En een SCHOP!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
HOP
Leuke foto... nóg leuker bijschrift!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal: het is de bank from hell... nathalie denkt... gelukkig zit ik er nu niet op.
[afbeelding]
Dat Robbie nu nog eens door Menno op de feiten van vorige week is gedrukt en weigert te geloven dat er mensen zijn in nederland die 'm niet motten!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Leg es uit TT Bommie!
Ik kan het wel goed verstaan eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme wat praat Ingrid toch onduidelijk.
Duh...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Leg es uit TT Bommie!
Ben ik de enige die zich ergert aan dat continue gebruik van het woord "irriteert" wanneer dit grammaticaal incorrect is?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan dat continu gebruik van het woord voelsprieten ???
Hoezo dan? Ze heeft aan niemand een hekel, in tegenstelling tot de rest in het huis. Dan krijg je, ook weer in vergelijking met de anderen, al snel een zwakke reden. Tja...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
zo is het wel maar ze mag het wel iets beter motiveren
Ze mogen van mij allemaal oprotten..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Rob moet dood.
Wees blij, als je alles zou verstaan, zou je pas echt moeten kotsen van het wichtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme wat praat Ingrid toch onduidelijk.
Dank je angelquote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuke foto... nóg leuker bijschrift!![]()
Geeft niets PIK, ik ben als troost op dit moment zelfs van mening dat Tanja in mijn top 3 zou moeten horen nuquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef stil het volgende:
Praat natalie nu Chantal naar de mond?
Hey! Een mening is ok maar dit gaat wel tever hoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Rob moet dood.
Roel is gewoon een sukkel die krijgt straks nog spijt dat hij achter dido is aangelopenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Roel's bekrompen hoofd spreekt boekdelen terwijl hij naar Chantal zit te luisteren![]()
Mijnheer is boos omdat zijn meisje is gepakt vanavond...
Hear, hear!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich ergert aan dat continue gebruik van het woord "irriteert" wanneer dit grammaticaal incorrect is?
Begin nou niet weer he bommiequote:Op donderdag 3 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft niets PIK, ik ben als troost op dit moment zelfs van mening dat Tanja in mijn top 3 zou moeten horen nu
Menno
Lieske
Tanja
daarna helemaal nix!
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef ruby het volgende:
Hey hoi.
Ik had gehoopt een bitch fight te zien, maar het is nog rustig.
Voor hoelang nog?
Willen ze bewaren voor de reguliere of het word helemaal niet uitgezondenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Waar zijn Dido en Menno, kan daar geen cameraatje op gezet worden...
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
Heet Ingrid d' seroxatje niet genomen vandaag of zo?
ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Waar zijn Dido en Menno, kan daar geen cameraatje op gezet worden...
Jammer als Fok!kers slechte gewoontes van BB'ers overnemen, nietwaar?quote:
Ben ik de enige die bergen kakrace weet te produceren als het om taalpuristjes zoals gullie gaat?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich ergert aan dat continue gebruik van het woord "irriteert" wanneer dit grammaticaal incorrect is?
Dido en Naat kunnen beter in de mannenkamer gaan slapenquote:
Laat die jongen toch, hij heeft al bijna niemand in dat huis.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:58 schreef schatje het volgende:
Menno heeft voor mij weer afgedaan omdat ie doodleuk bij die geit van een Ingrid ging zitten.
Sukkel![]()
![]()
.
Herken je dat? Lijkt me wel heel erg als je elke keer maar zit te denk over: hoe je over komt..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mag Ingrid niet, maar haar onzekerheid over òf mensen haar echt mogen, en dingen achter vriendelijkheden op kaartjes zoeken, herken ik wel.
En vind ik symphatiek
Dat is niet sympathiek, dat is ziekelijk. Als je dat hebt, ben je enorm afhankelijk en zoek je overal bevestiging, ook al krijg je die al. Daar word je niet interessanter door, vind ik, en ook niet sympathieker. Hoogstens beklagenswaardig.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mag Ingrid niet, maar haar onzekerheid over òf mensen haar echt mogen, en dingen achter vriendelijkheden op kaartjes zoeken, herken ik wel.
En vind ik symphatiek
Hehe, de drie schijnheilige kutwijven op een rij.quote:
\quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:avond samen.. ben nog aan het bijlezen... maar als ik het goed begrijp is er revolutie en is de koninging samen met de manke genomineerd.... Nice
dat is het hem nou juist, Ingrid kotst hem op alle mogelijke manieren uit en toch gaat ie elke keer naar haar toe...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat die jongen toch, hij heeft al bijna niemand in dat huis..
Ja en in de uitzending van 19.30 hoorde ik haar nog het lijkt wel een psychopaat zeggen over Mennoquote:Op donderdag 3 november 2005 22:58 schreef schatje het volgende:
Menno heeft voor mij weer afgedaan omdat ie doodleuk bij die geit van een Ingrid ging zitten.
Sukkel![]()
![]()
.
Hij heeft Hummie nog.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat die jongen toch, hij heeft al bijna niemand in dat huis..
blind verliefd?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist, Ingrid kotst hem op alle mogelijke manieren uit en toch gaat ie elke keer naar haar toe...
Waarschijnlijk heeft hij echt gevoelens voor Ingrid en heeft hij nog steeds niet door dat dat niet echt wederzijds is. Niet erg slim van hem.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist, Ingrid kotst hem op alle mogelijke manieren uit en toch gaat ie elke keer naar haar toe...
Als jij dan 'continu' goed schrijft in het vervolg!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad, wat dat betreft heeft Menno weinig ruggegraat. Zeker als je net met een wegwerpgebaar bent afgeserveerd door iemand die je tot voor kort geleden nog in vertrouwen nam.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:58 schreef schatje het volgende:
Sukkel![]()
![]()
.
Waar is haar fijne decolleté?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de Lieske fans...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de Lieske fans...
[afbeelding]
Ach, ieder zo zijn ergernissen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bergen kakrace weet te produceren als het om taalpuristjes zoals gullie gaat?
Weet niet of het grammaticaal in orde is als ik op deze wijze laat blijken dat ik erop schijt!
Jammer hè?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:59 schreef TheVulture het volgende:
REGIE WAKKER WORDEN GVD, Menno en Dido please
Robje beseft niet dat de bonenactie van Joost en Menno duidelijk in beeld is gebracht...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:01 schreef style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij echt gevoelens voor Ingrid en heeft hij nog steeds niet door dat dat niet echt wederzijds is. Niet erg slim van hem.
die moet je er nu maar even bij bedenkenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar is haar fijne decolleté?
Vraag ik namens de heren hier
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Herken je dat? Lijkt me wel heel erg als je elke keer maar zit te denk over: hoe je over komt..
en dat je om je ideeen daarover nog moet huilen ook...
dat vind ik niet symphatiek, maar raar en zielig!
ik denk dat dat wel meevalt o_0quote:
Pssst: In deze context is 'continue' gewoon correct gespeld hoor...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dan 'continu' goed schrijft in het vervolg dan!
Kan niet altijd feest zijn hequote:Op donderdag 3 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij in de DBK, toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef Arcee het volgende:
Roel: "Hebben ze ook geluid bij internet, denk je?".
Dat schrijft hij goed.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dan 'continu' goed schrijft in het vervolg dan!
Ja Roel. Behalve als Chantal begint te toeteren, dan gaat-ie op mute.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
Roel: is er ook geluid op internet bij denk je?
echt ongelofelijk dat wijf. Menno gaat lachen als ie de beelden thuis terugziet denk ik...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
Hoe kan Ingrid in godsnaam nou steeds de discussie omtrent Menno aanslingeren ...is ze gevoelsmatig totaal gestoord ofzo ?
Op vele, nagenoeg alle, andere fronten ook, hoor ;]quote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
Hoe kan Ingrid in godsnaam nou steeds de discussie omtrent Menno aanslingeren ...is ze gevoelsmatig totaal gestoord ofzo ?
Valt wel mee, toch. Been in het gips, nou ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:04 schreef BlaBlub het volgende:
Roel zou eens moeten weten hoe zijn moeder er aan toe is
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dan 'continu' goed schrijft in het vervolg!
Het zijn er meer dan een maandje geledenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevalt o_0
en vergeet d'r arm niet, die ze er nu ook nog bij in het gips heeft zittenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch. Been in het gips, nou ja.
Is dat een serieuze vraag?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
Probeer de nieuwsgroep nl.taal eens!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ook ik maak misschien wel eens grammaticale fouten (natuurlijk lang niet zo tergend als de "irriteer"-fout).
MAAR DIT IS ER GEEN VAN!!!!!![]()
![]()
![]()
he hequote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
Menno en Dido Onstream!
Ze heeft nu ook haar arm gebroken hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry dat wist ik niet. Vervelend.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
en vergeet d'r arm niet, die ze er nu ook nog bij in het gips heeft zitten![]()
Ik kan er gewoon niet bij eerlijk gezegd.....quote:
alleen 30 min te laat, kutregie.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
Menno en Dido Onstream!
Net op tijd.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
lamaar
Je kan het hem niet geheel kwalijk nemen, hij is echt overtuigt dat hij gelijk heeft en bassert zijn motivatie op de uitspraken van Joost (bonen incident dat menno alleen door ging zonder dat iemand dat zogenaamt wist)quote:Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef style het volgende:
Wat is die Rob toch een vreselijke kwal![]()
Lijkt mij een stelletjequote:Op donderdag 3 november 2005 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer de nieuwsgroep nl.taal eens!
google toolbarquote:Op donderdag 3 november 2005 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer de nieuwsgroep nl.taal eens!
heeft Menno Joost dan door?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar heb maar geen bang, Menno zal Joost zeker deze week wel even aan de tand voelen en hem 'tactisch waarschuwen.
Echt?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook haar arm gebroken hoor
Maar maakt zich, ondanks zijn grote bek, toch zorgen om zijn eigen nominatiequote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Rob vindt dat hij met zijn nominatie helemaal gelijk heeft![]()
![]()
dat lijkt me echt zo gaafquote:Op donderdag 3 november 2005 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Menno en Dido begrijpen elkaar weer.... laat die tweeworden
Als ik Menno zo hoor heeft Menno ongeveer alles door. Ook dat men continU over hem aan het lullen was.quote:
Uitgegleden in de douche, vertelde de broer van Roel net.quote:
quote:
Hij doet zo zijn best, is attent, doet het halve huishouden, ik heb wel een beetje te doen met Rob.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef mamapan het volgende:
[..]
Maar maakt zich, ondanks zijn grote bek, toch zorgen om zijn eigen nominatie
[afbeelding]
alleen dat maakt het al de moeite waardquote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef BBscanner het volgende:
Zo de regie is eindelijk wakker! Dido-Menno bonding! Zal Roel leuk vinden. De twee 'underdogs' hebben elkaar gevonden
nou.. uit het niets voor Hare Majesteit misschien... maar ik kan niet zeggen dat ik er echt verbaasd over benquote:Op donderdag 3 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Dido vindt zichzelf nu 'het pispaaltje'
Eerst was Tanja het, toen Menno, en nu zij dus... denkt ze.
Logische gedachte natuurlijk, als je uit het niets ineens 3 stemmen krijgt
En als je jezelf ook he-le-maal geweldig vindt.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Dido vindt zichzelf nu 'het pispaaltje'
Eerst was Tanja het, toen Menno, en nu zij dus... denkt ze.
Logische gedachte natuurlijk, als je uit het niets ineens 3 stemmen krijgt
de moeder van roel jaquote:
en der arm nu ook....van de week gevallen ...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
nou.. uit het niets voor Hare Majesteit misschien... maar ik kan niet zeggen dat ik er echt verbaasd over ben
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef BlaBlub het volgende:
Ik had net het voorlezen van de brieven gemist. Nu lees ik op de talpa site een stukje wat de broer van heeft geschreven:
"He broeder, blijf beseffen dat de WC in de gang staat en niet in de babykamer"
Vond ik gewoon ff grappig![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik Menno zo hoor heeft Menno ongeveer alles door. Ook dat men continU over hem aan het lullen was.
Iddquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
dido lult veel maar die gaat niks doen.
Die blijft rustig in een hoekje zitten.
Argh, de verachting... it's too much!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef Ferdii het volgende:
oh rob is weer nieuwschierig wat menno en dido tegen elkaar zeiden
vieze hond
rob: "het is wel pech dat je met 1 stem op de bank kan zitten"
hijs bang![]()
![]()
![]()
idd die lul komt ff langslopen om te lusiteren waar ze "concurrenten" het over hebbenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Oh Rob kwam even bewust langslopen om te luistervinken bij Menno en Dido wat een walgelijke vent. "Dat vind ik altijd leuk om te weten"
laat ze deze quote aub uitzenden morgen en dan kan Rob zeker vertrekken donderdag![]()
Rob heeft geen woorden voor zijn nominatie
Zo is dat! Het is verdorie PIKBrother niet!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Begin nou niet weer he bommie![]()
verder![]()
en niet gewoon klaar.. wel 4 keer klaarquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
Heeeeeeeeeeeey wasda wasda wasda?
Dido is er klaar mee
Ok laten we verder gaan, er komen PIKdonkere tijden aan in da house!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:15 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat! Het is verdorie PIKBrother niet!!!![]()
Menno is de mol! De vriend van Hummiequote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Sonique het volgende:
Menno weet nu meer als dat ze denken...
Menno weet dat Roel een geheime missie heeft gehad.
Menno weet dat Dido nu aan zijn kant staat, en met een beetje geluk ook Nathalie
Menno weet dat Rob eruit gaat
Menno weet dat Roel geld heeft gekregen en verstopt heeft in het huis
Menno weet dat Joost niet te vertrouwen is
Etc etc
En Menno weet ook dat die een Paardelul isquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Sonique het volgende:
Menno weet dat Dido nu aan zijn kant staat, en met een beetje geluk ook Nathalie
Etc etc
En ook weer de hele week van die posts, elke keer als Dido dat zegt.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef APK het volgende:
Dido is weer overal helemaal klaar mee.![]()
Krijgen we dat weer de hele week.
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Menno is de mol! De vriend van Hummie![]()
Maar Dido weet dan ook niet wat gezellig isquote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
Het wordt er niet gezelliger op volgens dido.....
Ik vind het juist nu echt leuk worden
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij is het vanaf nu Menno & Dido for the victory. Dido moet nu alleen niet te lang blijven zeuren en net als Menno reageren, dan gaan ze het samen uitvechten voor de winst
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
Het wordt er niet gezelliger op volgens dido.....
Ik vind het juist nu echt leuk worden
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
Heeeeeeeeeeeey wasda wasda wasda?
Dido is er klaar mee
Dat kan ze niet, dit gaat de hele week door.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Dido moet nu alleen niet te lang blijven zeuren en net als Menno reageren
Zeker weten!quote:
inderdaad een hele leukequote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef BlaBlub het volgende:
Ik had net het voorlezen van de brieven gemist. Nu lees ik op de talpa site een stukje wat de broer van heeft geschreven:
"He broeder, blijf beseffen dat de WC in de gang staat en niet in de babykamer"
Vond ik gewoon ff grappig![]()
Zo'n vriendin heb ik ook wel eens gehad...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
en niet gewoon klaar.. wel 4 keer klaar
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook weer de hele week van die posts, elke keer als Dido dat zegt.
Nouh.. vergeleken met Lieske wel.. want zij is een echte rebelquote:Op donderdag 3 november 2005 23:20 schreef ruby het volgende:
Zo braaf is Dido toch ook weer niet? Ik vind het wel meevallen.
Maar ja, ik kan er naast zitten natuurlijk.
menno weet dat?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Sonique het volgende:
Etc etc
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
Letten jullie op mensen?
Dido zei weer dat ze er klaar mee is!
Menno weet ook dat Dido op Chantal gaat stemmen en stemt solidair meequote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef newsman het volgende:
[..]
En Menno weet ook dat die een Paardelul is
En dat i.c.m 'ik ben er klaar mee'quote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel vaak het woord 'lul' , in zo`n kort tijdsbestek
menno die zoent met dido, roel die menno ze kop in wil slaan, menno die wat sterker is dan roel en roel ze kop inslaan etcquote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef ruby het volgende:
Dit kan nog mooi worden in het weekend als er drank in het spel is. Ik verwacht sensatie.
Zou het een obsessie zijn?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel vaak het woord 'lul' , in zo`n kort tijdsbestek
Dido had meegekregen dat Bridget haar had uitgelachen, en zei tegen Rob en Nathalie dat ze goed voor lul had gestaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
Ik snap alleen even niet waarom dido voor lul stond
menno voor amchtsgreepquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Menno weet ook dat Dido op Chantal gaat stemmen en stemt solidair mee
Menno weet daarmee Ingrid naar zich toe te trekken
Menno weet dat Joost tegen die tijd zielig is en bij 'hun' wil horen
Etc etc..
Paardelul of niet...
Laat de andere maar bier zuipen en sigaretten roken en zogenaamt sociaal doen. Menno loopt er mee weg...
Omdat Bridget haar keihard begon te lachen toen ze de reden voor de nominatie van Menno zei "je bent jezelf niet" Terwijl ze zwaar pissed was dat anderen dat over haar durfden te zeggen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
verrek dit zegt ze bijna nooitquote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
Letten jullie op mensen?
Dido zei weer dat ze er klaar mee is!
Menno ligt op dit moment precies op schema, en wat vriend Scanman straks ook gaat zeggen, Ik vind het verdomde knap dat hij dit zo uit kan spelen! FAN-TAS-TISCH!!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Menno weet dat tegen die tijd zielig is en bij 'hun' wil horen
Etc etc..
Paardelul of niet...
Laat de andere maar bier zuipen en sigaretten roken en zogenaamt sociaal doen. Menno loopt er mee weg...
Maar nu zeggen Roel en Nathaliequote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Dido heeft nu ook in de gaten dat haar eigen motivatie als een lul op een drumstel sloeg
Iedereen weet dat Roel de geheime rook missie heeft gehad...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
menno weet dat?
iemand die dit uit kan leggen![]()
![]()
Sigaretten bier en drank hips mijn levensmottoquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Menno weet dat Joost tegen die tijd zielig is en bij 'hun' wil horen
Etc etc..
Paardelul of niet...
Ging over Menno en Joostquote:Op donderdag 3 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
edit: verkeerd begrepen
Nou Dido legde aan Brigit eerst haarfijn uit waarom zij kwaad was over de nominaties.. en 2 seconde later nomineerde ze menno met hetzelfde argument dat mensen aan haar gaven en terwijl ze sprak, lachte Brigit dr HARD uitquote:Op donderdag 3 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
Overal mee. Maar ze zegt het zo vaak dat wij luid en duidelijk begrijpen dat het tegenovergestelde waar is.quote:
heb ik weer wat gemist?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Roel de geheime rook missie heeft gehad...
Maar Menno 'gokte' wel heel goed over de hoeveelheid geld, en het verstoppen daarvan.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:24 schreef Sonique het volgende:
Iedereen weet dat Roel de geheime rook missie heeft gehad...
Ja, en ze lachte Ingrid ook al uitquote:Op donderdag 3 november 2005 23:25 schreef pinkplatinum het volgende:
Nou Dido legde aan Brigit eerst haarfijn uit waarom zij kwaad was over de nominaties.. en 2 seconde later nomineerde ze menno met hetzelfde argument dat mensen aan haar gaven en terwijl ze sprak, lachte Brigit dr HARD uit![]()
En raad eens wie dat ook weet....quote:Op donderdag 3 november 2005 23:25 schreef Lkw het volgende:
Roel wordt misbruikt om de glorie van Dido nog wat in stand te houden. En hij láát zich gewillig misbruiken, hij wil niets liever
Ja Bridget was eindelijk eens LEUK vanavond, niet zo zakelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en ze lachte Ingrid ook al uit![]()
er is regelmatig iets over het hek geroepen... als je een beetje nadenkt kom je dan wel tot de goede conclusiequote:Op donderdag 3 november 2005 23:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar Menno 'gokte' wel heel goed over de hoeveelheid geld, en het verstoppen daarvan.
Is over de schutting geroepen. Ze weten ook al dat hij 500 per peuk heeft gehad. Ze weten alleen niet hoeveel hij wel niet heeft.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb ik weer wat gemist?![]()
heeft roel dit zelf verteld met toestemming van BB
Onze rebelse Lieske zou toch niet bang zijn van die brave Dido?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft het er moeilijk mee.
Ze trekt zo'n kop oh god daar heb je dido zal ze nog iets gaan zeggen
Gesprekje met Roel was daarvoor al.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
er is regelmatig iets over het hek geroepen... als je een beetje nadenkt kom je dan wel tot de goede conclusie
Maar ze hebben nauwlijks contact met de buitenwereld, dus dat nadenken is een beetje de bottleneck.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
er is regelmatig iets over het hek geroepen... als je een beetje nadenkt kom je dan wel tot de goede conclusie
Met alcohol had deze avond idd nog leuker geworden dan gaan mensen wat over hun grenzen heen!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef teamlead het volgende:
verdomme.. Hummie had vandaag die alcohol het huis in moeten gooien ipv dinsdag... gemiste kans....
Ze gaan op elkaar lijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
Nado... de onafscheidelijke tweeling:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gesprekje met Roel was daarvoor al.
Ach, zoquote:Op donderdag 3 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overal mee. Maar ze zegt het zo vaak dat wij luid en duidelijk begrijpen dat het tegenovergestelde waar is.
aha, daarom laat BB het ook toequote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Is over de schutting geroepen. Ze weten ook al dat hij 500 per peuk heeft gehad. Ze weten alleen niet hoeveel hij wel niet heeft.
Wil je zijn adres?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef APK het volgende:
Joost zit echt te genieten vanavond, met zijn guitige oogjes.
over van de hak op de tak springen gesprokenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet dat ik er laat mee ben, maar ik moet het toch ff kwijt![]()
Ik vind het heel erg raar dat Chantal een hond als huisdier heeft. Ze woont alleen, werkt fulltime, en heeft een druk feestelijk leven.
Dan kan je toch geen hond hebben, als huisdier
Honden zijn gezelschapsdieren, die aandacht nodig hebben.
Wat een cutie hé?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef APK het volgende:
* eens *quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef versabommie het volgende:
Let op de stream...Menno kijkt en neemt in zich op ...observeren, uitspelen en roelen!
Menno roels da house
Ik ben zelf bewust hondloos, werk er wel mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
over van de hak op de tak springen gesproken
Topicchange van de eeuw dit
maar je hebt wel gelijk Peter
mja dat verbaasde mij ook alquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het heel erg raar dat Chantal een hond als huisdier heeft. Ze woont alleen, werkt fulltime, en heeft een druk feestelijk leven.
Ik vond dat raar, in haar profiel op de talpa-site staat dat ze alleen met d'r kat woont.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Roel knijpt um trouwens wel voor menno, dat zegt hij ook tijdens de nominatie!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gesprekje met Roel was daarvoor al.
je bedoelt: het leven is zwaar arelaxtamundo als je tussen wal en schip valt onderweg naar het eiland genaamd "vrolijkheid"quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef Zw0rld het volgende:
Het leven is zo Zwaar.
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/5/thumbs/vlcsnap-383994.jpg]afbeelding][/url]
Nu je het zegt.. wat zielig!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Joost is zwaar okejquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef APK het volgende:
Ik mail het je, onder voorwaarde dat je hem gaat stalken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |