Oeh, spannendquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het enige grappige is dat Dido en Chantal niets rechtstreeks tegen elkaar zeggen
inkopper die ik niet kon laten liggen ...er is er nog 1 onderweg ala robquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent teveel met het spel bezig! En als ik naar je avatar kijk staan je ogen ook te agressief...Ik ga volgende keer heel nederland laten weten waarom ze jou eruit moeten stemmen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boos worden is niet goed voor hun imago, dan winnen ze niet.
En iedereen gaat nu de boze Dido meemakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is er "helemaal klaar mee"... Dan weet je het wel![]()
Straks krijgen we nog echt kleutergedrag te zien ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het enige grappige is dat Dido en Chantal niets rechtstreeks tegen elkaar zeggen
Volgens mij zit jij hier alleen maar om zanger te worden Gert!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je hoeft niet zo te steigeren hoor, als je een keer persoonlijk wordt aangesproken.
Of heb jij soms een verborgen agenda?
(let op PI!!!!)
Hij telt wel zijn eigen geld hoor, daar is die druk genoeg meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. die heeft verder toch alles gedelegeerd
Dat was de live uitzending dat Tanja de envelop pakte. BB had gehoopt dat zij Lieske zou nomineren ipv Nathalie. Menno had de volgende moeten zijn in het draaiboek, maar dat is dus overhoop gegooid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:12 schreef style het volgende:
Hier wordt beweerd dat Tanjalies ook voorspelt dat het een Menno exit wordt.
Maar ik lees nu in dat topic dat hij ook had voorspeld dat Lieske eruit zou gaan een paar weken terug. Niet alles klopt wat hij zegt dus gelukkig!
Ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Tanjalies is een man?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent teveel met het spel bezig! En als ik naar je avatar kijk staan je ogen ook te agressief...Ik ga volgende keer heel nederland laten weten waarom ze jou eruit moeten stemmen
Ja, zelfs in die mate dat het lijkt alsof ze voorafgaand aan hun BB-ervaring een gratis frontale lobotomie hebben ondergaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat zal ook helaas niet veranderen, vandaar ook de opmerking van Ruud dat deze groep moeilijk boos te krijgen is
Oh Mamma Miaquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier alleen maar om zanger te worden Gert!
Vreemd dat hij sindsdien niet is teruggefloten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
En zijn voorspellingen zijn inderdaad niet altijd correct, maar hier houdt hij dan ook altijd een slag om de arm. Het is geen bluffer. Hij wist vanavond om 5 uur te melden dat dit de uitslag van de nominaties zou zijn. Zegt toch genoeg. Wie had dit nou zien aankomen?
Hij heeft al veel vaker -vanaf BB1- dit soort inside-information gelekt trouwens, en onthullende inkijkjes achter de schermen gegeven.
Het is in ieder geval wel heel duidelijk dat bellen helemaal geen zin heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was de live uitzending dat Tanja de envelop pakte. BB had gehoopt dat zij Lieske zou nomineren ipv Nathalie. Menno had de volgende moeten zijn in het draaiboek, maar dat is dus overhoop gegooid.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
jij mag beginnen, wel goed motiveren
![]()
Ik nomineer snaptnix, ik wil ze niet delen met de rest van nederland!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
jij mag beginnen, wel goed motiveren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |