was ist los?quote:Op zondag 6 november 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
djenneke?
Harde tepels, ook zo'n leuk nummer over tiesto.quote:
Mannen willen alleen maar neuken, ze zijn belachelijk.. 3.gifquote:Op zondag 6 november 2005 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en de meest succesvolle scoren de lekkerste stoten.![]()
quote:
Je bent klaarblijkelijk een vrouw die verwoede pogingen doet om niet gecategoriseerd te worden.quote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jongen, het is laat, maak het me niet zo moeilijk. Ondertussen wacht ik nog steeds op je wijze, strenge doch rechtvaardige, op waarheidberuste al dan niet onvriendelijke, doch goedbedoelde, stereotype analyse.
Tief op grafsnor.quote:
Is dat turks?quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef cerror het volgende:
Mannen schijn stukken tarrelscjhurft op een schoon blazoen!
Ik checkl het net ook even, ik ga anar de 14:quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef zapsel het volgende:
Feest hier!!! ik ga van 5 reacties per dag naar 6!!!![]()
een mijlpaal in mijn leven!![]()
Ik weet anders genoeg categorietjes. We beginnen met Attention Whore.quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je bent klaarblijkelijk een vrouw die verwoede pogingen doet om niet gecategoriseerd te worden.![]()
Wat op zich al een categorie is.![]()
Pfft, en jij niet dan wil je zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mannen willen alleen maar neuken, ze zijn belachelijk.. 3.gif
quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik checkl het net ook even, ik ga anar de 14:
Aantal posts: 10426 (gemiddeld 14 per dag).
Alleen in [Bef]?quote:Op zondag 6 november 2005 03:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik post in [BeF], het heeft dus betrekking tot mij.
Nee, ruim 9,5 dus dat kan nog komenquote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je al 10 jaar een relatie?
Daar zou ik echt helemaal gek van worden maar dat ben ik al...
Vivi?quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet anders genoeg categorietjes. We beginnen met Attention Whore.
Belachelijk ben ik wel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pfft, en jij niet dan wil je zeggen..
Nee, maar wel veel in [BeF]. Maar dat betekend niet dat het geen betrekkening tot mij heeft, ik post in [BeF] toch.quote:
13564 (gemiddeld 23 per dag)quote:Op zondag 6 november 2005 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik checkl het net ook even, ik ga anar de 14:
Aantal posts: 10426 (gemiddeld 14 per dag).
Niks mis mee men.quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
Ik ben een attentiehoer!
Hoe hou je dat vol, ben je nog steeds niet uitgekeken op je partner?quote:Op zondag 6 november 2005 03:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ruim 9,5 dus dat kan nog komen![]()
Wat? WIe? Praat eens in volzinnen, met niet te moeilijke woorden. Het is laat, ik ben moe, en ook nog blond.quote:
Heb jij niet wat beters te doen als 23x per dag op fok posten?quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
13564 (gemiddeld 23 per dag)
Ben net naar de 23 gegaan vandaag ofzo
10143 (gemiddeld 16 per dag)quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
13564 (gemiddeld 23 per dag)
Ben net naar de 23 gegaan vandaag ofzo
En hoe staat dat in relatie tot je indentiteit?quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel in [BeF]. Maar dat betekend niet dat het geen betrekkening tot mij heeft, ik post in [BeF] toch.
Ben je gek? Ik heb een schat!quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoe hou je dat vol, ben je nog steeds niet uitgekeken op je partner?
Ik zou helemaal gek worden...
Ik zat vroeger ook rond dat aantal, maar ik heb een ban gehad van 3 maanden en 1 van 7 maandne en dan ben ik ook nog een tijde inactief geweest een een tijdje niet geslowchat. Anders zat ik nu allang over de 50k heen ofoz.quote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel in [BeF]. Maar dat betekend niet dat het geen betrekkening tot mij heeft, ik post in [BeF] toch.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
Heb jij niet wat beters te doen als 23x per dag op fok posten?![]()
![]()
Wie zegt dat betrekking moet hebben tot identiteit? Het kan ook op daden betrekking hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En hoe staat dat in relatie tot je indentiteit?![]()
Ik postd e laastte tijd wel vaak rond de 100 posts per dag.quote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
Heb jij niet wat beters te doen als 23x per dag op fok posten?![]()
![]()
33062 (gemiddeld 42 per dag)quote:
Da's een attention whore hier op fok!.quote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat? WIe? Praat eens in volzinnen, met niet te moeilijke woorden. Het is laat, ik ben moe, en ook nog blond.
De leukste heb ik!quote:Op zondag 6 november 2005 04:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gezondheid is je grootste schat, mannen zijn er genoeg...
Ik redt dat nooitquote:Op zondag 6 november 2005 04:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik postd e laastte tijd wel vaak rond de 100 posts per dag..
En nu gaan we in het profiel van tong80 kijken.quote:
Ja maar dat is wel erg veel..quote:
Ah, okee, zeker iemand waar ik eigenlijk geen categorie mee zou willen delen?quote:Op zondag 6 november 2005 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's een attention whore hier op fok!.![]()
Ja hee, wrijf het er maar in.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 04:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, okee, zeker iemand waar ik eigenlijk geen categorie mee zou willen delen?![]()
Kijk naar tong80, dan denkl je dat je weer een sociaal leven hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |