quote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gesprekje met Roel was daarvoor al.
Ach, zoquote:Op donderdag 3 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overal mee. Maar ze zegt het zo vaak dat wij luid en duidelijk begrijpen dat het tegenovergestelde waar is.
aha, daarom laat BB het ook toequote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Is over de schutting geroepen. Ze weten ook al dat hij 500 per peuk heeft gehad. Ze weten alleen niet hoeveel hij wel niet heeft.
Wil je zijn adres?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef APK het volgende:
Joost zit echt te genieten vanavond, met zijn guitige oogjes.
over van de hak op de tak springen gesprokenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet dat ik er laat mee ben, maar ik moet het toch ff kwijt![]()
Ik vind het heel erg raar dat Chantal een hond als huisdier heeft. Ze woont alleen, werkt fulltime, en heeft een druk feestelijk leven.
Dan kan je toch geen hond hebben, als huisdier
Honden zijn gezelschapsdieren, die aandacht nodig hebben.
Wat een cutie hé?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef APK het volgende:
* eens *quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef versabommie het volgende:
Let op de stream...Menno kijkt en neemt in zich op ...observeren, uitspelen en roelen!
Menno roels da house
Ik ben zelf bewust hondloos, werk er wel mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
over van de hak op de tak springen gesproken
Topicchange van de eeuw dit
maar je hebt wel gelijk Peter
mja dat verbaasde mij ook alquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het heel erg raar dat Chantal een hond als huisdier heeft. Ze woont alleen, werkt fulltime, en heeft een druk feestelijk leven.
Ik vond dat raar, in haar profiel op de talpa-site staat dat ze alleen met d'r kat woont.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Roel knijpt um trouwens wel voor menno, dat zegt hij ook tijdens de nominatie!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gesprekje met Roel was daarvoor al.
je bedoelt: het leven is zwaar arelaxtamundo als je tussen wal en schip valt onderweg naar het eiland genaamd "vrolijkheid"quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef Zw0rld het volgende:
Het leven is zo Zwaar.
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/5/thumbs/vlcsnap-383994.jpg]afbeelding][/url]
Nu je het zegt.. wat zielig!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Joost is zwaar okejquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef APK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |