Dan wordt je toch lekker pot.quote:
Het was een visueel illusieTJE!quote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Visuele illussies bij vrouwen gaan verder bij vrouwen dan wij mannen beseffen.![]()
Dan had je er nog wat aan?quote:
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedickquote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Goddomme, is dat het niveau tegenwoordig?![]()
Jij begrijpt het.quote:
Misschien maar een goed plan.. of non..quote:
10 - 15 bier?quote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Visuele illussies bij vrouwen gaan verder bij vrouwen dan wij mannen beseffen.![]()
Seks met God, het lijkt me minder...quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien maar een goed plan.. of non..
Dat zijn we allemaal hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedick
God bestaat niet.. dus helemaal geen seks.. geen verschil met nu dusquote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Seks met God, het lijkt me minder...
Se swa, je tog of noquote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien maar een goed plan.. of non..
quote:
Ik hang hier ook niet voor niks rond, al vraag ik me wel af wat Nickthedick hier eigenlijk doet...quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal hoor.
Wonderland - Be on A Star
OMG dit is echt zo'n blij nummer!
Ook een goed nummer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef zapsel het volgende:
wat te denken van Double vision - all right
Met die instelling kun je dat non worden al zovast vergeten. Hoi Pot!quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
God bestaat niet.. dus helemaal geen seks.. geen verschil met nu dus..
Wat?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hang hier ook niet voor niks rond, al vraag ik me wel af wat Nickthedick hier eigenlijk doet...
De rukker uithangen blijkbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zal je eens een foto sturen.
![]()
Neuh, dit heeft slechts met IQ te maken.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedick
Ik woon te lang in Rotterdam blijkbaar.quote:
Nog beter:quote:
quote:
Ah.. damn.. das waar ook..quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met die instelling kun je dat non worden al zovast vergeten. Hoi Pot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |