google en search op nissan en s13:quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
googlen gaat want hier heb ik nog nooit van gehoord
Daarnaast staat nissan wel bekend als zijnde goede motoren.
Alleen de carrosserie is wat minder
De sloopquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet em vervangen, maar op zondag is t best lastig een nieuwe te krijgen
Is hetzelfde zeggen als de nissan u9quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 200sx S13 ken je wel denk ik toch?
quote:Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Is hetzelfde zeggen als de nissan u9
hebben een standaard kwaal met de lagerschalen van de drijfstangen.....boven de 150000km krijgen ze vrijwel allemaal daar problemen mee.....quote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef PeuRac het volgende:
Een RWD blok is meestal vrij lastig in een FWD auto te bouwenPlus dat ik wel eens een RWD auto wil en een met een turbo. Dus eigenlijk wil ik gewoon een 200sx, ik ben alleen bang dat die Turbo's helemaal gaat zijn.
Ik zal eens gaan zoeken![]()
maar eerst frietje halen
Bouw er zelf een turbo opquote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef PeuRac het volgende:
Een RWD blok is meestal vrij lastig in een FWD auto te bouwenPlus dat ik wel eens een RWD auto wil en een met een turbo. Dus eigenlijk wil ik gewoon een 200sx, ik ben alleen bang dat die Turbo's helemaal gaat zijn.
Ik zal eens gaan zoeken![]()
maar eerst frietje halen
Hmm, ik ben ook nog op en neer naar Rotterdam geweest, de stad in en uit.. en vrijdag uit geweest, en ook al niet zo vroeg m'n nest in.. Gelukkig gaat het nu wel weer beter..quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg Sjon, wanneer ga jij eigenlijk vrienden zoeken en een leven kopen?
Dus geen tijd gehad om dr eentje te kopenquote:Op zondag 6 november 2005 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, ik ben ook nog op en neer naar Rotterdam geweest, de stad in en uit.. en vrijdag uit geweest, en ook al niet zo vroeg m'n nest in.. Gelukkig gaat het nu wel weer beter..
lolquote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo.
Toch niet in de Benz gereden maar in mijn broers auto, terwijl ik dat van hem niet mocht.
Maar hij weet er niks vanaf.
Okequote:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Okedat wist ik dus niet.
Thanks voor de links, daar heb ik wel wat aan![]()
[538] http://www.tros.nl [/538quote:Op zondag 6 november 2005 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
Waar kan ik hier trouwens de groetjes doen?
Nu al klaar?quote:Op zondag 6 november 2005 20:32 schreef Tjabbo het volgende:
hehedhehehe bier is oke ole ole 9Y)
Had je een racespelletje geinstalleerd op het pctjequote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
* BoJo terug is van pctje installeren, films kijken en bank hangen![]()
En wat heb ik net onverantwoord hard gereden binnendoor![]()
Ik word gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |