nee dat is het niet. Ik slaap al weken heel erg slecht en dat is me mega aan het opbreken. Ik heb werkelijk nergens meer zin in en als ik ergens aan begin aak ik het niet af. En daar baal ik dan weer van. Echt bagger gewoon. Ik ben echt dood moe maar verder dan 2 uur achter elkaar slapen kom ik niet de afgelopen 2 weken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
gefeliciteerd je evenwichtsorgaan is ontstoken, had ik ook. Voelt net aan alsof je dronken bent en je word er misselijk van. Met paar dagen moet het over zijn![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sure! Ik let de volgende keer gewoon helemaal niet op je.
was dequote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan zeg jij dat ik kansloos ben
Maar wel leuk nu kan ik dus helemaal los gaan. Hoef ik me niet meer in te houden met de angst dat je boos word
vergeten
DIe heeft mijn baas al. HIj begon er ook al overquote:
Neen, een mongool.quote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan zeg jij dat ik kansloos ben
Maar wel leuk nu kan ik dus helemaal los gaan. Hoef ik me niet meer in te houden met de angst dat je boos word
vervelend, dokter?quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DIe heeft mijn baas al. HIj begon er ook al over
Hmmmm mijn gromosomen zitten vrij goed op de rij dus mogol wil ik het niet noemenquote:
Laat ik het zo zeggen. Heb het niet zo op een dokterquote:
ik ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Heb het niet zo op een dokter![]()
Morgen feest van mij pa die 50 geworden is. Dus dat word eten en drinken tot je neer valt. Wie weet helpt dat wel. Effe de dagen dat ik geen drank gedronken heb een beetje compenseren
Puik plan ijsmeis!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sure! Ik let de volgende keer gewoon helemaal niet op je.
Even een serieuse vraag he?quote:
ja hetzelfde hier, het moet wel heel erg zijn voordat ik langs gaquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
het probleem is dat elke keer ik bij de huisarts ben er wel weer iets heel speciaals aan de hand is met mij. Dus ik wil het lekker uitstellen. Gaat van zelf wel over hoop ik![]()
Ik heb zo'n blond huppelkutje in mijn lijstquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, de jongens pestten mij niet. (Tenzij achter mijn rug...) Het waren de blonde huppelkutjes die graag hadden gewild dat ik dood zou gaan.
Maar jij was wel de geen die of ergens in een klas lokaal zat in de pauze of bij de feiten zat achter bij de paarden?quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, de jongens pestten mij niet. (Tenzij achter mijn rug...) Het waren de blonde huppelkutjes die graag hadden gewild dat ik dood zou gaan.
heb je ben ik bang de plank mis geslagen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch* Via msn vertelde je me altijd dat je mensen graag voor lul zet en je verhalen hier altijd laten ook zien dat je dat daadwerkelijk doet ook. *kuch*
ah dan heb ik het toch goed wie jij bentquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik zat nooit bij de paarden, maar wel in een leeg klaslokaal te lezen. Vond ik productiever dan maar de hele tijd te proberen aansluiting te vinden bij de rest.
Iemand in de zeik nemen is iets doen wat diegene niet wil hoor. Imho.quote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je ben ik bang de plank mis geslagen.
Ja ik zet graag mensen voor lul. Maar niet op internet dat is niet leuk. Wel in het dagelijks leven ja. Daar heb je helemaal gelijk in. Kan je vragen aan de mensen die op de meetings waren waar ik bij was. Echter voor lul zetten is niet in de zeik nemen. Gewoon soms een opmerking of even in het middel punt zetten wanneer die persoon dat niet wilt.
Met die auto's van vanmiddag was totaal niet bedoel om jou voor lul te zetten. Zet er niks voor niks![]()
Het had niks te betekenen. Jammer dat jij dat kennelijk anders ziet.
Nu ga je roepen dat ik een heilig boontje speel. Goed mag je vinden. Ik zou zeggen van zeg het ook gewoon maak jou het uit. En dan wil ik best het verschil laten zien van een loze opmerking en iemand totaal tot op het bot toe afzeiken.
Dus als je dat wilt vind ik het ook prima hoor. Maar dan niet later terug komen van ja je zeikt me af.
Ik ben wat dat betreft niet zo moeilijk
nogmaals die opmerking over die auto's en dat kamp was gewoon loos en was niet als kwetsent of aanvallend of me zelf beter voor doen bedoeld
COOL En welk programma is het?quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben al gewoon twee dagen tering hard aan het werkenMaar wel dikke shit! Ik zit gewoon met drie kneiter goeie designers aan een programma voor BNN te werken
Tof!quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben al gewoon twee dagen tering hard aan het werkenMaar wel dikke shit! Ik zit gewoon met drie kneiter goeie designers aan een programma voor BNN te werken
Dag Boquote:
Katja vs Bridget gaat het heten, en een van die designers is een goede vriend van me, en ik photoshop wat dingen etc. Ze kwamen mankracht te kort en ik ben ingesprongen, super leuk en echt heel erg leerzaam.quote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
COOL En welk programma is het?
En hoe ben jij daar terrecht gekomen?
Nee ik weet niet of ik er verder iets over mag zeggen dus dat doe ik ook maar nietquote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tof!
En waar gaat het over? Of mag je dat nog niet vertellen?.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik er verder iets over mag zeggen dus dat doe ik ook maar nietwil die gasten verder geen problemen op de hals halen.
Maar hard werken is het wel, zaterdag alles gefilmt (Bridget nog gezien
) en dinsdag moet alles afzijn, dus bedenk maar hoe hard het aanpoten is. Maar als het op tv komt, maar goed naar de intro kijken, dan zie je mij ook ff voorbij komen rennen
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 00:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Dadelijk word je nog beroemd
!
Wheheh, neh cool!
En nu ga ik naar bed.
!
Gaaf man. Dus wie weet mag je dit nu wel vaker gaan doen?quote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Katja vs Bridget gaat het heten, en een van die designers is een goede vriend van me, en ik photoshop wat dingen etc. Ze kwamen mankracht te kort en ik ben ingesprongen, super leuk en echt heel erg leerzaam.![]()
Wat gaaf Sjoewe! Ben bijna jaloers!quote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik er verder iets over mag zeggen dus dat doe ik ook maar nietwil die gasten verder geen problemen op de hals halen.
Maar hard werken is het wel, zaterdag alles gefilmt (Bridget nog gezien
) en dinsdag moet alles afzijn, dus bedenk maar hoe hard het aanpoten is. Maar als het op tv komt, maar goed naar de intro kijken, dan zie je mij ook ff voorbij komen rennen
ik moet ook gaan pc nerden bij vrienden, ding is een zootje, vol spyware en andere meuk. WinXP herkende niet eens mijn usb stickquote:Op zondag 6 november 2005 11:08 schreef Hugster het volgende:
Nog helemaal niets
alleen nog een wifi pci kaartje aan de praat brengen in een 10 jaar oude win 98 pcvorige week al ff snel lopen kutten maar windows wilde em maar niet detecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |