Dan wordt je toch lekker pot.quote:
Het was een visueel illusieTJE!quote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Visuele illussies bij vrouwen gaan verder bij vrouwen dan wij mannen beseffen.![]()
Dan had je er nog wat aan?quote:
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedickquote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Goddomme, is dat het niveau tegenwoordig?![]()
Jij begrijpt het.quote:
Misschien maar een goed plan.. of non..quote:
10 - 15 bier?quote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Visuele illussies bij vrouwen gaan verder bij vrouwen dan wij mannen beseffen.![]()
Seks met God, het lijkt me minder...quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien maar een goed plan.. of non..
Dat zijn we allemaal hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedick
God bestaat niet.. dus helemaal geen seks.. geen verschil met nu dusquote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Seks met God, het lijkt me minder...
Se swa, je tog of noquote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien maar een goed plan.. of non..
quote:
Ik hang hier ook niet voor niks rond, al vraag ik me wel af wat Nickthedick hier eigenlijk doet...quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal hoor.
Wonderland - Be on A Star
OMG dit is echt zo'n blij nummer!
Ook een goed nummer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef zapsel het volgende:
wat te denken van Double vision - all right
Met die instelling kun je dat non worden al zovast vergeten. Hoi Pot!quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
God bestaat niet.. dus helemaal geen seks.. geen verschil met nu dus..
Wat?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hang hier ook niet voor niks rond, al vraag ik me wel af wat Nickthedick hier eigenlijk doet...
De rukker uithangen blijkbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zal je eens een foto sturen.
![]()
Neuh, dit heeft slechts met IQ te maken.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O nieuwe categorie voor djenneke: niveauloos, met dank aan Nickthedick
Ik woon te lang in Rotterdam blijkbaar.quote:
Nog beter:quote:
quote:
Ah.. damn.. das waar ook..quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met die instelling kun je dat non worden al zovast vergeten. Hoi Pot!
Wiet.quote:
Daar scheelt het niet aan bij me anders... geloof het of niet... waar het wel is misgegaan weet ik nog niet... waarschijnlijk op de vrije school (laat Yvonne het niet horen)quote:Op zondag 6 november 2005 04:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neuh, dit heeft slechts met IQ te maken.![]()
Aangenaamquote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
De rukker uithangen blijkbaar..
Je valt op blond?quote:Op zondag 6 november 2005 04:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. damn.. das waar ook..
Naja.. heyyyyy.. Djenneke.. lekker wijffie.. hoe isie?![]()
Oeh, vet.quote:Op zondag 6 november 2005 04:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
Nog beter:
ik heb rave the city , deel 1 tot en met 8![]()
Ik moet mijn pot-zijn nog even ontdekken hoorquote:
quote:
Is dat niet voor hippies?quote:Op zondag 6 november 2005 04:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar scheelt het niet aan bij me anders... geloof het of niet... waar het wel is misgegaan weet ik nog niet... waarschijnlijk op de vrije school (laat Yvonne het niet horen)
Is dat de bevestiging, dat het inderdaad daar is fout gegaan?quote:
Whehehe.. je zei 'uit de kast.. 'quote:Op zondag 6 november 2005 04:30 schreef zapsel het volgende:
* zapsel haalt oude plaatjes uit de kast..![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 04:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat de bevestiging, dat het inderdaad daar is fout gegaan?![]()
We waren echt niet alleen maar vrij, we hadden een heks als lerares, en die dan ook meteen voor 7 jaar lang!quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kinderen moeten ook ergens tegen kunnen ageren i.p.v. alleen maar vrij te zijn.
Tegen hun ouders, en dat noemen ze puberteit.quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
Kinderen moeten ook ergens tegen kunnen ageren i.p.v. alleen maar vrij te zijn.
Arme blonde Djenneke..quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef djenneke het volgende:
Mijn laatste topic, het opstaan zal me straks al echt niet blij maken...
Ik luisterde net een nummer waarvan de artiest dezelfde naam had als jouw nickname.quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tegen hun ouders, en dat noemen ze puberteit.
Dat versieren van vrouwen gaat je maar bar slecht af, pot zijn is niks voor jou, ik zie het al...quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Arme blonde Djenneke..
Ik heb zo'n medelijden met je..![]()
Kom ik al oprecht over?
Ik heb het over denkbeelden (ik zat op een katholieke school; zie hoe ik nu ben).quote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
We waren echt niet alleen maar vrij, we hadden een heks als lerares, en die dan ook meteen voor 7 jaar lang!
Voor die tijd is ook wenselijk.quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tegen hun ouders, en dat noemen ze puberteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |