quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
jij gaat alle topics doorspitten en de stand bijhouden, dat is logisch toch![]()
![]()
Lieske is misschien te jong en/of te onnozel om te beseffen waarmee Chantal bezig is. Chantal is dus degene die het predikaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Lieske valt ook met de dag steeds meer tegen. Wordt er kotsmisselijk van hoe ze steeds bij de Kraai loopt te slijmen en haar eerdere nominatie probeert goed te praten. De kraai heeft haar helemaal ingepakt, in feite is zij dus het slachtoffer, de prooi van het roofdier.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat heb ik al eerder gezien.
Joost zit in Dido/Nathalie-kamp.
Lieske zit in geen enkel kamp.
Rob kán helemaal niet huppelen.
*ril*quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat zijn haar tanden, als ze weer zo'n mondje trekt.
Doet ze ook gewoon in bed hoor.
[afbeelding]
Die poll is lekquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef style het volgende:
Rob en Chantal staan op het moment boven Lieske op de Talpa poll![]()
Dat moeten we even overleggen met de modsquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
48h afkoelban lijkt me wel een leuk idee!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Of zullen we voor Peet een uitzondering maken?![]()
Logisch tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef style het volgende:
En Roel die gewoon heeft zitten tongen met Linda maakt zich druk over een onschuldig kusje (als grap bedoelt) van Menno aan Dido![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar zetten we Chantal dan neer.....op de bank dan maar
![]()
Dat bedoel ik ook, Chantal spant ze allemaal voor haar karretje. Het wordt tijd dat iemand een vogelverschikker in de tuin plaats zodat ze eindelijk opvliegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske is misschien te jong en/of te onnozel om te beseffen waarmee Chantal bezig is. Chantal is dus degene die het predikaatverdient.
En dan vergeet je Linda's rukbeurt nog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef style het volgende:
En Roel die gewoon heeft zitten tongen met Linda maakt zich druk over een onschuldig kusje (als grap bedoelt) van Menno aan Dido![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, Chantal spant ze allemaal voor haar karretje. Het wordt tijd dat iemand een vogelverschikker in de tuin plaats zodat ze eindelijk opvliegt.
Menno gaat zich nergens bij aansluiten. Hij blijft solo opereren, of wordt zelf kampleider.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kampen theorie vinden.
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
Rob (bungelt aan een zijde draadje)
________
Joost huppelt vrolijk tussen kamp 1 en 2
'repost'![]()
Chantal mag thuis op haar bank gaan zitten jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar zetten we Chantal dan neer.....op de bank dan maar
![]()
Haar onschuld ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske heeft haar onschuld nu wel verloren, of kan jij dit nog 'rechtbreien' scanman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |