quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Slechtste aanwinst?quote:
Fanatiekste nachtbraker?quote:
Ben ik nou ook wle; benieuwd naar.quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom ben je een slechte vrouw...
Wat ben jíj vervelend zeg..quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Door debielen als jij.quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ah. Dan weten we dat ook weer.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij hebt weinig allochtone kennissen zeker he. Beetje integreren witte!!!
Neuh, die ook niet...quote:
Jij post ook elke reactie in elk topic he.quote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef djenneke het volgende:
Na vorig topic moest ik deze even hier kwijt
[..]
Lang verhaal over een Somalische vloekquote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar ik wil gewoon weten waar het op staat, die ondertitel kies je niet zomaar toch...
Ja, dat ook weer ja...quote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar ik wil gewoon weten waar het op staat, die ondertitel kies je niet zomaar toch...
Lange verhalen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lang verhaal over een Somalische vloek![]()
dat is beter jaquote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik word geBeFd, dat is net weer anders![]()
Je bent toch niet besneden hè...quote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mits je vrouelijk bent ja.quote:
Ik check het toch even dagelijks voor de zekerheidquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je bent toch niet besneden hè...
Eerder een projectie van een denkbeeldige ego op je ondertitel.quote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Anders ga je toch de politiek in.quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik check het toch even dagelijks voor de zekerheid![]()
Dat mag je even uitleggen...quote:Op zondag 6 november 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Eerder een projectie van een denkbeeldige ego op je ondertitel.![]()
Mijn vriend doet de second opinionquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits je vrouelijk bent ja.. Ik heb het toch liever andersom, anders moet ik me weer om laten bouwen.
Aangeraden door huisartsen, gynacologen en zieke mennekes..quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een beetje lekker wijf weet hoe haar kut eruit ziet.quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ok, maar als het echt zo was dan had ik uitgelogd...quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt wel even anders als een of andere Somalier met voodoo-achtige handgebaren je in het Somalisch staat uit te schelden, en je slechte vrouw noemt daarbij...quote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje lekker wijf weet hoe haar kut eruit ziet.![]()
checkquote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe [BeF]er.quote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.quote:
wel lekker, geen wijf iidquote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
En verder ben ik niet lekker, en al helemaal geen wijf, maar dat terzijde...
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef zapsel het volgende:
Pfoe , dank je terminator![]()
Heb ik mijn foute BeF-topique snel vergeten
Helaas, heeft het serieus echt met die Somalier te maken, maar goed, wat jij wil. Je hebt helemaal gelijk. Behalve dan dat vrouwen graag aandacht hebben, en mannen liever niet afschrikken, maar ach, details.quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.![]()
Check voor de grap eens de ondertitels van andere Fok!-dames, en je zal weten wat ik bedoel.![]()
De mijne is inderdaad heel afschrikwekkend..quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.![]()
Check voor de grap eens de ondertitels van andere Fok!-dames, en je zal weten wat ik bedoel.![]()
Wat hebben wijven toch tegen dat we ze wijven noemen? Jullie noemen mannen toch ook klootzakken? Zijn gewoon synoniemen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
En verder ben ik niet lekker, en al helemaal geen wijf, maar dat terzijde...
Dat is een hele eer!quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, toch maar verder in deze, die ander is dicht. Zapsel mag de volgende dan openen..
Goddomme... zeg ik dan ALLE?quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
De mijne is inderdaad heel afschrikwekkend..
1. Dat is stom.quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat hebben wijven toch tegen dat we ze wijven noemen? Jullie noemen mannen toch ook klootzakken? Zijn gewoon synoniemen..
graag gedaan, wel goed doen deze keer he.quote:
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb hier nog nooit wat gepost.Is dit nou zo'n reeks?
In feite zeg je nu dus dat ik een goede vrouw benquote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ken genoeg wijven die vaak zeggen 'Alle mannen zijn klootzakken'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |