Je mag mij ook wel nomineren hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef BlaBlub het volgende:
1 nominatie voor Lekkersimpel
2 nominaties voor Riri
1 nominatie voor Snaptnix
1 nominatie voor Scanman01
Nog meer?
Misschien is het inderdaad wel leuk om te gaan nomineren op het BB-forum.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef doka het volgende:
[..]
ik nomineer mezelf omdat ik teveel oneliners post![]()
Sommigen mensen snappen er ook niks vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mag jezelf niet nomineren, je moet wachten totdat anderen je bashen![]()
HEAR HEAR! Stomme kutnewbies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad wel leuk om te gaan nomineren op het BB-forum.![]()
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Alleen we zijn met zoveel. Laten we afspreken dat alle kutnewbies sowiesó al weggenomineerd zijn.
Ben blij dat je er nog serieus op reageert ookquote:
Uh oh, nu zijn de rapen pas echt klaar gaar!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Roel heeft dus tegen dido verteld dat Chantal zegt dat Roel voor zijn ex moet kiezen en niet voor Dido.... Dido is not amused
Oh dan tel ik gelukkig niet meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Alleen we zijn met zoveel. Laten we afspreken dat alle kutnewbies sowiesó al weggenomineerd zijn.
Ja opzouten met die newbiesquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Normaal gesproken wel, maar dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, mensen waaraan jij je spiegelt eindigen bij jou altijd hoog
Moet je mij eerst een goede reden geven waarom ik jou moet nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel nomineren hoor
Reactie Nathallie "oooookeeeeejjjjj. waar bemoeit ze zich mee?"quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Roel heeft dus tegen dido verteld dat Chantal zegt dat Roel voor zijn ex moet kiezen en niet voor Dido.... Dido is not amused
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Ze gaat nu natuurlijk alles (primair voor haarzelf) opnoemen waarom Chantal een bitch is. Best begrijpelijk, tot vanavond dacht ze dat Chantal haar wel mocht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Als we nu toch aan het roddelen zijn; Roel zegt dat Chantal altijd zegt dat hij voor zijn ex moet kiezen!"
Vreemd dat Dido dit dwars zit omdat ze toch niks met Roel wil, maar ze gaat nu alle middelen aangrijpen om Chantal zwart te maken!
dan ontgaat me dus volkomen waarom je zo enthousiast was over tanja.... Jij bent althans.... komt op Fok zo over een stuk socialer en empathiser dan haar...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar dat lijkt me logisch.
In dit geval niet, ik heb eigenlijk niets met Menno, en Menno`s manier van doen.
Ik zie geen fotoboek dus nu kan ik er niet over oordelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
rekent zichzelf niet meer tot de newbies en is beslist geen lekker wijf
Slechte mensenkennis. Handig in zijn vak.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef teamlead het volgende:
Roel schijnt te willen overblijven met natte lie, dido en rob
Roel spoort dus echt niet
Is dit een goede reden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Moet je mij eerst een goede reden geven waarom ik jou moet nomineren
help ff.. wat heeft Roel tegen haar gezegd danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Reactie Nathallie "oooookeeeeejjjjj. waar bemoeit ze zich mee?"
vals kreng !!!
zeg nou tegen Dido wat Roel tegen jou heeft gezegd !!
als je durft
Roel is echt iemand die te vroeg gepiekt heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt trouwens tussen Roel en Rob te gaan. Op de talpa poll ook en hier ook.
Dat zei ze gisteren ook al, dus al voor dat ze genomineerd was. Dido spoort echt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Als we nu toch aan het roddelen zijn; Roel zegt dat Chantal altijd zegt dat hij voor zijn ex moet kiezen!"
Vreemd dat Dido dit dwars zit omdat ze toch niks met Roel wil, maar ze gaat nu alle middelen aangrijpen om Chantal zwart te maken!
Zeker! Dido komt eindelijk los! Mischien nog een verhouding met Menno dat zou weer wat vuurwerk tussen Roel - Menno opleveren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Dido moet zeker in het huis blijven, die zorgt de komende week nog voor wat leuk vuurwerk.
Ja was lastig voor Naat, want die had van Roel de boodschap gekregen of ze via zijn moeder door wilde geven aan Ellen dat hij nog van haar hield. Toen zij was genomineerd,quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Dat mag dus niet, ik ben namelijk een newbie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
Ik nomineer Peter6000 omdat ie niets fouts kon zien van Tanja
Een beetje geroddel in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Dido moet zeker in het huis blijven, die zorgt de komende week nog voor wat leuk vuurwerk.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
Bij mij niet, van mij mag Rob of Dido naar huis (en met Menno zou ik ook niet zo heel veel problemen hebben) T liefst nog steeds Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt trouwens tussen Roel en Rob te gaan. Op de talpa poll ook en hier ook.
Zo raar is dat toch niet, dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, ik ben namelijk een newbie.
En die mogen niet genomineerd worden, las ik
Nog maar eens lezen dan Peterquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Hallo allemaal [afbeelding] wat is het spannend he!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
edit: mag ik nog wijzigen naar ForeverBlue vanwege het bewust plaatsen van TE enge plaatjes op dit tijdstip vn de dag? Daar gaat m'n goede nachtrust
En ik dan? *kijkt heel onschuldig*quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Ik nomineer Peter6000 is de meest storende newbie![]()
Die is ook leuk voor zo'n cheerly smiliequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Ik hoorde haar hersens hier krakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Nathalie heeft na zitten denken
ai.. dat moet pijn doen....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Nathalie heeft na zitten denken
bij deze is showtime door mij genomineerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Showtime het volgende:
Dido is Roel weer een stuk leuker gaan vinden hoor. Ook voor de nominaties dus. Roel heeft enorm punten gescoord ook, dat hij dat door hemzelf gecomoneerde liedje voor haar had aangevraagd, voor tijdens de massage. Daarnet zei ze dat weer tegen Nathalie: "Dat vond ik zó lief!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren ook al, dus al voor dat ze genomineerd was. Dido spoort echt niet.
KUN JE NIET LEZENquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, ik ben namelijk een newbie.
En die mogen niet genomineerd worden, las ik
Vorige week donderdag, toen Natalie de koffer voor de exit aan het pakken was, vroeg Roel haar een boodschap naar de buitenwereld mee te nemen. Hij heeft het ook aan Menno gevraagd, en aan Rob en Tanja. Dat ze zijn ex Ellen moest bellen en zeggen dat hij nog steeds van haar houdt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
help ff.. wat heeft Roel tegen haar gezegd dan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef doka het volgende:
bij deze is showtime door mij genomineerd![]()
![]()
Nee dat zijn haar tanden, als ze weer zo'n mondje trekt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoorde haar hersens hier kraken![]()
woei.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
Don't fuck with me... punk![]()
[afbeelding]
Das een goeiequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:
ik nomineer de regie![]()
wegens stom wegschakelen bij leuk geroddel en tieten
mag er maar één nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik dan? *kijkt heel onschuldig*
Ik wou net zeggen, dat heb ik al eerder gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kampen theorie vinden.
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
Rob (bungelt aan een zijde draadje)
________
Joost huppelt vrolijk tussen kamp 1 en 2
'repost'![]()
Ik denk dat Roel ook wel Chantal zal blijven zoeken... die 2 kunnen goed praten samen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
________
'repost'![]()
Is dat niet het geluid van zaagsel dat er via haar oren uit loopt danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat zijn haar tanden, als ze weer zo'n mondje trekt.
Doet ze ook gewoon in bed hoor.
[afbeelding]
Dank je.quote:
Interessant, ik zie het meer zo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
________
'repost'![]()
jij gaat alle topics doorspitten en de stand bijhouden, dat is logisch tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe gaan we het stemmen aanpakken? Een poll?
Wat een vréselijk filmpjequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat zijn haar tanden, als ze weer zo'n mondje trekt.
Doet ze ook gewoon in bed hoor.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Rob kán helemaal niet huppelen.
Bij deze nomineer ik doka als dank dat hij mij genomineerd heeft.quote:
48h afkoelban lijkt me wel een leuk idee!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe gaan we het stemmen aanpakken? Een poll?
Degene die weggestemd wordt mag NOOIT meer op fok komen, of zullen we alleen dit topic doen?
Bedankt Avonne, zo was het en Nathalie zegt hier nu niks over tegen Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week donderdag, toen Natalie de koffer voor de exit aan het pakken was, vroeg Roel haar een boodschap naar de buitenwereld mee te nemen. Hij heeft het ook aan Menno gevraagd, en aan Rob en Tanja. Dat ze zijn ex Ellen moest bellen en zeggen dat hij nog steeds van haar houdt.
Chantal is van het hele Ellen-verhaal op de hoogte. Roels letterlijke woorden aan Chantal "ik hou alleen van Ellen"
"Die psychopaat is van MIJ!!!!!!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Day het volgende:
Roel blijft zeiken over de zoen op Dido's mond van Menno. Maar dat is echt helemaal niet gebeurd!
En nu is Ingrid pissed!![]()
credits: KnurftZork3 of zoiets...quote:
jammer dat de mods niet aanwezig zijn nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
48h afkoelban lijkt me wel een leuk idee!![]()
Zal best, maar ik vond haar arrogante houding vanmiddag en gisteren... en haar continu vissen naar complimentjes en kwaad worden zodra iemand iets zegt dat een klein beetje negatief is, verschrikkelijk om aan te horen. Dat gedrag was ze een beetje kwijt, maar is sinds een paar dagen helaas weer terug. En ook nu blijkt dat je maar IETS hoeft te doen tegen Dido en je bent meteen een terigwijf en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido is Roel weer een stuk leuker gaan vinden hoor. Ook voor de nominaties dus. Roel heeft enorm punten gescoord ook, dat hij dat door hemzelf gecomoneerde liedje voor haar had aangevraagd, voor tijdens de massage. Daarnet zei ze dat weer tegen Nathalie: "Dat vond ik zó lief!"
\quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |