Mits je vrouelijk bent ja.quote:
Ik check het toch even dagelijks voor de zekerheidquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je bent toch niet besneden hè...
Eerder een projectie van een denkbeeldige ego op je ondertitel.quote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lang verhaal over een Somalische vloek![]()
Anders ga je toch de politiek in.quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik check het toch even dagelijks voor de zekerheid![]()
Dat mag je even uitleggen...quote:Op zondag 6 november 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Eerder een projectie van een denkbeeldige ego op je ondertitel.![]()
Mijn vriend doet de second opinionquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits je vrouelijk bent ja.. Ik heb het toch liever andersom, anders moet ik me weer om laten bouwen.
Aangeraden door huisartsen, gynacologen en zieke mennekes..quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een beetje lekker wijf weet hoe haar kut eruit ziet.quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ok, maar als het echt zo was dan had ik uitgelogd...quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt wel even anders als een of andere Somalier met voodoo-achtige handgebaren je in het Somalisch staat uit te schelden, en je slechte vrouw noemt daarbij...quote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje lekker wijf weet hoe haar kut eruit ziet.![]()
checkquote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe [BeF]er.quote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.quote:
wel lekker, geen wijf iidquote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
En verder ben ik niet lekker, en al helemaal geen wijf, maar dat terzijde...
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef zapsel het volgende:
Pfoe , dank je terminator![]()
Heb ik mijn foute BeF-topique snel vergeten
Helaas, heeft het serieus echt met die Somalier te maken, maar goed, wat jij wil. Je hebt helemaal gelijk. Behalve dan dat vrouwen graag aandacht hebben, en mannen liever niet afschrikken, maar ach, details.quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.![]()
Check voor de grap eens de ondertitels van andere Fok!-dames, en je zal weten wat ik bedoel.![]()
De mijne is inderdaad heel afschrikwekkend..quote:Op zondag 6 november 2005 03:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoals zoveel vrouwen op Fok! zet je een afschrikkende tekst in je ondertitel om jezelf te profileren op een wijze die in feite precies tegenovergesteld is aan je persoonlijkheid; ergo: je creeert een identiteit op Fok! die zeer slecht standhoudt.![]()
Check voor de grap eens de ondertitels van andere Fok!-dames, en je zal weten wat ik bedoel.![]()
Wat hebben wijven toch tegen dat we ze wijven noemen? Jullie noemen mannen toch ook klootzakken? Zijn gewoon synoniemen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
En verder ben ik niet lekker, en al helemaal geen wijf, maar dat terzijde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |