En dan scoort Menno toch weer punten bij mij, ondanks dat hij geen persoonlijkheid heeft/is.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Laten we wel wezen: het is toch heel normaal als je van slag bent, als je genomineerd bent, zeker als het voor de eerste keer is en zo massaal?
Maar degene die nooit een spier verrekt, is Menno. Die zit er gewoon een beetje bij, heeft af en toe eens een 1 op 1 gesprekje. Die houdt zich wel superkoel altijd zeg, op dit soort avonden.
ow? wat zei hij dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
Rob heeft nederland wel ff verteld hoe slecht Menno is!
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt: het leven is zwaar arelaxtamundo als je tussen wal en schip valt onderweg naar het eiland genaamd "vrolijkheid"
Vertel het even als ze daar ook klaar mee is.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Dido zit haar brieven te ontleden op aanwijzingen van het thuisfront...
Nee, joh. Ik wil gewoon een keertje lekker jolig met hem babbelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mail het je, onder voorwaarde dat je hem gaat stalken.
Zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef TheVulture het volgende:
ze weet nu dat er achter haar rug over haar geroddeld wordt...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vertel het even als ze daar ook klaar mee is.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vertel het even als ze daar ook klaar mee is.![]()
Volgens de bewoners (met name Ingrid) ben je dan een psychopaat.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Laten we wel wezen: het is toch heel normaal als je van slag bent, als je genomineerd bent, zeker als het voor de eerste keer is en zo massaal?
Maar degene die nooit een spier verrekt, is Menno. Die zit er gewoon een beetje bij, heeft af en toe eens een 1 op 1 gesprekje. Die houdt zich wel superkoel altijd zeg, op dit soort avonden.
Dat hij nu even goed kon nomineren en vertellen waarom iedereen Menno eruit moet stemmen ....quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow? wat zei hij dan?
(zit naar dido te luisteren)
en ze vonden natuurlijk wat.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef TheVulture het volgende:
en waar baseert ie dat op danquote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef twentemeisje het volgende:
Rob is er echt van overtuigd dat ie mag blijven.... wroooooooooooong!
aldus Ingrid de psychopaatquote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens de bewoners (met name Ingrid) ben je dan een psychopaat.
Dat heeft hij wel, maar die vieze facistische LPF-er weet dat het stemmen kost als hij zijn echte gezicht laat zien.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
En dan scoort Menno toch weer punten bij mij, ondanks dat hij geen persoonlijkheid heeft/is.
Ja erg hè. Echt dus, uit haar mond.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens de bewoners (met name Ingrid) ben je dan een psychopaat.
it takes one to know one...quote:
stemt ie LPF dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel, maar die vieze facistische LPF-er weet dat het stemmen kost als hij zijn echte gezicht laat zien.![]()
Misschien wel net zo erg als ze zelf soms doet.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze weet nu dat er achter haar rug over haar geroddeld wordt...
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef demins het volgende:
Ik ga slapen. Het was een fijne avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is net zo erg als Rob, maar dan veeeel slimmer.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel, maar die vieze facistische LPF-er weet dat het stemmen kost als hij zijn echte gezicht laat zien.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef demins het volgende:
Ik ga slapen. Het was een fijne avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft hij nooit gezegd volgens mij. Ingrid welquote:
Blijf t nog raar vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
en waar baseert ie dat op danop die 51% van vorige keer
Bel CNN!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Breaking news:
Naat heeft al anderhalf jaar haar kipfilets.
Rob en Didoquote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we echt geen dubbele exit krijgen aanstaande donderdag.
Wat mij betreft Rob en Roel hand in hand naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |