Je mag mij ook wel nomineren hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef BlaBlub het volgende:
1 nominatie voor Lekkersimpel
2 nominaties voor Riri
1 nominatie voor Snaptnix
1 nominatie voor Scanman01
Nog meer?
Misschien is het inderdaad wel leuk om te gaan nomineren op het BB-forum.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef doka het volgende:
[..]
ik nomineer mezelf omdat ik teveel oneliners post![]()
Sommigen mensen snappen er ook niks vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mag jezelf niet nomineren, je moet wachten totdat anderen je bashen![]()
HEAR HEAR! Stomme kutnewbies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad wel leuk om te gaan nomineren op het BB-forum.![]()
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Alleen we zijn met zoveel. Laten we afspreken dat alle kutnewbies sowiesó al weggenomineerd zijn.
Ben blij dat je er nog serieus op reageert ookquote:
Uh oh, nu zijn de rapen pas echt klaar gaar!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Roel heeft dus tegen dido verteld dat Chantal zegt dat Roel voor zijn ex moet kiezen en niet voor Dido.... Dido is not amused
Oh dan tel ik gelukkig niet meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Alleen we zijn met zoveel. Laten we afspreken dat alle kutnewbies sowiesó al weggenomineerd zijn.
Ja opzouten met die newbiesquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Normaal gesproken wel, maar dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, mensen waaraan jij je spiegelt eindigen bij jou altijd hoog
Moet je mij eerst een goede reden geven waarom ik jou moet nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel nomineren hoor
Reactie Nathallie "oooookeeeeejjjjj. waar bemoeit ze zich mee?"quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Roel heeft dus tegen dido verteld dat Chantal zegt dat Roel voor zijn ex moet kiezen en niet voor Dido.... Dido is not amused
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Ze gaat nu natuurlijk alles (primair voor haarzelf) opnoemen waarom Chantal een bitch is. Best begrijpelijk, tot vanavond dacht ze dat Chantal haar wel mocht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Als we nu toch aan het roddelen zijn; Roel zegt dat Chantal altijd zegt dat hij voor zijn ex moet kiezen!"
Vreemd dat Dido dit dwars zit omdat ze toch niks met Roel wil, maar ze gaat nu alle middelen aangrijpen om Chantal zwart te maken!
dan ontgaat me dus volkomen waarom je zo enthousiast was over tanja.... Jij bent althans.... komt op Fok zo over een stuk socialer en empathiser dan haar...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar dat lijkt me logisch.
In dit geval niet, ik heb eigenlijk niets met Menno, en Menno`s manier van doen.
Ik zie geen fotoboek dus nu kan ik er niet over oordelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
rekent zichzelf niet meer tot de newbies en is beslist geen lekker wijf
Slechte mensenkennis. Handig in zijn vak.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef teamlead het volgende:
Roel schijnt te willen overblijven met natte lie, dido en rob
Roel spoort dus echt niet
Is dit een goede reden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Moet je mij eerst een goede reden geven waarom ik jou moet nomineren
help ff.. wat heeft Roel tegen haar gezegd danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Reactie Nathallie "oooookeeeeejjjjj. waar bemoeit ze zich mee?"
vals kreng !!!
zeg nou tegen Dido wat Roel tegen jou heeft gezegd !!
als je durft
Roel is echt iemand die te vroeg gepiekt heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt trouwens tussen Roel en Rob te gaan. Op de talpa poll ook en hier ook.
Dat zei ze gisteren ook al, dus al voor dat ze genomineerd was. Dido spoort echt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Als we nu toch aan het roddelen zijn; Roel zegt dat Chantal altijd zegt dat hij voor zijn ex moet kiezen!"
Vreemd dat Dido dit dwars zit omdat ze toch niks met Roel wil, maar ze gaat nu alle middelen aangrijpen om Chantal zwart te maken!
Zeker! Dido komt eindelijk los! Mischien nog een verhouding met Menno dat zou weer wat vuurwerk tussen Roel - Menno opleveren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Dido moet zeker in het huis blijven, die zorgt de komende week nog voor wat leuk vuurwerk.
Ja was lastig voor Naat, want die had van Roel de boodschap gekregen of ze via zijn moeder door wilde geven aan Ellen dat hij nog van haar hield. Toen zij was genomineerd,quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Dat mag dus niet, ik ben namelijk een newbie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
Ik nomineer Peter6000 omdat ie niets fouts kon zien van Tanja
Een beetje geroddel in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Dido moet zeker in het huis blijven, die zorgt de komende week nog voor wat leuk vuurwerk.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
Bij mij niet, van mij mag Rob of Dido naar huis (en met Menno zou ik ook niet zo heel veel problemen hebben) T liefst nog steeds Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt trouwens tussen Roel en Rob te gaan. Op de talpa poll ook en hier ook.
Zo raar is dat toch niet, dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, ik ben namelijk een newbie.
En die mogen niet genomineerd worden, las ik
Nog maar eens lezen dan Peterquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Hallo allemaal [afbeelding] wat is het spannend he!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
edit: mag ik nog wijzigen naar ForeverBlue vanwege het bewust plaatsen van TE enge plaatjes op dit tijdstip vn de dag? Daar gaat m'n goede nachtrust
En ik dan? *kijkt heel onschuldig*quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Ik nomineer Peter6000 is de meest storende newbie![]()
Die is ook leuk voor zo'n cheerly smiliequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Ik hoorde haar hersens hier krakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Nathalie heeft na zitten denken
ai.. dat moet pijn doen....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Nathalie heeft na zitten denken
bij deze is showtime door mij genomineerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Dido is Roel weer een stuk leuker gaan vinden hoor. Ook voor de nominaties dus. Roel heeft enorm punten gescoord ook, dat hij dat door hemzelf gecomoneerde liedje voor haar had aangevraagd, voor tijdens de massage. Daarnet zei ze dat weer tegen Nathalie: "Dat vond ik zó lief!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren ook al, dus al voor dat ze genomineerd was. Dido spoort echt niet.
KUN JE NIET LEZENquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, ik ben namelijk een newbie.
En die mogen niet genomineerd worden, las ik
Vorige week donderdag, toen Natalie de koffer voor de exit aan het pakken was, vroeg Roel haar een boodschap naar de buitenwereld mee te nemen. Hij heeft het ook aan Menno gevraagd, en aan Rob en Tanja. Dat ze zijn ex Ellen moest bellen en zeggen dat hij nog steeds van haar houdt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
help ff.. wat heeft Roel tegen haar gezegd dan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef doka het volgende:
bij deze is showtime door mij genomineerd![]()
![]()
Nee dat zijn haar tanden, als ze weer zo'n mondje trekt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoorde haar hersens hier kraken![]()
woei.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
Don't fuck with me... punk![]()
[afbeelding]
Das een goeiequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:
ik nomineer de regie![]()
wegens stom wegschakelen bij leuk geroddel en tieten
mag er maar één nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik dan? *kijkt heel onschuldig*
Ik wou net zeggen, dat heb ik al eerder gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kampen theorie vinden.
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
Rob (bungelt aan een zijde draadje)
________
Joost huppelt vrolijk tussen kamp 1 en 2
'repost'![]()
Ik denk dat Roel ook wel Chantal zal blijven zoeken... die 2 kunnen goed praten samen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
________
'repost'![]()
Is dat niet het geluid van zaagsel dat er via haar oren uit loopt danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat zijn haar tanden, als ze weer zo'n mondje trekt.
Doet ze ook gewoon in bed hoor.
[afbeelding]
Dank je.quote:
Interessant, ik zie het meer zo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
________
'repost'![]()
jij gaat alle topics doorspitten en de stand bijhouden, dat is logisch tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe gaan we het stemmen aanpakken? Een poll?
Wat een vréselijk filmpjequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Rob kán helemaal niet huppelen.
Bij deze nomineer ik doka als dank dat hij mij genomineerd heeft.quote:
48h afkoelban lijkt me wel een leuk idee!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe gaan we het stemmen aanpakken? Een poll?
Degene die weggestemd wordt mag NOOIT meer op fok komen, of zullen we alleen dit topic doen?
Bedankt Avonne, zo was het en Nathalie zegt hier nu niks over tegen Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week donderdag, toen Natalie de koffer voor de exit aan het pakken was, vroeg Roel haar een boodschap naar de buitenwereld mee te nemen. Hij heeft het ook aan Menno gevraagd, en aan Rob en Tanja. Dat ze zijn ex Ellen moest bellen en zeggen dat hij nog steeds van haar houdt.
Chantal is van het hele Ellen-verhaal op de hoogte. Roels letterlijke woorden aan Chantal "ik hou alleen van Ellen"
"Die psychopaat is van MIJ!!!!!!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Day het volgende:
Roel blijft zeiken over de zoen op Dido's mond van Menno. Maar dat is echt helemaal niet gebeurd!
En nu is Ingrid pissed!![]()
credits: KnurftZork3 of zoiets...quote:
jammer dat de mods niet aanwezig zijn nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
48h afkoelban lijkt me wel een leuk idee!![]()
Zal best, maar ik vond haar arrogante houding vanmiddag en gisteren... en haar continu vissen naar complimentjes en kwaad worden zodra iemand iets zegt dat een klein beetje negatief is, verschrikkelijk om aan te horen. Dat gedrag was ze een beetje kwijt, maar is sinds een paar dagen helaas weer terug. En ook nu blijkt dat je maar IETS hoeft te doen tegen Dido en je bent meteen een terigwijf en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido is Roel weer een stuk leuker gaan vinden hoor. Ook voor de nominaties dus. Roel heeft enorm punten gescoord ook, dat hij dat door hemzelf gecomoneerde liedje voor haar had aangevraagd, voor tijdens de massage. Daarnet zei ze dat weer tegen Nathalie: "Dat vond ik zó lief!"
\quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
jij gaat alle topics doorspitten en de stand bijhouden, dat is logisch toch![]()
![]()
Lieske is misschien te jong en/of te onnozel om te beseffen waarmee Chantal bezig is. Chantal is dus degene die het predikaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Lieske valt ook met de dag steeds meer tegen. Wordt er kotsmisselijk van hoe ze steeds bij de Kraai loopt te slijmen en haar eerdere nominatie probeert goed te praten. De kraai heeft haar helemaal ingepakt, in feite is zij dus het slachtoffer, de prooi van het roofdier.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat heb ik al eerder gezien.
Joost zit in Dido/Nathalie-kamp.
Lieske zit in geen enkel kamp.
Rob kán helemaal niet huppelen.
*ril*quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die poll is lekquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef style het volgende:
Rob en Chantal staan op het moment boven Lieske op de Talpa poll![]()
Dat moeten we even overleggen met de modsquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
48h afkoelban lijkt me wel een leuk idee!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Of zullen we voor Peet een uitzondering maken?![]()
Logisch tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef style het volgende:
En Roel die gewoon heeft zitten tongen met Linda maakt zich druk over een onschuldig kusje (als grap bedoelt) van Menno aan Dido![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar zetten we Chantal dan neer.....op de bank dan maar
![]()
Dat bedoel ik ook, Chantal spant ze allemaal voor haar karretje. Het wordt tijd dat iemand een vogelverschikker in de tuin plaats zodat ze eindelijk opvliegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske is misschien te jong en/of te onnozel om te beseffen waarmee Chantal bezig is. Chantal is dus degene die het predikaatverdient.
En dan vergeet je Linda's rukbeurt nog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef style het volgende:
En Roel die gewoon heeft zitten tongen met Linda maakt zich druk over een onschuldig kusje (als grap bedoelt) van Menno aan Dido![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, Chantal spant ze allemaal voor haar karretje. Het wordt tijd dat iemand een vogelverschikker in de tuin plaats zodat ze eindelijk opvliegt.
Menno gaat zich nergens bij aansluiten. Hij blijft solo opereren, of wordt zelf kampleider.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
________
'repost'![]()
Chantal mag thuis op haar bank gaan zitten jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar zetten we Chantal dan neer.....op de bank dan maar
![]()
Haar onschuld ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske heeft haar onschuld nu wel verloren, of kan jij dit nog 'rechtbreien' scanman?
Welnee, de mannen die alleen naar tieten kijken hebben nog niet gestemdquote:
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft haar onschuld nu wel verloren, of kan jij dit nog 'rechtbreien' scanman?
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het is hier veel te gezellig, maar de wekker gaat weer om acht uur.
![]()
![]()
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Wat voor test krijgen ze nou morgen?
(door familieomstandigheden heb ik niet helemaal/helemaal niet bij kunnen lezen)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien dan
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
En hebben na de nominaties de fintness apparaten niet meer aangeraakt... dus kan leuk wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgen
Moet die vooral doen .. graaft die zijn eigen grafquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Er gaan volgens Roel wat dingen veranderen omdat Joost Roel heeft genomineerd nadat hij zich 10 weken heeft ingehouden.![]()
Zouden er überhaupt zoveel mannen naar BB kijken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef style het volgende:
[..]
Welnee, de mannen die alleen naar tieten kijken hebben nog niet gestemd
Dankquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet niemand.
Maar de fitnessinstructeur zei 'tot ziens' na de oefening.
Leuk die rij smileys, maar geef eens antwoord dan. Haar nominatie op Dido misschien?quote:
Hier zit je idd goed Menno kiest zijn eigen pad,quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Menno gaat zich nergens bij aansluiten. Hij blijft solo opereren, of wordt zelf kampleider.
Mijn grootste vrees is dat Chantal alle schuld op Lieske gaat schuiven en Dido weer aan haar kant krijgt. Hierdoor zou 'het dames front' zich weer tegen Lieske kunnen keren. Het heren front tegen Menno.quote:Chantal zal zich er wel weer uit lullen, net als vorige week bij Lieske
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk eens op tijd voor de nachtzoen?
Die jongen is ook lekker zichzelf geweest dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
Roel gaat stoppen met geglij tegen mensen die hij eigenlijk niet mag.
Zou best kunnen. Ik val in ieder geval niet in die doelgroepquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Zouden er überhaupt zoveel mannen naar BB kijken?
Dacht ergens gelezen te hebben dat het voornamelijk vrouwen tussen de 25 en 35 zijn. Weet niet meer waar en of dat klopt verder, maar klinkt wel aannemelijk.
Oh ja, dat was ook zo'n übertrieste actie van hem!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft het gehad met Joost... dat merkte je van de week al... toen Roel Joost op zijn schouder timmerde omdat die zat te vozen met Dido.
De onschuld van die kleuter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef style het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik val in ieder geval niet in die doelgroep
Morgen wordt dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgen
Wie is er nou rancuneus?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef kavu het volgende:
Moet die vooral doen .. graaft die zijn eigen grafecht een eng rancuneus mannetje die Roel
Dit kun je bijna 24 uur per dag posten.quote:
En toch is het krom. Ze moeten toch beseffen dat er elke keer een naam genoemd moet worden? Ook het groepje dat nu zo innig met elkaar de gevoelens omtrent de nomiaties deelt, staat een keer tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Er gaan volgens Roel wat dingen veranderen omdat Joost Roel heeft genomineerd nadat hij zich 10 weken heeft ingehouden.![]()
Moet ik de onschuld van Lieske recht breien? LOL... Beetje veel drank op?quote:
voor mij hoef je helemaal niks recht te breien hoor.. maar ik moest nogal lachen omquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk die rij smileys, maar geef eens antwoord dan. Haar nominatie op Dido misschien?![]()
gevolgd doorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Jane het volgende:
Nam Rob nu net echt het woord 'genuanceerd' in de mond?
weten we nog steeds niet, wat voor test het gaat worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
(door familieomstandigheden heb ik niet helemaal/helemaal niet bij kunnen lezen)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Roel is wel iemand die van regels houdt geloof ik.. hij heeft het ook regelmatig gehad over "mannenregels" die mij volslagen onbekend waren....quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Day het volgende:
OMG, Roel weer met z'n: waar ik vandaan kom zijn er duidelijke regels![]()
Sodemieter toch op, man! Je bent opgegroeid in Vlaardingen in een gezin met geld.
En omdat je nu een aantal jaar in de Rotterdams krakersscene meedraait ben je ineens tof?
Yeah right!![]()
Zo lang er nog mensen inzitten waar je de pest aan hebt is dat makkelijk. Maar als je in het huis zit en je hebt geen hekel meer aan iemand, zal het een stuk lastiger worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En toch is het krom. Ze moeten toch beseffen dat er elke keer een naam genoemd moet worden? Ook het groepje dat nu zo innig met elkaar de gevoelens omtrent de nomiaties deelt, staat een keer tegenover elkaar.
Leuk schermpje voor een Atari gamepje getiteld "MennoBash"quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Day het volgende:
Sodemieter toch op, man! Je bent opgegroeid in Vlaardingen in een gezin met geld.
En omdat je nu een aantal jaar in de Rotterdams krakersscene meedraait ben je ineens tof?
Yeah right!![]()
Ja hij zat nu echt even te stoken over Joost tegen ingrid, Chantal zwakte het snel af, zo is Joost niet, hij bedoet er geen kwaad meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
Roel slaat nu dreigende taal uit over Joost.
We levelen wel Day!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Day het volgende:
Yeah right!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Ja, ik level ook wel lekker met jullie als het over Roel gaat, op dit moment.quote:
Laten we het hopen. Wordt lachen. Lange Roel achter watje Joost aan aan 't jagen. "Kom hier kneus ik wil je slaan, sta nou eens stil verdomme, dat zijn mannenregels dat je blijft staan. Snap jij nou helemaal niks"quote:
Joost heeft gewoon op degene gestemd met wie hij het minste heeft .. ik zou eerlijk gezegd niet weten wie hij anders zou moeten stemmen? het is gewoon een feit dat hij en joost elkaar niet goed liggen. En dat hij Menno heeft gestemd heb je zojuist kunnen horen .. kan het nog steeds niet hebben dat Menno Dido probeerde te versieren (hij roddelde net over Menno hierover) .. over rancuneus gesproken .. ik vind het trouwens respectloos om iemand josti of puskop te noemen!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is er nou rancuneus?
Joost met zijn Judasstem op Roel, of Roel die die puskop volkomen zat was, maar uit respect -omdat ze het uitgepraat hadden- niet op Joost heeft gestemd?
Roel voelt zich genaaid door Joost. Joost gaf hem de indruk dat het uitgepraat was en dat hij misschien op Menno zou gaan stemmen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Gert het volgende:
En toch is het krom. Ze moeten toch beseffen dat er elke keer een naam genoemd moet worden? Ook het groepje dat nu zo innig met elkaar de gevoelens omtrent de nomiaties deelt, staat een keer tegenover elkaar.
Heeft Chantal al vanaf het begin gezegd... dat ze vrijen zal zeggen ipv neuken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Jane het volgende:
Rob en Chantal geven dus net open en bloot toe dat ze zich anders uiten dan ze normaal doen, omdat het thuisfront meekijkt.
Wat nou, al dat gelul over 'jezelf zijn'???
Dat zou wel heel triest zijn.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Day je wordt steeds feller, gaat het wel goed met je?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik level ook wel lekker met jullie als het over Roel gaat, op dit moment.
Je hebt de discussies over de crackhoer, arrogante kut, zeug tanja gemist zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef kavu het volgende:
.. ik vind het trouwens respectloos om iemand josti of puskop te noemen!!
Vind ik ook hoor. Roel is zo straight als het maar zijn kan tegen Joost.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Roel voelt zich genaaid door Joost. Joost gaf hem de indruk dat het uitgepraat was en dat hij misschien op Menno zou gaan stemmen.
Ik vind overigens dat Roel er redelijk relaxtemundo mee om gaat. Hij heeft Joost recht in zijn gezicht gezegd dat hij op mag hoepelen.
Kijkt die hond van Chantal mee danquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Jane het volgende:
Rob en Chantal geven dus net open en bloot toe dat ze zich anders uiten dan ze normaal doen, omdat het thuisfront meekijkt.
Wat nou, al dat gelul over 'jezelf zijn'???
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben Rotterdamse.
En geloof me, de Rotterdammers die ik ken, alle mannen die ik ken vegen de vloer met hem aan. Zeker met z'n gekruip naar Dido toe.
Kan je toch niet menen man!! iedereen heeft toch gezien dat hij flink pissed is hierover!! het lijkt mij goed zo .. laten ze elkaar maar steeds nomineren!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Roel voelt zich genaaid door Joost. Joost gaf hem de indruk dat het uitgepraat was en dat hij misschien op Menno zou gaan stemmen.
Ik vind overigens dat Roel er redelijk relaxtemundo mee om gaat. Hij heeft Joost recht in zijn gezicht gezegd dat hij op mag hoepelen.
Oh nee hoor, hoef je geen sorry te zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben Rotterdamse.
En geloof me, de Rotterdammers die ik ken, vegen de vloer met hem aan. Zeker met z'n gekruip naar Dido toe.
Lieske zucht ff goedquote:
Chantal lult net zolang tot je sorry zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef avonne het volgende:
Chantal doet het uitstekend !
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Chantal lult Dido nu wel aardig klem.
We waren het net nog zo eensch....quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
Ik ben Roel ook zat, al erg erg erg langEruit
![]()
Hij is pissed off ja, maar gaat er niet zo dramatisch mee om als Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef kavu het volgende:
Kan je toch niet menen man!! iedereen heeft toch gezien dat hij flink pissed is hierover!! het lijkt mij goed zo .. laten ze elkaar maar steeds nomineren!!
die smiley verbaast me scan...quote:
Oke, Menno mag anders ook gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We waren het net nog zo eensch....![]()
Roel is een goeie gozer met zijn hart op de goede plaats. Lage irritatiefactor.
Ben bang dat hierdoor Lieskse de lul is over 2 weken, Chantal en Dido komt goed helaas, ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef teamlead het volgende:
ai.. dido kan chantal niet aan..... en dus valt ze lieske aan.....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef Jane het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het wel stoer van Dido dat ze zich zo in het hol van de leeuw begeeft.
Denk dat dat helaas wel mee zal vallen. Dido heeft de vorige keer Ingrid genomineerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef Falco het volgende:
Ingrid voelt hem vast knijpen. Over 10 minuten is zij aan de beurt.
EN NU LOOPT ZE TERUG!!!quote:
Hee ja ik ben de drank koningquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:15 schreef teamlead het volgende:hilarisch dit....
* neemt nog een whiskey
Ach ja, jij hebt het speciale groene boekje van de Lieske taal duidelijk nog niet gelezen.quote:
quote:
Wapperdewapper, nieuw fok mode woord?quote:
Keihard.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Klasse dat Lieske er keihard achteraan loopt. Dat zei ze al eerder dat zo zoiets zou doen bij een discussie... en nu doet ze het dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |