Ah danquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef Hugster het volgende:
de buuf was helemaal blij hoor
Ze had er nu betere stoelen in zitten en een betere geluidsinstallatie
Zonder grappen, ze vond het echt niet erg
nee hoor, politie in zulke situaties is altijd wel relaxedquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef M5 het volgende:
[..]
idd, uitstappen en gewoon weglopen zonder moeilijk te doen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah dan.
Mijn moeder zou wel een beetje flippen, maar mijn vader vooral.
Maar ik neem aan dat ik morgen geen deuken ga rijden, duh.
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dus serieus een 190D![]()
PICS!!!!!![]()
![]()
jammerquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Hij is van me moeder.
Maar ik heb geen foto's.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef ook_gek het volgende:
matig hoor. Er word al zo lang gepraat over de 190D en jij zou niet eens de moeite nemen om een foto te maken of om te zeggen dat jullie er 1 hebben
Nou ehh.. tis maar gewoon een 190D hequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef Hugster het volgende:
je bent er niet al te trots op begrijp ik
even denken hoor,quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef Hugster het volgende:
je bent er niet al te trots op begrijp ik
doe hem maar weer onderwaarderen jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ehh.. tis maar gewoon een 190D he.
En mijn broertje heeft ook nog eens een Golfjequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
even denken hoor,
Honda CRX die uitgebouwd is heeft het imago van een sjonnie met een petje
Mercedes 190D staat bekend als de meest foute kampbak aller tijden
En had haar pa niet nog een opel cabrio?
Neh dan zou ik ook niet echt trots zijn nee![]()
Als ik jou was zou ik zeggen dat ik uit gana ben gehaald omdat je ouders geen dochter konden krijgen. En zou ik hard op roepen dat ik niet meer thuis zou wonen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En mijn broertje heeft ook nog eens een Golfje.
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik zeggen dat ik uit gana ben gehaald omdat je ouders geen dochter konden krijgen. En zou ik hard op roepen dat ik niet meer thuis zou wonen.
Wat een zwaar leven zal jij moeten hebben zeg![]()
niet als je op een kamp familie wild lijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Hugster het volgende:
Het is op z'n minst een bijzondere keuze van automobielen
die motor en propellor zijn vast wel op een motorfiets te bouwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef osmo het volgende:
Ik zag Vmax en 667km/h en dacht, dat is een verdraaid snelle motorfiets
vliegen doet die dan ook welquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef M5 het volgende:
[..]
die motor en propellor zijn vast wel op een motorfiets te bouwen
eerder stuiteren.. die propellor de hele tijd tegen de grond aan te tikken lijkt me niet echt lekker rijdenquote:
en na deze post ging ik Simcity 4 spelen, heb alleen nog tussendoor het avondeten naar binnen geschrokt en ben nog steeds aan het spelenquote:
gefeliciteerd je evenwichtsorgaan is ontstoken, had ik ook. Voelt net aan alsof je dronken bent en je word er misselijk van. Met paar dagen moet het over zijnquote:
Sorry, maar wat ben jij een achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet als je op een kamp familie wild lijken![]()
oud nieuws. D Kadett foto?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar wat ben jij een achterlijke mongool.
mailen dan!quote:
En dan ga jij ze hier postenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mailen dan!Je weet dat ik lelijke auto's waardeer
aamiedema apenreet gmail.com
(voor al uw voertuigfoto's)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
en na deze post ging ik Simcity 4 spelen, heb alleen nog tussendoor het avondeten naar binnen geschrokt en ben nog steeds aan het spelen
kans-loos![]()
als je me zou kennen, weet je dat ik niet aan andermans copyright zit. ik heb er wel zo'n afgrijselijke hekel aan mensen die ongevraagd door mij gemaakte foto's postenquote:
Okaaay, voor deze keer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je me zou kennen, weet je dat ik niet aan andermans copyright zit. ik heb er wel zo'n afgrijselijke hekel aan mensen die ongevraagd door mij gemaakte foto's posten(behalve als ze het er bij zetten, en het een voertuigfoto is, maar dat terzijde)
Als ik beloof m niet te publiceren?
ik blijf je er aan herinneren tot ik ze hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaaay, voor deze keer.
Ik stuur ze je morgen als ik het niet vergeet!
Okidokiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik blijf je er aan herinneren tot ik ze heb
Het lijkt wel een beetje op ons zolderkamertjequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat interieurfoto's van mn werkkamer:
[afbeelding]
Mn boekenkast. hier staat ongeveer de helft van mn boeken. De rest moet ik nog lezen (staan in een doos naast mn bed) of kijk ik juist heel erg vaak in om dingen op te zoeken (liggen in mn bureau)
[afbeelding]
Mn 'rode mappen kast'. In de rode mappen zit een klein deel van het manuscript van mn boek, en vrachtwagenfolders en knipsels en zo. [afbeelding]
[afbeelding]
Mn bureau. Ik wil nog een 45 cm hoog TFT schermpje, dan kan ik recht voor mn monitor zitten. De klapstoel zit Sandra op, of ik als Sandra zit te computeren
Ja, het is een teringzooi. Maar ik weet wel waar alles ligt, en daar ben ik al lang blij om
Nee, dat is niet mn hele kamer... De rest is een nog grotere zooi...
Ik ben trouwens nog op zoek naar een of twee leuke vrachtwagengrills, om mn werkkamer verder te pimpen (en eentje voor in de huiskamer)
het zal aan mij liggen maar ik zie en de klapstoel niet en die 4 fototoestellen nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
op de derde foto zijn doodleuk 4 fototoestellen te zien![]()
Ik tel er maar 2 en de klapstoel is dat witte dingquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zal aan mij liggen maar ik zie en de klapstoel niet en die 4 fototoestellen niet![]()
En jij niet niet alles zo serieus nemenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar wat ben jij een achterlijke mongool.
Staat bij alle posts die er over gaan op de laatste na dan. Want die ben ik vergeten.
Sure! Ik let de volgende keer gewoon helemaal niet op jequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij niet niet alles zo serieus nemen![]()
Let volgende keer even op [afbeelding] Staat bij alle posts die er over gaan op de laatste na dan. Want die ben ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |