quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
jij gaat alle topics doorspitten en de stand bijhouden, dat is logisch toch![]()
![]()
Lieske is misschien te jong en/of te onnozel om te beseffen waarmee Chantal bezig is. Chantal is dus degene die het predikaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Lieske valt ook met de dag steeds meer tegen. Wordt er kotsmisselijk van hoe ze steeds bij de Kraai loopt te slijmen en haar eerdere nominatie probeert goed te praten. De kraai heeft haar helemaal ingepakt, in feite is zij dus het slachtoffer, de prooi van het roofdier.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat heb ik al eerder gezien.
Joost zit in Dido/Nathalie-kamp.
Lieske zit in geen enkel kamp.
Rob kán helemaal niet huppelen.
*ril*quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat zijn haar tanden, als ze weer zo'n mondje trekt.
Doet ze ook gewoon in bed hoor.
[afbeelding]
Die poll is lekquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef style het volgende:
Rob en Chantal staan op het moment boven Lieske op de Talpa poll![]()
Dat moeten we even overleggen met de modsquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
48h afkoelban lijkt me wel een leuk idee!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Of zullen we voor Peet een uitzondering maken?![]()
Logisch tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef style het volgende:
En Roel die gewoon heeft zitten tongen met Linda maakt zich druk over een onschuldig kusje (als grap bedoelt) van Menno aan Dido![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar zetten we Chantal dan neer.....op de bank dan maar
![]()
Dat bedoel ik ook, Chantal spant ze allemaal voor haar karretje. Het wordt tijd dat iemand een vogelverschikker in de tuin plaats zodat ze eindelijk opvliegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske is misschien te jong en/of te onnozel om te beseffen waarmee Chantal bezig is. Chantal is dus degene die het predikaatverdient.
En dan vergeet je Linda's rukbeurt nog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef style het volgende:
En Roel die gewoon heeft zitten tongen met Linda maakt zich druk over een onschuldig kusje (als grap bedoelt) van Menno aan Dido![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, Chantal spant ze allemaal voor haar karretje. Het wordt tijd dat iemand een vogelverschikker in de tuin plaats zodat ze eindelijk opvliegt.
Menno gaat zich nergens bij aansluiten. Hij blijft solo opereren, of wordt zelf kampleider.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kampen theorie vinden.
Nieuwe kampen!!
Kamp 1
Dido (kampleider 1)
Menno
Roel
Nathalie
Kamp 2
Chantal (kampleider 2)
Lieske
Ingrid
Rob (bungelt aan een zijde draadje)
________
Joost huppelt vrolijk tussen kamp 1 en 2
'repost'![]()
Chantal mag thuis op haar bank gaan zitten jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar zetten we Chantal dan neer.....op de bank dan maar
![]()
Haar onschuld ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske heeft haar onschuld nu wel verloren, of kan jij dit nog 'rechtbreien' scanman?
Welnee, de mannen die alleen naar tieten kijken hebben nog niet gestemdquote:
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft haar onschuld nu wel verloren, of kan jij dit nog 'rechtbreien' scanman?
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien danquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het is hier veel te gezellig, maar de wekker gaat weer om acht uur.
![]()
![]()
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Wat voor test krijgen ze nou morgen?
(door familieomstandigheden heb ik niet helemaal/helemaal niet bij kunnen lezen)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien dan
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
En hebben na de nominaties de fintness apparaten niet meer aangeraakt... dus kan leuk wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgen
Moet die vooral doen .. graaft die zijn eigen grafquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Er gaan volgens Roel wat dingen veranderen omdat Joost Roel heeft genomineerd nadat hij zich 10 weken heeft ingehouden.![]()
Zouden er überhaupt zoveel mannen naar BB kijken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef style het volgende:
[..]
Welnee, de mannen die alleen naar tieten kijken hebben nog niet gestemd
Dankquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet niemand.
Maar de fitnessinstructeur zei 'tot ziens' na de oefening.
Leuk die rij smileys, maar geef eens antwoord dan. Haar nominatie op Dido misschien?quote:
Hier zit je idd goed Menno kiest zijn eigen pad,quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Menno gaat zich nergens bij aansluiten. Hij blijft solo opereren, of wordt zelf kampleider.
Mijn grootste vrees is dat Chantal alle schuld op Lieske gaat schuiven en Dido weer aan haar kant krijgt. Hierdoor zou 'het dames front' zich weer tegen Lieske kunnen keren. Het heren front tegen Menno.quote:Chantal zal zich er wel weer uit lullen, net als vorige week bij Lieske
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk eens op tijd voor de nachtzoen?
Die jongen is ook lekker zichzelf geweest dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
Roel gaat stoppen met geglij tegen mensen die hij eigenlijk niet mag.
Zou best kunnen. Ik val in ieder geval niet in die doelgroepquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Zouden er überhaupt zoveel mannen naar BB kijken?
Dacht ergens gelezen te hebben dat het voornamelijk vrouwen tussen de 25 en 35 zijn. Weet niet meer waar en of dat klopt verder, maar klinkt wel aannemelijk.
Oh ja, dat was ook zo'n übertrieste actie van hem!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft het gehad met Joost... dat merkte je van de week al... toen Roel Joost op zijn schouder timmerde omdat die zat te vozen met Dido.
De onschuld van die kleuter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef style het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik val in ieder geval niet in die doelgroep
Morgen wordt dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgen
Wie is er nou rancuneus?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef kavu het volgende:
Moet die vooral doen .. graaft die zijn eigen grafecht een eng rancuneus mannetje die Roel
Dit kun je bijna 24 uur per dag posten.quote:
En toch is het krom. Ze moeten toch beseffen dat er elke keer een naam genoemd moet worden? Ook het groepje dat nu zo innig met elkaar de gevoelens omtrent de nomiaties deelt, staat een keer tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Er gaan volgens Roel wat dingen veranderen omdat Joost Roel heeft genomineerd nadat hij zich 10 weken heeft ingehouden.![]()
Moet ik de onschuld van Lieske recht breien? LOL... Beetje veel drank op?quote:
voor mij hoef je helemaal niks recht te breien hoor.. maar ik moest nogal lachen omquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk die rij smileys, maar geef eens antwoord dan. Haar nominatie op Dido misschien?![]()
gevolgd doorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Jane het volgende:
Nam Rob nu net echt het woord 'genuanceerd' in de mond?
weten we nog steeds niet, wat voor test het gaat worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
(door familieomstandigheden heb ik niet helemaal/helemaal niet bij kunnen lezen)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Roel is wel iemand die van regels houdt geloof ik.. hij heeft het ook regelmatig gehad over "mannenregels" die mij volslagen onbekend waren....quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Day het volgende:
OMG, Roel weer met z'n: waar ik vandaan kom zijn er duidelijke regels![]()
Sodemieter toch op, man! Je bent opgegroeid in Vlaardingen in een gezin met geld.
En omdat je nu een aantal jaar in de Rotterdams krakersscene meedraait ben je ineens tof?
Yeah right!![]()
Zo lang er nog mensen inzitten waar je de pest aan hebt is dat makkelijk. Maar als je in het huis zit en je hebt geen hekel meer aan iemand, zal het een stuk lastiger worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En toch is het krom. Ze moeten toch beseffen dat er elke keer een naam genoemd moet worden? Ook het groepje dat nu zo innig met elkaar de gevoelens omtrent de nomiaties deelt, staat een keer tegenover elkaar.
Leuk schermpje voor een Atari gamepje getiteld "MennoBash"quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Day het volgende:
Sodemieter toch op, man! Je bent opgegroeid in Vlaardingen in een gezin met geld.
En omdat je nu een aantal jaar in de Rotterdams krakersscene meedraait ben je ineens tof?
Yeah right!![]()
Ja hij zat nu echt even te stoken over Joost tegen ingrid, Chantal zwakte het snel af, zo is Joost niet, hij bedoet er geen kwaad meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
Roel slaat nu dreigende taal uit over Joost.
We levelen wel Day!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Day het volgende:
Yeah right!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Ja, ik level ook wel lekker met jullie als het over Roel gaat, op dit moment.quote:
Laten we het hopen. Wordt lachen. Lange Roel achter watje Joost aan aan 't jagen. "Kom hier kneus ik wil je slaan, sta nou eens stil verdomme, dat zijn mannenregels dat je blijft staan. Snap jij nou helemaal niks"quote:
Joost heeft gewoon op degene gestemd met wie hij het minste heeft .. ik zou eerlijk gezegd niet weten wie hij anders zou moeten stemmen? het is gewoon een feit dat hij en joost elkaar niet goed liggen. En dat hij Menno heeft gestemd heb je zojuist kunnen horen .. kan het nog steeds niet hebben dat Menno Dido probeerde te versieren (hij roddelde net over Menno hierover) .. over rancuneus gesproken .. ik vind het trouwens respectloos om iemand josti of puskop te noemen!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is er nou rancuneus?
Joost met zijn Judasstem op Roel, of Roel die die puskop volkomen zat was, maar uit respect -omdat ze het uitgepraat hadden- niet op Joost heeft gestemd?
Roel voelt zich genaaid door Joost. Joost gaf hem de indruk dat het uitgepraat was en dat hij misschien op Menno zou gaan stemmen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Gert het volgende:
En toch is het krom. Ze moeten toch beseffen dat er elke keer een naam genoemd moet worden? Ook het groepje dat nu zo innig met elkaar de gevoelens omtrent de nomiaties deelt, staat een keer tegenover elkaar.
Heeft Chantal al vanaf het begin gezegd... dat ze vrijen zal zeggen ipv neuken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Jane het volgende:
Rob en Chantal geven dus net open en bloot toe dat ze zich anders uiten dan ze normaal doen, omdat het thuisfront meekijkt.
Wat nou, al dat gelul over 'jezelf zijn'???
Dat zou wel heel triest zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |