Staan leuke autootjes bijquote:Op zondag 6 november 2005 11:17 schreef Mukie het volgende:
http://www.socalcustoms.com/Shows/2005/SEMA/main.htm
leuke site
komt me bekend voorquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik zat nooit bij de paarden, maar wel in een leeg klaslokaal te lezen. Vond ik productiever dan maar de hele tijd te proberen aansluiting te vinden bij de rest.
Geniaalquote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Katja vs Bridget gaat het heten, en een van die designers is een goede vriend van me, en ik photoshop wat dingen etc. Ze kwamen mankracht te kort en ik ben ingesprongen, super leuk en echt heel erg leerzaam.![]()
Op de lagere school altijd het pispaaltje, mede omdat ik liever ging voetballen, lezen, met transformers speelde etc... De dames begonnen al vanaf de 5e stom giechelen mbt jongens en waren kwaad dat ik gewoon met ze kon omgaan.quote:
Heb er zelf veel van geleerd qua mensenkennis.quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Na de Groene School kwam ik ook terecht in een school waar ze niet opkeken van rare mensen. Paste er zo in. Was ook een hele schok voor mij om gewoon geaccepteerd te worden zoals ik was.
dit heb ik al eens eerder gelezen kan dat?quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef BoJo het volgende:
Op de mavo had ik vaak mot met de negers in m'n klas, vooral omdat ik erg rustig van aard ben maar je moest me niet over een streep pushen dan kon ik echt flippen. Veel later na 2 jaar Duitsland ging ik hier verder op de havo , super relaxt kon met iedereen opschieten echt super tijd![]()
Werd ik beroofd van m'n telefoon, moest ik in zo'n smoelenboek kijken van politie, kwam ik er gewoon 3 tegen van de mavo![]()
![]()
mjah zou best kunnenquote:Op zondag 6 november 2005 12:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
dit heb ik al eens eerder gelezen kan dat?
die moeite voor een foonquote:Op zondag 6 november 2005 12:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah zou best kunnen
8 negers om me heen, telefoon afstaan en dan in smoelenboek oud klasgenoten tegenkomen. Zal ik vast weleens eerder ooit gepost hebben
ik heb bij Sandraugiga op school gezeten. En reken maar dat er een aantal mensen van die school nu ook vast zitten. Op school toen al werden er wel eens een paar opgehaald door de politiequote:Op zondag 6 november 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb er zelf veel van geleerd qua mensenkennis.
Ook fijn om te weten dat die jongen die me ineengetrimt had nu al een paar jaar in de bak zit
mjah ik gaf hem ook meteen voordat ik een mes tussen m'n ribben krijg ofzo voor zo'n kut ding. +dat ie verzekerd was dus moest wel aangifte doen (als je dat bedoelde met moeite)quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
die moeite voor een foon
Wel leuk om ze dan in dat smoelenboek tegen te komen![]()
Ben je daar nu trots op?quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb bij Sandraugiga op school gezeten. En reken maar dat er een aantal mensen van die school nu ook vast zitten. Op school toen al werden er wel eens een paar opgehaald door de politie
We hebben er ook 1 gehad die achter iemand aan ging met een schaar. Vage mensen soms
Was ook niet zo gek. Zo beetje iedereen van 14 kwam op de scooter naar school. En er was er ook 1 die gewoon met de auto naar school kwam. Maar goed wat wil je. Het was een kamp bewoner.
Maar in tegen stelling tot Sandraugiga heb ik werkelijk een wereld tijd gehad. Ik zou het zo over doen.
Daarna heb ik op een school gezeten dat wil je niet weten zo erg. Was 1 van de weinige blanke en had elke dag ruzzie. Daar heb ik pas echt een grote bek gekregenTafels gegooid noem maar op.
Toch te belachelijk voor woorden dat lui zo zielig zijn dat ze andermans spullen moeten verkrijgen door geweldquote:Op zondag 6 november 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik gaf hem ook meteen voordat ik een mes tussen m'n ribben krijg ofzo voor zo'n kut ding. +dat ie verzekerd was dus moest wel aangifte doen (als je dat bedoelde met moeite)
Trots? Nee maar wel blij dat ik een mooie schooltijd heb gehad.quote:
Ik vind dat je wel erg de nadruk steeds legt op Sandra en dat ze het minder vond, doe je dat nu bewust?quote:Op zondag 6 november 2005 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trots? Nee maar wel blij dat ik een mooie schooltijd heb gehad.
Jammer dat Sandraugiga niet die zelfde leuke tijd op de zelfde school gehad heeft. Want het was naar mijn mening een hele leuk school.
En met die tafels gooien? Ag was gewoon een manier van overleven. Klinkt gek maar het was wel zo.
Nee zeker niet bewust.quote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg de nadruk steeds legt op Sandra en dat ze het minder vond, doe je dat nu bewust?
wheeh.. die mist de helft van z'n cabine?quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
@M5, vannacht ff 1 van mn schipholfoto's geupt
[afbeelding]
quote:
Zeg Sjon, wanneer ga jij eigenlijk vrienden zoeken en een leven kopen?quote:Op zondag 6 november 2005 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag..
*brak* Niet meer tot 's avonds laat ('s morgens vroeg) gaan gamen.. is niet goed voor je hoofd...
Opzich is bij mij de oorzaak vrij duidelijk jaquote:Op zondag 6 november 2005 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee herman, ik vraag me dan ten minste af waar mn koppijn vandaan komt, en jij weet het volgens mij wel
@ JK: ik hoop dan maar dat het een verdomde leuk spelletje was
resize je user icon van 600kb eens wil je?quote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Fugie het volgende:
ik ben zo gaaranderhalf uur slaap is echt te weinig
neequote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef M5 het volgende:
[..]
resize je user icon van 600kb eens wil je?
aub.
quote:
quote:Webicons mogen maximaal 100k groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |