Je mag mij ook wel nomineren hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef BlaBlub het volgende:
1 nominatie voor Lekkersimpel
2 nominaties voor Riri
1 nominatie voor Snaptnix
1 nominatie voor Scanman01
Nog meer?
Misschien is het inderdaad wel leuk om te gaan nomineren op het BB-forum.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef doka het volgende:
[..]
ik nomineer mezelf omdat ik teveel oneliners post![]()
Sommigen mensen snappen er ook niks vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mag jezelf niet nomineren, je moet wachten totdat anderen je bashen![]()
HEAR HEAR! Stomme kutnewbies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad wel leuk om te gaan nomineren op het BB-forum.![]()
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Alleen we zijn met zoveel. Laten we afspreken dat alle kutnewbies sowiesó al weggenomineerd zijn.
Ben blij dat je er nog serieus op reageert ookquote:
Uh oh, nu zijn de rapen pas echt klaar gaar!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Roel heeft dus tegen dido verteld dat Chantal zegt dat Roel voor zijn ex moet kiezen en niet voor Dido.... Dido is not amused
Oh dan tel ik gelukkig niet meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Alleen we zijn met zoveel. Laten we afspreken dat alle kutnewbies sowiesó al weggenomineerd zijn.
Ja opzouten met die newbiesquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Gezallich
![]()
![]()
Normaal gesproken wel, maar dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, mensen waaraan jij je spiegelt eindigen bij jou altijd hoog
Moet je mij eerst een goede reden geven waarom ik jou moet nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel nomineren hoor
Reactie Nathallie "oooookeeeeejjjjj. waar bemoeit ze zich mee?"quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:![]()
Chantal is echt de lul
Roel heeft dus tegen dido verteld dat Chantal zegt dat Roel voor zijn ex moet kiezen en niet voor Dido.... Dido is not amused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |