Omdat ik een sadist ben, en jij een masochist?quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar heb ik jou toch ook voor?![]()
Waarom denk je anders dat ik je stalk?
Ja heee, zo is het gewoon.quote:
quote:
Ik ben gewoon grondig.quote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh my God, het is nooit goed genoeg voor jou he?
Hmmm, dat valt me van je tegen in een schaal die loopt van masochisme naar sadisme van -10 tot 10 ben ik toch zeker een 4quote:Op zondag 6 november 2005 04:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat ik een sadist ben, en jij een masochist?![]()
Praxis!quote:
Whehehe , ik heb die single van nakatomi ookquote:Op zondag 6 november 2005 04:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Nakatomi - Sing
Sing, sing a song, sing out loud, sing out strong..
je bent gewoon grondig gemeen! En dat tegen een goedheiligvrouw!quote:
Ikea!quote:
Ik kom op die schaal niet eens voor.quote:Op zondag 6 november 2005 04:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmmm, dat valt me van je tegen in een schaal die loopt van masochisme naar sadisme van -10 tot 10 ben ik toch zeker een 4![]()
(al blijft aandacht aandacht)
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 6 november 2005 04:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kom op die schaal niet eens voor.![]()
Toen kon ik hem ookal ja, en toen luisterde ik nog geens echt naar hardcore, maar happy vind/vond iedereen toch wel leuk, zelfs hiphoppers zijn niet van hardcore enzo houden vinden happy meestal wel klinken.quote:Op zondag 6 november 2005 04:16 schreef zapsel het volgende:
[..]
Whehehe , ik heb die single van nakatomi ook![]()
Dat was de plaat 10 jaar gelee![]()
Nee, dat was ik.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef cerror het volgende:
Je moeder.
En aids, maar dat is een genetisch cadeau.
quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef cerror het volgende:
Je moeder is een lieve vrouw.
En aids, maar dat is een genetisch cadeau, is een nare ziekte.
True, check m'n nick.quote:Op zondag 6 november 2005 04:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
je bent gewoon grondig gemeen! En dat tegen een goedheiligvrouw!![]()
Ik heb die plaat op single , met 98 remixen eropquote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toen kon ik hem ookal ja, en toen luisterde ik nog geens echt naar hardcore, maar happy vind/vond iedereen toch wel leuk, zelfs hiphoppers zijn niet van hardcore enzo houden vinden happy meestal wel klinken.. IK ben dan ook met happy begonnen en luister nu zelfs terror.
.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef cerror het volgende:
Je moeder.
En aids, maar dat is een genetisch cadeau.
O, ik dacht dat dat de bijnaam voor je piemeltje was...quote:
Japanse hardcore.quote:Op zondag 6 november 2005 04:19 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb die plaat op single , met 98 remixen eropvan sjinees naar japans
Op de 'Mengele-schaal' scoorde ik 113%.quote:
Ambigue naamquote:Op zondag 6 november 2005 04:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dat de bijnaam voor je piemeltje was...![]()
Tenzij die snuitje heet en ene Henny als baasje heeft gehad.quote:Op zondag 6 november 2005 04:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!![]()
Ik moest echt schandalig hard lachenquote:Op zondag 6 november 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Tenzij die snuitje heet en ene Henny als baasje heeft gehad.
quote:Op zondag 6 november 2005 04:20 schreef djenneke het volgende:
Zo van: Kom op Nick, ik heb je nu nodig, ze ligt al klaar! Kom! Sta op! Toe nou! Grrrrrr
Whehehe, bij Jensen zei hij dat hij die als eerste zou opeten.quote:Op zondag 6 november 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
En een kut is geweldig, dus hyet leven is geweldig.quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
Neen, die moet je ook niet in den bek kijken..quote:Op zondag 6 november 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zei piemeltje... kom op! Lachen!quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef zapsel het volgende:
OMG... ik heb m opgezocht , nakatomi, live van de gabbatoir
![]()
hij staat naast captian jack en de spice-girls
Was het maar een kut etc.quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
Mannen.. bah..quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En een kut is geweldig, dus hyet leven is geweldig..
Whehehe.. je zei piemeltje.. whehehehhehehehe..quote:Op zondag 6 november 2005 04:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zei piemeltje... kom op! Lachen!![]()
Goddomme, is dat het niveau tegenwoordig?quote:Op zondag 6 november 2005 04:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zei piemeltje... kom op! Lachen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |