Dat is een hele eer!quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, toch maar verder in deze, die ander is dicht. Zapsel mag de volgende dan openen..
Goddomme... zeg ik dan ALLE?quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
De mijne is inderdaad heel afschrikwekkend..
1. Dat is stom.quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat hebben wijven toch tegen dat we ze wijven noemen? Jullie noemen mannen toch ook klootzakken? Zijn gewoon synoniemen..
graag gedaan, wel goed doen deze keer he.quote:
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb hier nog nooit wat gepost.Is dit nou zo'n reeks?
In feite zeg je nu dus dat ik een goede vrouw benquote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.![]()
Check voor de grap eens de ondertitels van andere Fok!-dames, en je zal weten wat ik bedoel.![]()
Ik ken genoeg wijven die vaak zeggen 'Alle mannen zijn klootzakken'quote:
Hij zit gewoon bij je te slijmen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
In feite zeg je nu dus dat ik een goede vrouw ben![]()
Oh, nu ga je wel erg diep...quote:Op zondag 6 november 2005 03:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Charly Lownoise & Mental Theo - Ultimate Sextrack
Die lyrics..
Dat zijn dan ook wijven. Ik ben dus geen wijfquote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ken genoeg wijven die vaak zeggen 'Alle mannen zijn klootzakken'.
Wat maakt het uit waar je die ondertitel vandaan hebt, of wat hij voor jou betekent? Het gaat om het doel van die ondertitel.quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Helaas, heeft het serieus echt met die Somalier te maken, maar goed, wat jij wil. Je hebt helemaal gelijk. Behalve dan dat vrouwen graag aandacht hebben, en mannen liever niet afschrikken, maar ach, details.
Ik heb hem al aangepast, wel passend in deze tijd toch?quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zit gewoon bij je te slijmen..
quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
In feite zeg je nu dus dat ik een goede vrouw ben![]()
Nou, grote wijsgeer, leef je uit op mijn nieuwe!quote:Op zondag 6 november 2005 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar je die ondertitel vandaan hebt, of wat hij voor jou betekent? Het gaat om het doel van die ondertitel.![]()
Dat gaan ze in dit nummer ook als je op de kreunen afgaat.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oh, nu ga je wel erg diep...
Dan is het volgens zijn theorie dus weer het omgekeerdequote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, grote wijsgeer, leef je uit op mijn nieuwe!
Dat zijn alle mannen..quote:Op zondag 6 november 2005 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slijmlul die stiekum een lekker mokkel wil.![]()
Ik zet mijn ondertitel daar tegenoverquote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
En mijn doel bereiktquote:Op zondag 6 november 2005 03:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan is het volgens zijn theorie dus weer het omgekeerde.
Kan je ook een ondertitel verzinnen die je niet op jezelf betrekt?quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:
Dat zou nergens op slaan, wel?quote:Op zondag 6 november 2005 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kan je ook een ondertitel verzinnen die je niet op jezelf betrekt?![]()
Dat is het doel toch van een ondertitel?quote:Op zondag 6 november 2005 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kan je ook een ondertitel verzinnen die je niet op jezelf betrekt?![]()
Dat nummer is wel goed , alleen niet de happy-hardcore versiequote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gaan ze in dit nummer ook als je op de kreunen afgaat..
Nu:
Dj Paul Elstak - Rainbow in the Sky
Ga de Tao lezen!quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen doelen.
Volgens mij moet ik eens een motivatiecursus volgen.
Ok, DJ Paul Elstak is ook heel goed, net als Mental Theo en en en en en ik kom even niet op een aandere naam...quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gaan ze in dit nummer ook als je op de kreunen afgaat..
Nu:
Dj Paul Elstak - Rainbow in the Sky
Ha, een medestanderquote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is het doel toch van een ondertitel?
Nee hoor, je hebt wel meerdere doelen:quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen doelen.
Ware het niet dat dit geen afschrikwekkende ondertitel is.quote:
Tiesto, want die komt uit Bredaquote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, DJ Paul Elstak is ook heel goed, net als Mental Theo en en en en en ik kom even niet op een aandere naam...
Mijn ondertitel wijst op een muzikant, geen auteur.quote:
Dus jij 'bent' [BeF] ?quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is het doel toch van een ondertitel?
Om dan vervolgens te horen dat je het wel kan, dat je je ervoor moet inzetten.. dat het leven positief is?quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen doelen.
Te vaak gehoord idd, is nu afgelopen, nu Party Animals - Aquariusquote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dat nummer is wel goed , alleen niet de happy-hardcore versie
Hoezo?quote:
Jongen, het is laat, maak het me niet zo moeilijk. Ondertussen wacht ik nog steeds op je wijze, strenge doch rechtvaardige, op waarheidberuste al dan niet onvriendelijke, doch goedbedoelde, stereotype analyse.quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit geen afschrikwekkende ondertitel is.![]()
Lezen is toch moeilijk he?![]()
Dat is trance, niet vegrelijkbaar met hardcore.quote:
Vertel me iets nieuws...quote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is trance, niet vegrelijkbaar met hardcore..
Nee, ik post in [BeF], het heeft dus betrekking tot mij.quote:
Kutnummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |