Als er serieus werk verzet moet worden en er hangt een hoop vanaf dan is dat inderdaad de enige juiste keuzequote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tnks man, het is echt vet aan het worden
En voor hugo, ik zit al twee dagen op een powerbook te werken
Whehe, we hebben een mooie mix, twee apples (g5+g4 powerbook) vs twee pc'squote:Op zondag 6 november 2005 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als er serieus werk verzet moet worden en er hangt een hoop vanaf dan is dat inderdaad de enige juiste keuze![]()
![]()
mensen met verstand aan het werk daar, dat blijkt maar weer
Daar heb ik voor moeten dansen toen ik nog werkte als danseres/propper.quote:Op zondag 6 november 2005 16:32 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt weer een keer naar Tom Harding gaan![]()
Wanner is die weer in nederland. Weet u dat Fugie?
erm je hebt maar 1 dashboard toch?quote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ff een paar lampjes gefixed in mn auto, nu heb ik tenminste weer verlichting achter mn klokje, in mn asbak, bij de achterbank en voorin. Alleen is de schakelaar van mn dashboardkastjes kapot
Gelukkigquote:Op zondag 6 november 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
ohja, boeiend, die schakelaar is dus kapot en dat is kut, want nu moet ik elke keer met een zaklamp kijken waar alles ligt (ding is best groot).
Natuurlijk welquote:Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fuckik hou van jou ook niet dus?
911quote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een andere auto
Mukie, is een Nissan S13 een beetje betrouwbaar?
Erm maak dat ding dan ookquote:Op zondag 6 november 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
ohja, boeiend, die schakelaar is dus kapot en dat is kut, want nu moet ik elke keer met een zaklamp kijken waar alles ligt (ding is best groot).
Eeuh, er zit nogal een prijsverschil tussen wat ik te besteden heb en een 911 die ik wil (zo'n 20 tot 25mile).quote:
googlen gaat want hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil een andere auto
Mukie, is een Nissan S13 een beetje betrouwbaar?
Kan niet, ik moet em vervangen, maar op zondag is t best lastig een nieuwe te krijgenquote:
Je kunt gewoon ik hou van Sandra zeggen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
bij 'houd'denk ik altijd meer aan
'ik houd varkens en kippen'
en bij 'hou'
'ik hou van Sandra'
De 200sx S13 ken je wel denk ik toch?quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
googlen gaat want hier heb ik nog nooit van gehoord
Daarnaast staat nissan wel bekend als zijnde goede motoren.
Alleen de carrosserie is wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |