Welnee, de mannen die alleen naar tieten kijken hebben nog niet gestemdquote:
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft haar onschuld nu wel verloren, of kan jij dit nog 'rechtbreien' scanman?
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het is hier veel te gezellig, maar de wekker gaat weer om acht uur.
![]()
![]()
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Wat voor test krijgen ze nou morgen?
(door familieomstandigheden heb ik niet helemaal/helemaal niet bij kunnen lezen)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien dan
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het is hier veel te gezellig, maar de wekker gaat weer om acht uur.
![]()
![]()
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Wat voor test krijgen ze nou morgen?
En hebben na de nominaties de fintness apparaten niet meer aangeraakt... dus kan leuk wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgen
Moet die vooral doen .. graaft die zijn eigen grafquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Er gaan volgens Roel wat dingen veranderen omdat Joost Roel heeft genomineerd nadat hij zich 10 weken heeft ingehouden.![]()
Zouden er überhaupt zoveel mannen naar BB kijken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef style het volgende:
[..]
Welnee, de mannen die alleen naar tieten kijken hebben nog niet gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |