Oeh, spannendquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het enige grappige is dat Dido en Chantal niets rechtstreeks tegen elkaar zeggen
inkopper die ik niet kon laten liggen ...er is er nog 1 onderweg ala robquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent teveel met het spel bezig! En als ik naar je avatar kijk staan je ogen ook te agressief...Ik ga volgende keer heel nederland laten weten waarom ze jou eruit moeten stemmen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boos worden is niet goed voor hun imago, dan winnen ze niet.
En iedereen gaat nu de boze Dido meemakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is er "helemaal klaar mee"... Dan weet je het wel![]()
Straks krijgen we nog echt kleutergedrag te zien ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het enige grappige is dat Dido en Chantal niets rechtstreeks tegen elkaar zeggen
Volgens mij zit jij hier alleen maar om zanger te worden Gert!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je hoeft niet zo te steigeren hoor, als je een keer persoonlijk wordt aangesproken.
Of heb jij soms een verborgen agenda?
(let op PI!!!!)
Hij telt wel zijn eigen geld hoor, daar is die druk genoeg meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. die heeft verder toch alles gedelegeerd
Dat was de live uitzending dat Tanja de envelop pakte. BB had gehoopt dat zij Lieske zou nomineren ipv Nathalie. Menno had de volgende moeten zijn in het draaiboek, maar dat is dus overhoop gegooid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:12 schreef style het volgende:
Hier wordt beweerd dat Tanjalies ook voorspelt dat het een Menno exit wordt.
Maar ik lees nu in dat topic dat hij ook had voorspeld dat Lieske eruit zou gaan een paar weken terug. Niet alles klopt wat hij zegt dus gelukkig!
Ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tanjalies is een man?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent teveel met het spel bezig! En als ik naar je avatar kijk staan je ogen ook te agressief...Ik ga volgende keer heel nederland laten weten waarom ze jou eruit moeten stemmen
Ja, zelfs in die mate dat het lijkt alsof ze voorafgaand aan hun BB-ervaring een gratis frontale lobotomie hebben ondergaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat zal ook helaas niet veranderen, vandaar ook de opmerking van Ruud dat deze groep moeilijk boos te krijgen is
Oh Mamma Miaquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier alleen maar om zanger te worden Gert!
Vreemd dat hij sindsdien niet is teruggefloten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
En zijn voorspellingen zijn inderdaad niet altijd correct, maar hier houdt hij dan ook altijd een slag om de arm. Het is geen bluffer. Hij wist vanavond om 5 uur te melden dat dit de uitslag van de nominaties zou zijn. Zegt toch genoeg. Wie had dit nou zien aankomen?
Hij heeft al veel vaker -vanaf BB1- dit soort inside-information gelekt trouwens, en onthullende inkijkjes achter de schermen gegeven.
Het is in ieder geval wel heel duidelijk dat bellen helemaal geen zin heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was de live uitzending dat Tanja de envelop pakte. BB had gehoopt dat zij Lieske zou nomineren ipv Nathalie. Menno had de volgende moeten zijn in het draaiboek, maar dat is dus overhoop gegooid.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
jij mag beginnen, wel goed motiveren
![]()
Ik nomineer snaptnix, ik wil ze niet delen met de rest van nederland!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Omdat ze denk ik niet kunnen nagaan wie het is van de 100den medewerkersquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vreemd dat hij sindsdien niet is teruggefloten.
beëlzebub has the devil put aside for me... for meeeee for meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh Mamma Mia
Mamma Mia
Mamma Mia let me go!![]()
Ik nomineer Lekkersimpel, omdat hij mensen onnodig persoonlijk aanvaltquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:
Beelzebub has a dido put aside for me,for me,for meeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh Mamma Mia
Mamma Mia
Mamma Mia let me go!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik nomineer snaptnix, ik wil ze niet delen met de rest van nederland!
Zelfs als ze het over Nathalie had gedaan ja. Het valt toch meteen op dat ze zelf mensen nu verwijt wat ze zelf ook doet. En ze is maar wat aan het gokken, want ze haalt die info uit vage regels in die brief.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef style het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ook zo gekelderd was in jouw lijstje als ze over Chantal geroddeld had ipv over Lieske
* BONG4002 denkt even naquote:
Het zal idd geen producer zijn, daarvan zijn er niet zoveelquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat ze denk ik niet kunnen nagaan wie het is van de 100den medewerkers
Ik ben blij dat ze de nominaties zo goed kan verwerkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:22 schreef BBscanner het volgende:
Dido; "Ingrid wil ik het nog wel uitleggen maar die anderen kunnen aan het gas"![]()
![]()
![]()
Ban voor Dido!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 denkt even na
Ik nomineer mezelf of mag dat niet?
Gelukkig die laatste regel. Ik was al bijna gaan scheldenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef Gert het volgende:
Ja hoor.
Je hoeft niet zo te steigeren hoor, als je een keer persoonlijk wordt aangesproken.
Of heb jij soms een verborgen agenda?
(let op PI!!!!)
is goed hoor koningin snaptnix!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een haantjesgedrag, ben geen bezit hoor teletubbie met oorkleppen
![]()
kan je me ondertussen even een glaasje wijn aangeven
Hopenlijk blijft dat zo en zakt Rob nog een beetjequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef schatje het volgende:
Menno staat met 41% op de eerste plaats in de poll van Talpa. Dido tweede.
Menno stemt of stemde LPF ja. Kon je nog net horen op de streams voordat ze werden gecensureerd.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik nomineer snaptnix, ik wil ze niet delen met de rest van nederland!
Hij doet het slim.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vreemd dat hij sindsdien niet is teruggefloten.
Douw dr maar lekker in het hok van Rob, alleen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:23 schreef teamlead het volgende:
[..]verkapte doodsverwensing... 48 uur afkoelen
Ik nomineer Riri omdat ze altijd eenzijdig Menno bashtquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik nomineer Lekkersimpel, omdat hij mensen onnodig persoonlijk aanvalt![]()
Volgende
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
is goed hoor koningin snaptnix!
Ach in vergelijking met de rest roddelde Dido echt weinig. Dat zal nu wel gaan veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs als ze het over Nathalie had gedaan ja. Het valt toch meteen op dat ze zelf mensen nu verwijt wat ze zelf ook doet. En ze is maar wat aan het gokken, want ze haalt die info uit vage regels in die brief.
Ik dacht even dat Dido het de eerste weken gewoon moeilijk had en daarom soms zo (in mijn ogen) walgelijk arrogant deed. Maar aangezien dat gisteren en vandaag weer is gebeurd, is het dus geen uitzondering geweest en blijkt ze dus gewoon echt zo te zijn.
Ligt eraan wie de stemmen telt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Maar mij eruit stemmen gaat je niet lukken. Ik win die 350.000 euro gewoon
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik nomineer Riri omdat ze altijd eenzijdig Menno basht![]()
Je moet er 1 kiezen, maar je mag natuurlijk wel met namen strooien enzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik er ook 4 of 5 in één keer nomineren?
Ze hebben op de resetknop geramd na de liveuitzending, doen ze altijd. Na het weekend is de echte stabilisatie te zien. Zal me niet verbazen dat Menno, Dido en Roel 1 2 en 3 worden. Rob zal ergens achteraan bungelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef schatje het volgende:
Menno staat met 41% op de eerste plaats in de poll van Talpa. Dido tweede.
ik nomineer mezelf omdat ik teveel oneliners postquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik nomineer Lekkersimpel, omdat hij mensen onnodig persoonlijk aanvalt![]()
Volgende
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 denkt even na
Ik nomineer mezelf of mag dat niet?
Je mag jezelf niet nomineren, je moet wachten totdat anderen je bashenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef doka het volgende:
[..]
ik nomineer mezelf omdat ik teveel oneliners post![]()
Weet ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig die laatste regel. Ik was al bijna gaan schelden
quote:
Het is zeer triest inderdaad. Ik wilde Rob eruit, maar ik denk dat ik mijn mening herzie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze de nominaties zo goed kan verwerken
Ach, mensen waaraan jij je spiegelt eindigen bij jou altijd hoogquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Menno vindt het hielenlikkerij dat mensen achteraf naar hem toe komen om nominaties te motiveren.
Dat vind hij hielenlikkerij.
Hij voorspelt dan ook dat Chantal en Lieske morgen weer gaan knuffelen.
Joost gaat er kordaat in mee: je kan nu eenmaal niet met iedereen vrienden zijn.
(Menno stijgt zo langzamerhand mijn top3 in, grappig wel: hij hing altijd ergens onderaan de middenmoot)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mag jezelf niet nomineren, je moet wachten totdat anderen je bashen![]()
sorry,quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef teamlead het volgende:
[..]jezelf nomineren = vrijwillige exit
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik er ook 4 of 5 in één keer nomineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |