had je nog wat anders te melden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef alsem het volgende:
d
jeahquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dnek dat hij bedoelt dat het een gave op is
blond?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:06 schreef ook_gek het volgende:
Ohje ohje.... Ik heb ze in mijn tas zitten![]()
En ja hoor ze hebben dood leuk die sleutels mee genomen
en niet zichzelf ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
loooo
mn katten hebben mn spiegel gemoltgrrrrrr
nee het is een geweldig meisje. LEkker ontregeld in alles en zo vergeet achtig als het maar kan. Je maakt altijd wat mee met haarquote:
das balen. stond ie op de grond dat ze hem om kunnen tikken dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
loooo
mn katten hebben mn spiegel gemoltgrrrrrr
nope, daar kijken ze wel voor uitquote:
Tucano zuigtquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Flyingdutchman het volgende:
Mooi kistje!! Erg manouvreerbaar ook. Maar toch...Tucano vind ik een stuk mooier![]()
ah de ontopic reactiequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Flyingdutchman het volgende:
Mooi kistje!! Erg manouvreerbaar ook. Maar toch...Tucano vind ik een stuk mooier![]()
misschien wilden ze ff kijken of hun vachtje nog in model zat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope, daar kijken ze wel voor uit
@ m5: stond boven op de verwarming zoals al 2 jaar lang
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef M5 het volgende:
[..]
misschien wilden ze ff kijken of hun vachtje nog in model zat?geef ze allemaal een mini spiegel en je zelf een hele grote nieuwe
wat denk je dat die kist in de OP is danquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Das gewoon een opgevoerde PC-7![]()
190D?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef ijsmeis het volgende:
Hello.
Vanmiddag zei me vader zo "Ja, jij mag morgen in de Benz rijden"
En mijn moeder trok meteen zo'n kop van "Ahhh neeeeeee!!'
Ze had een paar dagen geleden al gezegd dat ik niet in de Benz mocht rijden, terwijl ze niet eens weet hoe ik rij.
Dus morgen ga ik mijn moeder even verblijden, want ik ga nu lekker met opzet mee!
Als dat maar goed gaat........quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef ijsmeis het volgende:
Hello.
Vanmiddag zei me vader zo "Ja, jij mag morgen in de Benz rijden"
En mijn moeder trok meteen zo'n kop van "Ahhh neeeeeee!!'
Dus morgen ga ik mijn moeder even verblijden, want ik ga nu lekker met opzet mee!
Ja opzich waar...maar toch blijft het gewoon een PC-7...want dat was de grondlegger van de Trainer seriequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
wat denk je dat die kist in de OP is dan. Al staat een PC-21 dichter bij de PC-9 dan bij een PC-7 (die is al wat jaartjes oud en mist veel dingen die een PC-9 wel heeft).
PC-21 heeft pijl-stelling.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ja opzich waar...maar toch blijft het gewoon een PC-7...want dat was de grondlegger van de Trainer serie
Doe dan maar een PC-12..dies wel fijn![]()
Ik houd jullie op de hoogtequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat........![]()
Geef haar een blinddoek...of rijd rustigquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd jullie op de hoogte!
Als ze maar niet gaat gillen.
601 km/h voor de PC-21. Tucano Vmax in level-flight is 507 km/h. 560 is denk ik Vne (Velocity never exceed)quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef Flyingdutchman het volgende:
Tucano doet 560km/h
Toen mijn vader een testrit ging maken in de net uitgekomen ML was ik ook mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd jullie op de hoogte!
Als ze maar niet gaat gillen.
Mja, volgens mij is ze meer bang dat ik er deuken in rij ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen mijn vader een testrit ging maken in de net uitgekomen ML was ik ook mee.
En we hebben proef gereden in een ML500. Dus mijn pa zegt op een gegeven moment van jo hier ga jij effe rijden. NEE zegt mijn moeder no way. Ja jo zeg ik zal niks doen. Mooi ik instappen eerst stoplicht op groen plank gas mijn moeder schreeuwen en mijn pa van. Wat een kracht zit er in he
idd, uitstappen en gewoon weglopen zonder moeilijk te doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef Hugster het volgende:
precies, ik heb ook een paar weken geleden een auto getotalled, is niks ergs aan
Ja man, ze moeten eigenlijk nog "Goed zo!" zeggen ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef Hugster het volgende:
precies, ik heb ook een paar weken geleden een auto getotalled, is niks ergs aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |