quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Arme blonde Djenneke..
Ik heb zo'n medelijden met je..![]()
Kom ik al oprecht over?
Ik heb het over denkbeelden (ik zat op een katholieke school; zie hoe ik nu ben).quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
We waren echt niet alleen maar vrij, we hadden een heks als lerares, en die dan ook meteen voor 7 jaar lang!
Voor die tijd is ook wenselijk.quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tegen hun ouders, en dat noemen ze puberteit.
Zou dat dan geen incest zijn trouwens?quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat versieren van vrouwen gaat je maar bar slecht af, pot zijn is niks voor jou, ik zie het al...![]()
![]()
dat herrienummer met trance invloeden ?quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik luisterde net een nummer waarvan de artiest dezelfde naam had als jouw nickname..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |