quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad wel leuk om te gaan nomineren op het BB-forum.![]()
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Alleen we zijn met zoveel. Laten we afspreken dat alle kutnewbies sowiesó al weggenomineerd zijn.
Ze gaat nu natuurlijk alles (primair voor haarzelf) opnoemen waarom Chantal een bitch is. Best begrijpelijk, tot vanavond dacht ze dat Chantal haar wel mocht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Als we nu toch aan het roddelen zijn; Roel zegt dat Chantal altijd zegt dat hij voor zijn ex moet kiezen!"
Vreemd dat Dido dit dwars zit omdat ze toch niks met Roel wil, maar ze gaat nu alle middelen aangrijpen om Chantal zwart te maken!
dan ontgaat me dus volkomen waarom je zo enthousiast was over tanja.... Jij bent althans.... komt op Fok zo over een stuk socialer en empathiser dan haar...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar dat lijkt me logisch.
In dit geval niet, ik heb eigenlijk niets met Menno, en Menno`s manier van doen.
Ik zie geen fotoboek dus nu kan ik er niet over oordelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
rekent zichzelf niet meer tot de newbies en is beslist geen lekker wijf
Slechte mensenkennis. Handig in zijn vak.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef teamlead het volgende:
Roel schijnt te willen overblijven met natte lie, dido en rob
Roel spoort dus echt niet
Is dit een goede reden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Moet je mij eerst een goede reden geven waarom ik jou moet nomineren
help ff.. wat heeft Roel tegen haar gezegd danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Reactie Nathallie "oooookeeeeejjjjj. waar bemoeit ze zich mee?"
vals kreng !!!
zeg nou tegen Dido wat Roel tegen jou heeft gezegd !!
als je durft
Roel is echt iemand die te vroeg gepiekt heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt trouwens tussen Roel en Rob te gaan. Op de talpa poll ook en hier ook.
Dat zei ze gisteren ook al, dus al voor dat ze genomineerd was. Dido spoort echt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Als we nu toch aan het roddelen zijn; Roel zegt dat Chantal altijd zegt dat hij voor zijn ex moet kiezen!"
Vreemd dat Dido dit dwars zit omdat ze toch niks met Roel wil, maar ze gaat nu alle middelen aangrijpen om Chantal zwart te maken!
Zeker! Dido komt eindelijk los! Mischien nog een verhouding met Menno dat zou weer wat vuurwerk tussen Roel - Menno opleveren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Dido moet zeker in het huis blijven, die zorgt de komende week nog voor wat leuk vuurwerk.
Ja was lastig voor Naat, want die had van Roel de boodschap gekregen of ze via zijn moeder door wilde geven aan Ellen dat hij nog van haar hield. Toen zij was genomineerd,quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Roel heeft dus tegen dido verteld dat Chantal zegt dat Roel voor zijn ex moet kiezen en niet voor Dido.... Dido is not amused
Dat mag dus niet, ik ben namelijk een newbie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
Ik nomineer Peter6000 omdat ie niets fouts kon zien van Tanja
Een beetje geroddel in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Dido moet zeker in het huis blijven, die zorgt de komende week nog voor wat leuk vuurwerk.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ja ik heb 't....
Ik nomineer Peter6000 omdat ie niets fouts kon zien van Tanja
Bij mij niet, van mij mag Rob of Dido naar huis (en met Menno zou ik ook niet zo heel veel problemen hebben) T liefst nog steeds Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt trouwens tussen Roel en Rob te gaan. Op de talpa poll ook en hier ook.
Zo raar is dat toch niet, dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef BBscanner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |