Ik leer er wel mee leven, ze zal dan wel in categorieen vallen, waar ik weer niet inval enzo, lukt dat eruitlullen een beetje, of maak ik het nou erger?quote:
quote:
Halo-effectquote:
Dat heb ik al, en denk het te zullen behouden ook, but thanks anywayquote:Op zondag 6 november 2005 04:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, heel veel plezier en liefde met je vriendje...
Wil je dan zo graag 'anders' zijn? Of ben je gewoon 'anders' dan de meeste vrouwen?quote:Op zondag 6 november 2005 04:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik leer er wel mee leven, ze zal dan wel in categorieen vallen, waar ik weer niet inval enzo, lukt dat eruitlullen een beetje, of maak ik het nou erger?
Dan open ik het volgende topic wel weer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:06 schreef zapsel het volgende:
hee mede-Beffers , ik gaat tukken , en ik laat de frituur aan voor liefhebbersen doe zuinig met de bitterballen , ik heb morgen ook nog frituur en bier nodig!
![]()
Ok dan, en niet vreemdgaan hè?quote:Op zondag 6 november 2005 04:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat heb ik al, en denk het te zullen behouden ook, but thanks anyway![]()
whehehe.. je zei hol..quote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar interesseert me geen hol
Cognitieve dissonantiequote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar interesseert me geen hol
quote:
pies, poep.quote:
Ik zit je in de maling te nemen joh! Er is niet zoiets als een djenneke-categorie (zou wel leuk zijn trouwensquote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wil je dan zo graag 'anders' zijn? Of ben je gewoon 'anders' dan de meeste vrouwen?
Maak je bewust keuzes die niet normaal worden geacht?
Kom ik al in.quote:
Nou... het is over 4 uur , ik heb half cuba al weg-gezopen, vind je het heel erg als ik dat de volgende keer doe?quote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan open ik het volgende topic wel weer..
Wat zitten we weer op niveau te SCen.quote:
Zoalng het in mijn hoofdje gewoon allemaal nog klopt, maakt het ook geen hol uit he?quote:
Als die erna ook niet al vol is.quote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef zapsel het volgende:
[..]
Nou... het is over 4 uur , ik heb half cuba al weg-gezopen, vind je het heel erg als ik dat de volgende keer doe?![]()
Ik zeg ook niet dat je buiten een categorie valt; slechts; dat je wel erg je best doet om je op een wijze te profileren die buiten elke categorie valt.quote:Op zondag 6 november 2005 04:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zit je in de maling te nemen joh! Er is niet zoiets als een djenneke-categorie (zou wel leuk zijn trouwens)
Ik ben nog niet eens BIJNA in de verleiding gekomen...quote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, en niet vreemdgaan hè?
buzzfuzz.quote:
Niveau? Huh, niveau? Welk niveau?quote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat zitten we weer op niveau te SCen..
Is nietes, ik zeg net al dat ik in de Attention Whore categorie val!quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je buiten een categorie valt; slechts; dat je wel erg je best doet om je op een wijze te profileren die buiten elke categorie valt.![]()
Ik wacht mijn kans wel af , en als die er is, dan boek ik hem vol!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als die erna ook niet al vol is.!
Doe dat.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk dat ik zometeen out ga...
Zelfdiagnose is niet aan te raden als het aankomt op de psyche.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zoalng het in mijn hoofdje gewoon allemaal nog klopt, maakt het ook geen hol uit he?![]()
Ik ook zoiets, ben wel benieuwd naar dolle_hond's lijstje van gisteren en al helemaal die van vandaag. Maar die kan ik morgen pas lezne.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef Janetje het volgende:
Ohoooohhh.. sinds gisteravond zo'n 350 posts geplaatst..
Ik heb een cd van dj-rob in mijn auto , en hij klinkt superrrquote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
buzzfuzz..
Dj Rob & MC Joe - the Beat is Flown.
Daar heb ik jou toch ook voor?quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zelfdiagnose is niet aan te raden als het aankomt op de psyche.![]()
Dat zeg ik! Gamma!quote:
Woord omhoog neger!quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik wacht mijn kans wel af , en als die er is, dan boek ik hem vol!!![]()
Woord!!!
Kijk uit, dadelijk post ik die foto van mijn neef weer hoor!quote:
Ik heb heel wat mp3's van hem in m'n playlist.quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb een cd van dj-rob in mijn auto , en hij klinkt superrr
Lul!quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Iedere artiest met dj in z'n naam is niet bij mij besteed.
Da's geen categorie.quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is nietes, ik zeg net al dat ik in de Attention Whore categorie val!
Dj cerror!quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Iedere artiest met dj in z'n naam is niet bij mij besteed.
I'm a raver can't you seequote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kijk uit, dadelijk post ik die foto van mijn neef weer hoor!
Oh my God, het is nooit goed genoeg voor jou he?quote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's geen categorie.Slechts een symptoom.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |