Dankquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet niemand.
Maar de fitnessinstructeur zei 'tot ziens' na de oefening.
Leuk die rij smileys, maar geef eens antwoord dan. Haar nominatie op Dido misschien?quote:
Hier zit je idd goed Menno kiest zijn eigen pad,quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Menno gaat zich nergens bij aansluiten. Hij blijft solo opereren, of wordt zelf kampleider.
Mijn grootste vrees is dat Chantal alle schuld op Lieske gaat schuiven en Dido weer aan haar kant krijgt. Hierdoor zou 'het dames front' zich weer tegen Lieske kunnen keren. Het heren front tegen Menno.quote:Chantal zal zich er wel weer uit lullen, net als vorige week bij Lieske
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk eens op tijd voor de nachtzoen?
Die jongen is ook lekker zichzelf geweest dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
Roel gaat stoppen met geglij tegen mensen die hij eigenlijk niet mag.
Zou best kunnen. Ik val in ieder geval niet in die doelgroepquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Zouden er überhaupt zoveel mannen naar BB kijken?
Dacht ergens gelezen te hebben dat het voornamelijk vrouwen tussen de 25 en 35 zijn. Weet niet meer waar en of dat klopt verder, maar klinkt wel aannemelijk.
Oh ja, dat was ook zo'n übertrieste actie van hem!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft het gehad met Joost... dat merkte je van de week al... toen Roel Joost op zijn schouder timmerde omdat die zat te vozen met Dido.
De onschuld van die kleuter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien dan
Ik waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef style het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik val in ieder geval niet in die doelgroep
Morgen wordt dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet bekend... maar als we af moeten gaan op woensdag, gaan ze het erg zwaar krijgen
Wie is er nou rancuneus?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef kavu het volgende:
Moet die vooral doen .. graaft die zijn eigen grafecht een eng rancuneus mannetje die Roel
Dit kun je bijna 24 uur per dag posten.quote:
En toch is het krom. Ze moeten toch beseffen dat er elke keer een naam genoemd moet worden? Ook het groepje dat nu zo innig met elkaar de gevoelens omtrent de nomiaties deelt, staat een keer tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef APK het volgende:
Er gaan volgens Roel wat dingen veranderen omdat Joost Roel heeft genomineerd nadat hij zich 10 weken heeft ingehouden.![]()
Moet ik de onschuld van Lieske recht breien? LOL... Beetje veel drank op?quote:
voor mij hoef je helemaal niks recht te breien hoor.. maar ik moest nogal lachen omquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk die rij smileys, maar geef eens antwoord dan. Haar nominatie op Dido misschien?![]()
gevolgd doorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zelfs als Lieske met een ak-47 een dozijn weeskinderen te lijf gaat weet Scanman het nog recht te breien.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me in godsnaam af te vragen wat ik recht zou moeten breien dan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:01 schreef Jane het volgende:
Nam Rob nu net echt het woord 'genuanceerd' in de mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |