Sorryquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Day je wordt steeds feller, gaat het wel goed met je?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik level ook wel lekker met jullie als het over Roel gaat, op dit moment.
Je hebt de discussies over de crackhoer, arrogante kut, zeug tanja gemist zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef kavu het volgende:
.. ik vind het trouwens respectloos om iemand josti of puskop te noemen!!
Vind ik ook hoor. Roel is zo straight als het maar zijn kan tegen Joost.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Roel voelt zich genaaid door Joost. Joost gaf hem de indruk dat het uitgepraat was en dat hij misschien op Menno zou gaan stemmen.
Ik vind overigens dat Roel er redelijk relaxtemundo mee om gaat. Hij heeft Joost recht in zijn gezicht gezegd dat hij op mag hoepelen.
Kijkt die hond van Chantal mee danquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Jane het volgende:
Rob en Chantal geven dus net open en bloot toe dat ze zich anders uiten dan ze normaal doen, omdat het thuisfront meekijkt.
Wat nou, al dat gelul over 'jezelf zijn'???
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben Rotterdamse.
En geloof me, de Rotterdammers die ik ken, alle mannen die ik ken vegen de vloer met hem aan. Zeker met z'n gekruip naar Dido toe.
Kan je toch niet menen man!! iedereen heeft toch gezien dat hij flink pissed is hierover!! het lijkt mij goed zo .. laten ze elkaar maar steeds nomineren!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Roel voelt zich genaaid door Joost. Joost gaf hem de indruk dat het uitgepraat was en dat hij misschien op Menno zou gaan stemmen.
Ik vind overigens dat Roel er redelijk relaxtemundo mee om gaat. Hij heeft Joost recht in zijn gezicht gezegd dat hij op mag hoepelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |