had je nog wat anders te melden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef alsem het volgende:
d
jeahquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dnek dat hij bedoelt dat het een gave op is
blond?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:06 schreef ook_gek het volgende:
Ohje ohje.... Ik heb ze in mijn tas zitten![]()
En ja hoor ze hebben dood leuk die sleutels mee genomen
en niet zichzelf ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
loooo
mn katten hebben mn spiegel gemoltgrrrrrr
nee het is een geweldig meisje. LEkker ontregeld in alles en zo vergeet achtig als het maar kan. Je maakt altijd wat mee met haarquote:
das balen. stond ie op de grond dat ze hem om kunnen tikken dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
loooo
mn katten hebben mn spiegel gemoltgrrrrrr
nope, daar kijken ze wel voor uitquote:
Tucano zuigtquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Flyingdutchman het volgende:
Mooi kistje!! Erg manouvreerbaar ook. Maar toch...Tucano vind ik een stuk mooier![]()
ah de ontopic reactiequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Flyingdutchman het volgende:
Mooi kistje!! Erg manouvreerbaar ook. Maar toch...Tucano vind ik een stuk mooier![]()
misschien wilden ze ff kijken of hun vachtje nog in model zat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope, daar kijken ze wel voor uit
@ m5: stond boven op de verwarming zoals al 2 jaar lang
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef M5 het volgende:
[..]
misschien wilden ze ff kijken of hun vachtje nog in model zat?geef ze allemaal een mini spiegel en je zelf een hele grote nieuwe
wat denk je dat die kist in de OP is danquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Das gewoon een opgevoerde PC-7![]()
190D?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef ijsmeis het volgende:
Hello.
Vanmiddag zei me vader zo "Ja, jij mag morgen in de Benz rijden"
En mijn moeder trok meteen zo'n kop van "Ahhh neeeeeee!!'
Ze had een paar dagen geleden al gezegd dat ik niet in de Benz mocht rijden, terwijl ze niet eens weet hoe ik rij.
Dus morgen ga ik mijn moeder even verblijden, want ik ga nu lekker met opzet mee!
Als dat maar goed gaat........quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef ijsmeis het volgende:
Hello.
Vanmiddag zei me vader zo "Ja, jij mag morgen in de Benz rijden"
En mijn moeder trok meteen zo'n kop van "Ahhh neeeeeee!!'
Dus morgen ga ik mijn moeder even verblijden, want ik ga nu lekker met opzet mee!
Ja opzich waar...maar toch blijft het gewoon een PC-7...want dat was de grondlegger van de Trainer seriequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
wat denk je dat die kist in de OP is dan. Al staat een PC-21 dichter bij de PC-9 dan bij een PC-7 (die is al wat jaartjes oud en mist veel dingen die een PC-9 wel heeft).
PC-21 heeft pijl-stelling.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ja opzich waar...maar toch blijft het gewoon een PC-7...want dat was de grondlegger van de Trainer serie
Doe dan maar een PC-12..dies wel fijn![]()
Ik houd jullie op de hoogtequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat........![]()
Geef haar een blinddoek...of rijd rustigquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd jullie op de hoogte!
Als ze maar niet gaat gillen.
601 km/h voor de PC-21. Tucano Vmax in level-flight is 507 km/h. 560 is denk ik Vne (Velocity never exceed)quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef Flyingdutchman het volgende:
Tucano doet 560km/h
Toen mijn vader een testrit ging maken in de net uitgekomen ML was ik ook mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd jullie op de hoogte!
Als ze maar niet gaat gillen.
Mja, volgens mij is ze meer bang dat ik er deuken in rij ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen mijn vader een testrit ging maken in de net uitgekomen ML was ik ook mee.
En we hebben proef gereden in een ML500. Dus mijn pa zegt op een gegeven moment van jo hier ga jij effe rijden. NEE zegt mijn moeder no way. Ja jo zeg ik zal niks doen. Mooi ik instappen eerst stoplicht op groen plank gas mijn moeder schreeuwen en mijn pa van. Wat een kracht zit er in he
idd, uitstappen en gewoon weglopen zonder moeilijk te doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef Hugster het volgende:
precies, ik heb ook een paar weken geleden een auto getotalled, is niks ergs aan
Ja man, ze moeten eigenlijk nog "Goed zo!" zeggen ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef Hugster het volgende:
precies, ik heb ook een paar weken geleden een auto getotalled, is niks ergs aan
Ah danquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef Hugster het volgende:
de buuf was helemaal blij hoor
Ze had er nu betere stoelen in zitten en een betere geluidsinstallatie
Zonder grappen, ze vond het echt niet erg
nee hoor, politie in zulke situaties is altijd wel relaxedquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef M5 het volgende:
[..]
idd, uitstappen en gewoon weglopen zonder moeilijk te doen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah dan.
Mijn moeder zou wel een beetje flippen, maar mijn vader vooral.
Maar ik neem aan dat ik morgen geen deuken ga rijden, duh.
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dus serieus een 190D![]()
PICS!!!!!![]()
![]()
jammerquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Hij is van me moeder.
Maar ik heb geen foto's.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef ook_gek het volgende:
matig hoor. Er word al zo lang gepraat over de 190D en jij zou niet eens de moeite nemen om een foto te maken of om te zeggen dat jullie er 1 hebben
Nou ehh.. tis maar gewoon een 190D hequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef Hugster het volgende:
je bent er niet al te trots op begrijp ik
even denken hoor,quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef Hugster het volgende:
je bent er niet al te trots op begrijp ik
doe hem maar weer onderwaarderen jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ehh.. tis maar gewoon een 190D he.
En mijn broertje heeft ook nog eens een Golfjequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
even denken hoor,
Honda CRX die uitgebouwd is heeft het imago van een sjonnie met een petje
Mercedes 190D staat bekend als de meest foute kampbak aller tijden
En had haar pa niet nog een opel cabrio?
Neh dan zou ik ook niet echt trots zijn nee![]()
Als ik jou was zou ik zeggen dat ik uit gana ben gehaald omdat je ouders geen dochter konden krijgen. En zou ik hard op roepen dat ik niet meer thuis zou wonen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En mijn broertje heeft ook nog eens een Golfje.
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik zeggen dat ik uit gana ben gehaald omdat je ouders geen dochter konden krijgen. En zou ik hard op roepen dat ik niet meer thuis zou wonen.
Wat een zwaar leven zal jij moeten hebben zeg![]()
niet als je op een kamp familie wild lijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Hugster het volgende:
Het is op z'n minst een bijzondere keuze van automobielen
die motor en propellor zijn vast wel op een motorfiets te bouwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef osmo het volgende:
Ik zag Vmax en 667km/h en dacht, dat is een verdraaid snelle motorfiets
vliegen doet die dan ook welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef M5 het volgende:
[..]
die motor en propellor zijn vast wel op een motorfiets te bouwen
eerder stuiteren.. die propellor de hele tijd tegen de grond aan te tikken lijkt me niet echt lekker rijdenquote:
en na deze post ging ik Simcity 4 spelen, heb alleen nog tussendoor het avondeten naar binnen geschrokt en ben nog steeds aan het spelenquote:
gefeliciteerd je evenwichtsorgaan is ontstoken, had ik ook. Voelt net aan alsof je dronken bent en je word er misselijk van. Met paar dagen moet het over zijnquote:
Sorry, maar wat ben jij een achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet als je op een kamp familie wild lijken![]()
oud nieuws. D Kadett foto?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar wat ben jij een achterlijke mongool.
mailen dan!quote:
En dan ga jij ze hier postenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mailen dan!Je weet dat ik lelijke auto's waardeer
aamiedema apenreet gmail.com
(voor al uw voertuigfoto's)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
en na deze post ging ik Simcity 4 spelen, heb alleen nog tussendoor het avondeten naar binnen geschrokt en ben nog steeds aan het spelen
kans-loos![]()
als je me zou kennen, weet je dat ik niet aan andermans copyright zit. ik heb er wel zo'n afgrijselijke hekel aan mensen die ongevraagd door mij gemaakte foto's postenquote:
Okaaay, voor deze keer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je me zou kennen, weet je dat ik niet aan andermans copyright zit. ik heb er wel zo'n afgrijselijke hekel aan mensen die ongevraagd door mij gemaakte foto's posten(behalve als ze het er bij zetten, en het een voertuigfoto is, maar dat terzijde)
Als ik beloof m niet te publiceren?
ik blijf je er aan herinneren tot ik ze hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaaay, voor deze keer.
Ik stuur ze je morgen als ik het niet vergeet!
Okidokiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik blijf je er aan herinneren tot ik ze heb
Het lijkt wel een beetje op ons zolderkamertjequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat interieurfoto's van mn werkkamer:
[afbeelding]
Mn boekenkast. hier staat ongeveer de helft van mn boeken. De rest moet ik nog lezen (staan in een doos naast mn bed) of kijk ik juist heel erg vaak in om dingen op te zoeken (liggen in mn bureau)
[afbeelding]
Mn 'rode mappen kast'. In de rode mappen zit een klein deel van het manuscript van mn boek, en vrachtwagenfolders en knipsels en zo. [afbeelding]
[afbeelding]
Mn bureau. Ik wil nog een 45 cm hoog TFT schermpje, dan kan ik recht voor mn monitor zitten. De klapstoel zit Sandra op, of ik als Sandra zit te computeren
Ja, het is een teringzooi. Maar ik weet wel waar alles ligt, en daar ben ik al lang blij om
Nee, dat is niet mn hele kamer... De rest is een nog grotere zooi...
Ik ben trouwens nog op zoek naar een of twee leuke vrachtwagengrills, om mn werkkamer verder te pimpen (en eentje voor in de huiskamer)
het zal aan mij liggen maar ik zie en de klapstoel niet en die 4 fototoestellen nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
op de derde foto zijn doodleuk 4 fototoestellen te zien![]()
Ik tel er maar 2 en de klapstoel is dat witte dingquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zal aan mij liggen maar ik zie en de klapstoel niet en die 4 fototoestellen niet![]()
En jij niet niet alles zo serieus nemenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar wat ben jij een achterlijke mongool.
Sure! Ik let de volgende keer gewoon helemaal niet op jequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij niet niet alles zo serieus nemen![]()
Let volgende keer even op [afbeelding] Staat bij alle posts die er over gaan op de laatste na dan. Want die ben ik vergeten.
nee dat is het niet. Ik slaap al weken heel erg slecht en dat is me mega aan het opbreken. Ik heb werkelijk nergens meer zin in en als ik ergens aan begin aak ik het niet af. En daar baal ik dan weer van. Echt bagger gewoon. Ik ben echt dood moe maar verder dan 2 uur achter elkaar slapen kom ik niet de afgelopen 2 weken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
gefeliciteerd je evenwichtsorgaan is ontstoken, had ik ook. Voelt net aan alsof je dronken bent en je word er misselijk van. Met paar dagen moet het over zijn![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sure! Ik let de volgende keer gewoon helemaal niet op je.
was dequote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan zeg jij dat ik kansloos ben
Maar wel leuk nu kan ik dus helemaal los gaan. Hoef ik me niet meer in te houden met de angst dat je boos word
DIe heeft mijn baas al. HIj begon er ook al overquote:
Neen, een mongool.quote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan zeg jij dat ik kansloos ben
Maar wel leuk nu kan ik dus helemaal los gaan. Hoef ik me niet meer in te houden met de angst dat je boos word
vervelend, dokter?quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DIe heeft mijn baas al. HIj begon er ook al over
Hmmmm mijn gromosomen zitten vrij goed op de rij dus mogol wil ik het niet noemenquote:
Laat ik het zo zeggen. Heb het niet zo op een dokterquote:
ik ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Heb het niet zo op een dokter![]()
Morgen feest van mij pa die 50 geworden is. Dus dat word eten en drinken tot je neer valt. Wie weet helpt dat wel. Effe de dagen dat ik geen drank gedronken heb een beetje compenseren
Puik plan ijsmeis!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sure! Ik let de volgende keer gewoon helemaal niet op je.
Even een serieuse vraag he?quote:
ja hetzelfde hier, het moet wel heel erg zijn voordat ik langs gaquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
het probleem is dat elke keer ik bij de huisarts ben er wel weer iets heel speciaals aan de hand is met mij. Dus ik wil het lekker uitstellen. Gaat van zelf wel over hoop ik![]()
Ik heb zo'n blond huppelkutje in mijn lijstquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, de jongens pestten mij niet. (Tenzij achter mijn rug...) Het waren de blonde huppelkutjes die graag hadden gewild dat ik dood zou gaan.
Maar jij was wel de geen die of ergens in een klas lokaal zat in de pauze of bij de feiten zat achter bij de paarden?quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, de jongens pestten mij niet. (Tenzij achter mijn rug...) Het waren de blonde huppelkutjes die graag hadden gewild dat ik dood zou gaan.
heb je ben ik bang de plank mis geslagen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* Via msn vertelde je me altijd dat je mensen graag voor lul zet en je verhalen hier altijd laten ook zien dat je dat daadwerkelijk doet ook. *kuch*
ah dan heb ik het toch goed wie jij bentquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik zat nooit bij de paarden, maar wel in een leeg klaslokaal te lezen. Vond ik productiever dan maar de hele tijd te proberen aansluiting te vinden bij de rest.
Iemand in de zeik nemen is iets doen wat diegene niet wil hoor. Imho.quote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je ben ik bang de plank mis geslagen.
Ja ik zet graag mensen voor lul. Maar niet op internet dat is niet leuk. Wel in het dagelijks leven ja. Daar heb je helemaal gelijk in. Kan je vragen aan de mensen die op de meetings waren waar ik bij was. Echter voor lul zetten is niet in de zeik nemen. Gewoon soms een opmerking of even in het middel punt zetten wanneer die persoon dat niet wilt.
Met die auto's van vanmiddag was totaal niet bedoel om jou voor lul te zetten. Zet er niks voor niks![]()
Het had niks te betekenen. Jammer dat jij dat kennelijk anders ziet.
Nu ga je roepen dat ik een heilig boontje speel. Goed mag je vinden. Ik zou zeggen van zeg het ook gewoon maak jou het uit. En dan wil ik best het verschil laten zien van een loze opmerking en iemand totaal tot op het bot toe afzeiken.
Dus als je dat wilt vind ik het ook prima hoor. Maar dan niet later terug komen van ja je zeikt me af.
Ik ben wat dat betreft niet zo moeilijk
nogmaals die opmerking over die auto's en dat kamp was gewoon loos en was niet als kwetsent of aanvallend of me zelf beter voor doen bedoeld
COOL En welk programma is het?quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben al gewoon twee dagen tering hard aan het werkenMaar wel dikke shit! Ik zit gewoon met drie kneiter goeie designers aan een programma voor BNN te werken
Tof!quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben al gewoon twee dagen tering hard aan het werkenMaar wel dikke shit! Ik zit gewoon met drie kneiter goeie designers aan een programma voor BNN te werken
Dag Boquote:
Katja vs Bridget gaat het heten, en een van die designers is een goede vriend van me, en ik photoshop wat dingen etc. Ze kwamen mankracht te kort en ik ben ingesprongen, super leuk en echt heel erg leerzaam.quote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
COOL En welk programma is het?
En hoe ben jij daar terrecht gekomen?
Nee ik weet niet of ik er verder iets over mag zeggen dus dat doe ik ook maar nietquote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tof!
En waar gaat het over? Of mag je dat nog niet vertellen?.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik er verder iets over mag zeggen dus dat doe ik ook maar nietwil die gasten verder geen problemen op de hals halen.
Maar hard werken is het wel, zaterdag alles gefilmt (Bridget nog gezien
) en dinsdag moet alles afzijn, dus bedenk maar hoe hard het aanpoten is. Maar als het op tv komt, maar goed naar de intro kijken, dan zie je mij ook ff voorbij komen rennen
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 00:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Dadelijk word je nog beroemd
!
Wheheh, neh cool!
En nu ga ik naar bed.
!
Gaaf man. Dus wie weet mag je dit nu wel vaker gaan doen?quote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Katja vs Bridget gaat het heten, en een van die designers is een goede vriend van me, en ik photoshop wat dingen etc. Ze kwamen mankracht te kort en ik ben ingesprongen, super leuk en echt heel erg leerzaam.![]()
Wat gaaf Sjoewe! Ben bijna jaloers!quote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik er verder iets over mag zeggen dus dat doe ik ook maar nietwil die gasten verder geen problemen op de hals halen.
Maar hard werken is het wel, zaterdag alles gefilmt (Bridget nog gezien
) en dinsdag moet alles afzijn, dus bedenk maar hoe hard het aanpoten is. Maar als het op tv komt, maar goed naar de intro kijken, dan zie je mij ook ff voorbij komen rennen
ik moet ook gaan pc nerden bij vrienden, ding is een zootje, vol spyware en andere meuk. WinXP herkende niet eens mijn usb stickquote:Op zondag 6 november 2005 11:08 schreef Hugster het volgende:
Nog helemaal niets
alleen nog een wifi pci kaartje aan de praat brengen in een 10 jaar oude win 98 pcvorige week al ff snel lopen kutten maar windows wilde em maar niet detecteren
Staan leuke autootjes bijquote:Op zondag 6 november 2005 11:17 schreef Mukie het volgende:
http://www.socalcustoms.com/Shows/2005/SEMA/main.htm
leuke site
komt me bekend voorquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik zat nooit bij de paarden, maar wel in een leeg klaslokaal te lezen. Vond ik productiever dan maar de hele tijd te proberen aansluiting te vinden bij de rest.
Geniaalquote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Katja vs Bridget gaat het heten, en een van die designers is een goede vriend van me, en ik photoshop wat dingen etc. Ze kwamen mankracht te kort en ik ben ingesprongen, super leuk en echt heel erg leerzaam.![]()
Op de lagere school altijd het pispaaltje, mede omdat ik liever ging voetballen, lezen, met transformers speelde etc... De dames begonnen al vanaf de 5e stom giechelen mbt jongens en waren kwaad dat ik gewoon met ze kon omgaan.quote:
Heb er zelf veel van geleerd qua mensenkennis.quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Na de Groene School kwam ik ook terecht in een school waar ze niet opkeken van rare mensen. Paste er zo in. Was ook een hele schok voor mij om gewoon geaccepteerd te worden zoals ik was.
dit heb ik al eens eerder gelezen kan dat?quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef BoJo het volgende:
Op de mavo had ik vaak mot met de negers in m'n klas, vooral omdat ik erg rustig van aard ben maar je moest me niet over een streep pushen dan kon ik echt flippen. Veel later na 2 jaar Duitsland ging ik hier verder op de havo , super relaxt kon met iedereen opschieten echt super tijd![]()
Werd ik beroofd van m'n telefoon, moest ik in zo'n smoelenboek kijken van politie, kwam ik er gewoon 3 tegen van de mavo![]()
![]()
mjah zou best kunnenquote:Op zondag 6 november 2005 12:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
dit heb ik al eens eerder gelezen kan dat?
die moeite voor een foonquote:Op zondag 6 november 2005 12:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah zou best kunnen
8 negers om me heen, telefoon afstaan en dan in smoelenboek oud klasgenoten tegenkomen. Zal ik vast weleens eerder ooit gepost hebben
ik heb bij Sandraugiga op school gezeten. En reken maar dat er een aantal mensen van die school nu ook vast zitten. Op school toen al werden er wel eens een paar opgehaald door de politiequote:Op zondag 6 november 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb er zelf veel van geleerd qua mensenkennis.
Ook fijn om te weten dat die jongen die me ineengetrimt had nu al een paar jaar in de bak zit
mjah ik gaf hem ook meteen voordat ik een mes tussen m'n ribben krijg ofzo voor zo'n kut ding. +dat ie verzekerd was dus moest wel aangifte doen (als je dat bedoelde met moeite)quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
die moeite voor een foon
Wel leuk om ze dan in dat smoelenboek tegen te komen![]()
Ben je daar nu trots op?quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb bij Sandraugiga op school gezeten. En reken maar dat er een aantal mensen van die school nu ook vast zitten. Op school toen al werden er wel eens een paar opgehaald door de politie
We hebben er ook 1 gehad die achter iemand aan ging met een schaar. Vage mensen soms
Was ook niet zo gek. Zo beetje iedereen van 14 kwam op de scooter naar school. En er was er ook 1 die gewoon met de auto naar school kwam. Maar goed wat wil je. Het was een kamp bewoner.
Maar in tegen stelling tot Sandraugiga heb ik werkelijk een wereld tijd gehad. Ik zou het zo over doen.
Daarna heb ik op een school gezeten dat wil je niet weten zo erg. Was 1 van de weinige blanke en had elke dag ruzzie. Daar heb ik pas echt een grote bek gekregenTafels gegooid noem maar op.
Toch te belachelijk voor woorden dat lui zo zielig zijn dat ze andermans spullen moeten verkrijgen door geweldquote:Op zondag 6 november 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik gaf hem ook meteen voordat ik een mes tussen m'n ribben krijg ofzo voor zo'n kut ding. +dat ie verzekerd was dus moest wel aangifte doen (als je dat bedoelde met moeite)
Trots? Nee maar wel blij dat ik een mooie schooltijd heb gehad.quote:
Ik vind dat je wel erg de nadruk steeds legt op Sandra en dat ze het minder vond, doe je dat nu bewust?quote:Op zondag 6 november 2005 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trots? Nee maar wel blij dat ik een mooie schooltijd heb gehad.
Jammer dat Sandraugiga niet die zelfde leuke tijd op de zelfde school gehad heeft. Want het was naar mijn mening een hele leuk school.
En met die tafels gooien? Ag was gewoon een manier van overleven. Klinkt gek maar het was wel zo.
Nee zeker niet bewust.quote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg de nadruk steeds legt op Sandra en dat ze het minder vond, doe je dat nu bewust?
wheeh.. die mist de helft van z'n cabine?quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
@M5, vannacht ff 1 van mn schipholfoto's geupt
[afbeelding]
quote:
Zeg Sjon, wanneer ga jij eigenlijk vrienden zoeken en een leven kopen?quote:Op zondag 6 november 2005 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag..
*brak* Niet meer tot 's avonds laat ('s morgens vroeg) gaan gamen.. is niet goed voor je hoofd...
Opzich is bij mij de oorzaak vrij duidelijk jaquote:Op zondag 6 november 2005 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee herman, ik vraag me dan ten minste af waar mn koppijn vandaan komt, en jij weet het volgens mij wel
@ JK: ik hoop dan maar dat het een verdomde leuk spelletje was
resize je user icon van 600kb eens wil je?quote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Fugie het volgende:
ik ben zo gaaranderhalf uur slaap is echt te weinig
neequote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef M5 het volgende:
[..]
resize je user icon van 600kb eens wil je?
aub.
quote:
quote:Webicons mogen maximaal 100k groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
Succes gozerquote:
Tnks man, het is echt vet aan het wordenquote:
thx alexxxquote:Op zondag 6 november 2005 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto kopen van rond de 500 euri, tips en suggesties gevraagd --> Mukie, ff daar de url van je marktplaatsding zetten
Succes gozer hoop dat het goed komt voor je!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef M5 het volgende:
Zo. ik ben een paar dagen pleite hier.tot donderdag.
als't mee zit 4 dagen anders 2 of 3, keuring voor piloot bij de luchtmacht.![]()
![]()
valt mee, hij heeft het niet in het onderstaande topic gepostquote:
yes. ik had geen zin om te nsb'en enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt mee, hij heeft het niet in het onderstaande topic gepost
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2
quote:
thnxquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Succes gozer hoop dat het goed komt voor je!!!!
En nu opvliegenquote:
ik dacht dat jij altijd wel op de hoogte was met wie waar moest draaienquote:Op zondag 6 november 2005 16:40 schreef Fugie het volgende:
ik weet nix mark![]()
ik volg dat allemaal nietJe zou zijn site eens kunnen bekijken eh
Als er serieus werk verzet moet worden en er hangt een hoop vanaf dan is dat inderdaad de enige juiste keuzequote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tnks man, het is echt vet aan het worden
En voor hugo, ik zit al twee dagen op een powerbook te werken
Whehe, we hebben een mooie mix, twee apples (g5+g4 powerbook) vs twee pc'squote:Op zondag 6 november 2005 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als er serieus werk verzet moet worden en er hangt een hoop vanaf dan is dat inderdaad de enige juiste keuze![]()
![]()
mensen met verstand aan het werk daar, dat blijkt maar weer
Daar heb ik voor moeten dansen toen ik nog werkte als danseres/propper.quote:Op zondag 6 november 2005 16:32 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt weer een keer naar Tom Harding gaan![]()
Wanner is die weer in nederland. Weet u dat Fugie?
erm je hebt maar 1 dashboard toch?quote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ff een paar lampjes gefixed in mn auto, nu heb ik tenminste weer verlichting achter mn klokje, in mn asbak, bij de achterbank en voorin. Alleen is de schakelaar van mn dashboardkastjes kapot
Gelukkigquote:Op zondag 6 november 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
ohja, boeiend, die schakelaar is dus kapot en dat is kut, want nu moet ik elke keer met een zaklamp kijken waar alles ligt (ding is best groot).
Natuurlijk welquote:Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fuckik hou van jou ook niet dus?
911quote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een andere auto
Mukie, is een Nissan S13 een beetje betrouwbaar?
Erm maak dat ding dan ookquote:Op zondag 6 november 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
ohja, boeiend, die schakelaar is dus kapot en dat is kut, want nu moet ik elke keer met een zaklamp kijken waar alles ligt (ding is best groot).
Eeuh, er zit nogal een prijsverschil tussen wat ik te besteden heb en een 911 die ik wil (zo'n 20 tot 25mile).quote:
googlen gaat want hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een andere auto
Mukie, is een Nissan S13 een beetje betrouwbaar?
Kan niet, ik moet em vervangen, maar op zondag is t best lastig een nieuwe te krijgenquote:
Je kunt gewoon ik hou van Sandra zeggen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
bij 'houd'denk ik altijd meer aan
'ik houd varkens en kippen'
en bij 'hou'
'ik hou van Sandra'
De 200sx S13 ken je wel denk ik toch?quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
googlen gaat want hier heb ik nog nooit van gehoord
Daarnaast staat nissan wel bekend als zijnde goede motoren.
Alleen de carrosserie is wat minder
google en search op nissan en s13:quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
googlen gaat want hier heb ik nog nooit van gehoord
Daarnaast staat nissan wel bekend als zijnde goede motoren.
Alleen de carrosserie is wat minder
De sloopquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet em vervangen, maar op zondag is t best lastig een nieuwe te krijgen
Is hetzelfde zeggen als de nissan u9quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 200sx S13 ken je wel denk ik toch?
quote:Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Is hetzelfde zeggen als de nissan u9
hebben een standaard kwaal met de lagerschalen van de drijfstangen.....boven de 150000km krijgen ze vrijwel allemaal daar problemen mee.....quote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef PeuRac het volgende:
Een RWD blok is meestal vrij lastig in een FWD auto te bouwenPlus dat ik wel eens een RWD auto wil en een met een turbo. Dus eigenlijk wil ik gewoon een 200sx, ik ben alleen bang dat die Turbo's helemaal gaat zijn.
Ik zal eens gaan zoeken![]()
maar eerst frietje halen
Bouw er zelf een turbo opquote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef PeuRac het volgende:
Een RWD blok is meestal vrij lastig in een FWD auto te bouwenPlus dat ik wel eens een RWD auto wil en een met een turbo. Dus eigenlijk wil ik gewoon een 200sx, ik ben alleen bang dat die Turbo's helemaal gaat zijn.
Ik zal eens gaan zoeken![]()
maar eerst frietje halen
Hmm, ik ben ook nog op en neer naar Rotterdam geweest, de stad in en uit.. en vrijdag uit geweest, en ook al niet zo vroeg m'n nest in.. Gelukkig gaat het nu wel weer beter..quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg Sjon, wanneer ga jij eigenlijk vrienden zoeken en een leven kopen?
Dus geen tijd gehad om dr eentje te kopenquote:Op zondag 6 november 2005 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, ik ben ook nog op en neer naar Rotterdam geweest, de stad in en uit.. en vrijdag uit geweest, en ook al niet zo vroeg m'n nest in.. Gelukkig gaat het nu wel weer beter..
lolquote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo.
Toch niet in de Benz gereden maar in mijn broers auto, terwijl ik dat van hem niet mocht.
Maar hij weet er niks vanaf.
Okequote:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Okedat wist ik dus niet.
Thanks voor de links, daar heb ik wel wat aan![]()
[538] http://www.tros.nl [/538quote:Op zondag 6 november 2005 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
Waar kan ik hier trouwens de groetjes doen?
Nu al klaar?quote:Op zondag 6 november 2005 20:32 schreef Tjabbo het volgende:
hehedhehehe bier is oke ole ole 9Y)
Had je een racespelletje geinstalleerd op het pctjequote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
* BoJo terug is van pctje installeren, films kijken en bank hangen![]()
En wat heb ik net onverantwoord hard gereden binnendoor![]()
Ik word gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |