abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31999202
hoi, ik ben 24 en ongepland zwanger. ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet. een kind zat gewoon nog niet in de planning. mijn vriend is 22 en die heeft ook gezegd nog geen vader te willen worden. abortus is voor hem wel bespreekbaar maar voor mij niet. ik vind gewoon dat we onze verantwoordelijkheid moeten nemen voor wat wij zelf gemaakt hebben. maar ik zie het ook niet zitten dat onze relatie naar de knoppen gaat. ik kan nu wel wat goede raad gebruiken, niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn vriend.
pi_31999299
dus het lot van je ongeboren baby hangt een beetje van onze mening af.... mmmm
Rot signature
pi_31999318
tja er zijn zat mensen die bewust de keuze maken op die leeftijd, maar ik kan me 100% voorstellen dat je er nog niet echt behoefte aan hebt op die leeftijd. de kans is best groot dat het tussen jullie in komt te staan denk ik. en dan zit je alleen met dat kind. de vraag is of je daar zo gelukkig van wordt. maar je zult het zelf moeten beslissen.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_31999338
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:31 schreef rieski het volgende:

dus het lot van je baby hangt een beetje van onze mening af.... mmmm
er is nog geen baby.
pi_31999359
sommige dingen in het leven heb je niet voor 't kiezen... succes!
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:32:39 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31999362
waarom ben je tegen abortus?
beslissen geen kind op de wereld te zetten omdat je leven er nog niet klaar voor is, is toch ook je verantwoordelijkheid nemen?
en mij lijkt abortus in jullie situatie op dit moment toch echt de slimste oplossing.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31999387
waarom ben je wezen neuken zonder bescherming als je geen kinderen wilt?
Gewoon, omdat het kan.
pi_31999426
arbortus zou ik echt niet doen als ik jou was hoor! ik ken verhalen van mensen die daardoor later heel veel spijt hebben gekregen!
:-)
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:35:18 #9
35908 rainmaker2k
Hail to the great Yuri
pi_31999460
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:32 schreef copycat het volgende:
beslissen geen kind op de wereld te zetten omdat je leven er nog niet klaar voor is, is toch ook je verantwoordelijkheid nemen?
en mij lijkt abortus in jullie situatie op dit moment toch echt de slimste oplossing.
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:36:27 #10
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_31999493
quote:
"en doodt uw kinderen niet uit vrees voor armoede. wij zijn het die in hun behoeften en in de uwe voorzien. voorwaar, hen te doden is een grote zonde. " (hoofdstuk 17, vers 31)
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_31999494
schep je vriend niet met alimenatie op en pleeg abortus, wil je.
pi_31999497
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef twetwe het volgende:
arbortus zou ik echt niet doen als ik jou was hoor! ik ken verhalen van mensen die daardoor later heel veel spijt hebben gekregen!
ik ken ook wel verhalen van mensen die spijt hebben dat ze kinderen hebben gekregen wat is dat nou voor onzinstelling.
pi_31999500
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:32 schreef greenskin het volgende:
sommige dingen in het leven heb je niet voor 't kiezen... succes!
volgens mij is dit een van de dingen die je tegenwoordig wel kan kiezen.

ot: moeilijk, dit zijn van die belangrijke vragen dat het eigenlijk onmogelijk is om iemand anders echt goede raad te geven. temeer omdat het voor een groot deel een emotionele keuze is.
pi_31999507
nou, trap je vriend maar aan t werk alvast dan
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:37:12 #15
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_31999516
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:32 schreef copycat het volgende:
dat dus.

ow ja en als ik je vriend was dan had ik me spullen gepakt.
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:37:17 #16
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_31999520
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef electricity het volgende:
ik ken ook wel verhalen van mensen die spijt hebben dat ze kinderen hebben gekregen wat is dat nou voor onzinstelling.
je kent z'n ouders?
Ik ga naar huis.
pi_31999526
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef electricity het volgende:

[..]

ja, idd, dat dacht ik ook
pi_31999545
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef sweetdreams het volgende:
abortus is voor hem wel bespreekbaar maar voor mij niet
dus geen abortus, wat kom je hier dan vragen? veel meer opties zijn er niet: wel/niet houden
pi_31999551
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef doemaardrie het volgende:
ow ja en als ik je vriend was dan had ik me spullen gepakt.
lekker makkelijk, he?
behoorlijk kinderachtig en onverantwoordelijk ook.
pi_31999573
sorry, maar het is mij volstrekt onduidelijk waarom je dit uberhaupt op internet zet.

het is mij volstrekt onduidelijk wat je hiermee wilt bereiken. heb je geen ouders, vrienden, familie waarmee je kan praten en op de eerste plaats je vriend?

je kan wel wat steun gebruiken??? lijkt me niet de manier om steun te krijgen of je moet het fijn vinden wat anonieme mensen voor jou achter hun pc typen...

en jij wilt dat anderen je raad geven wat je vriend moet doen? ik kan me er niks bij voorstellen, maar aan je reactie om het hier te posten en om steun te vragen kan je beter voor een abortus gaan, je bent kennelijk nog niet volwassen genoeg om het met mensen in real life te bespreken en zoekt je heil op internet.

heel triest.
pi_31999580
quote:
ik ken mensen die door abortus weer normaal verder konden leven zonder op 17 jarige leeftijd moedertje te spelen voor een kind waar de vader niets mee te maken wilde hebben!
pi_31999589
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef wolkje het volgende:

[..]

lekker makkelijk, he?
behoorlijk kinderachtig en onverantwoordelijk ook.
als je zo'n trut had ja!
pi_31999600
quote:
op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

ik ken mensen die door abortus weer normaal verder konden leven zonder op 17 jarige leeftijd moedertje te spelen voor een kind waar de vader niets mee te maken wilde hebben!
ze is wel 24.
pi_31999674
ja een enkeltje abortusland! lijkt me duidelijk
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:41:09 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31999679
quote:
nee, je nu al voor de rest van je (jonge) leven vastketenen aan een kindje* terwijl je dat nog helemaal niet ziet zitten, absoluut nog niet klaar voor bent... daar word je gelukkig van...
* nu nog verre van een kindje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')