Als die erna ook niet al vol is.quote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef zapsel het volgende:
[..]
Nou... het is over 4 uur , ik heb half cuba al weg-gezopen, vind je het heel erg als ik dat de volgende keer doe?![]()
Ik zeg ook niet dat je buiten een categorie valt; slechts; dat je wel erg je best doet om je op een wijze te profileren die buiten elke categorie valt.quote:Op zondag 6 november 2005 04:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zit je in de maling te nemen joh! Er is niet zoiets als een djenneke-categorie (zou wel leuk zijn trouwens)
Ik ben nog niet eens BIJNA in de verleiding gekomen...quote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, en niet vreemdgaan hè?
buzzfuzz.quote:
Niveau? Huh, niveau? Welk niveau?quote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat zitten we weer op niveau te SCen..
Is nietes, ik zeg net al dat ik in de Attention Whore categorie val!quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je buiten een categorie valt; slechts; dat je wel erg je best doet om je op een wijze te profileren die buiten elke categorie valt.![]()
Ik wacht mijn kans wel af , en als die er is, dan boek ik hem vol!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als die erna ook niet al vol is.!
Doe dat.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk dat ik zometeen out ga...
Zelfdiagnose is niet aan te raden als het aankomt op de psyche.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zoalng het in mijn hoofdje gewoon allemaal nog klopt, maakt het ook geen hol uit he?![]()
Ik ook zoiets, ben wel benieuwd naar dolle_hond's lijstje van gisteren en al helemaal die van vandaag. Maar die kan ik morgen pas lezne.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef Janetje het volgende:
Ohoooohhh.. sinds gisteravond zo'n 350 posts geplaatst..
Ik heb een cd van dj-rob in mijn auto , en hij klinkt superrrquote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
buzzfuzz..
Dj Rob & MC Joe - the Beat is Flown.
Daar heb ik jou toch ook voor?quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zelfdiagnose is niet aan te raden als het aankomt op de psyche.![]()
Dat zeg ik! Gamma!quote:
Woord omhoog neger!quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik wacht mijn kans wel af , en als die er is, dan boek ik hem vol!!![]()
Woord!!!
Kijk uit, dadelijk post ik die foto van mijn neef weer hoor!quote:
Ik heb heel wat mp3's van hem in m'n playlist.quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb een cd van dj-rob in mijn auto , en hij klinkt superrr
Lul!quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Iedere artiest met dj in z'n naam is niet bij mij besteed.
Da's geen categorie.quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is nietes, ik zeg net al dat ik in de Attention Whore categorie val!
Dj cerror!quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Iedere artiest met dj in z'n naam is niet bij mij besteed.
I'm a raver can't you seequote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kijk uit, dadelijk post ik die foto van mijn neef weer hoor!
Oh my God, het is nooit goed genoeg voor jou he?quote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's geen categorie.Slechts een symptoom.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |