Hij is pissed off ja, maar gaat er niet zo dramatisch mee om als Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef kavu het volgende:
Kan je toch niet menen man!! iedereen heeft toch gezien dat hij flink pissed is hierover!! het lijkt mij goed zo .. laten ze elkaar maar steeds nomineren!!
die smiley verbaast me scan...quote:
Oke, Menno mag anders ook gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We waren het net nog zo eensch....![]()
Roel is een goeie gozer met zijn hart op de goede plaats. Lage irritatiefactor.
Ben bang dat hierdoor Lieskse de lul is over 2 weken, Chantal en Dido komt goed helaas, ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef teamlead het volgende:
ai.. dido kan chantal niet aan..... en dus valt ze lieske aan.....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef Jane het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het wel stoer van Dido dat ze zich zo in het hol van de leeuw begeeft.
Denk dat dat helaas wel mee zal vallen. Dido heeft de vorige keer Ingrid genomineerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef Falco het volgende:
Ingrid voelt hem vast knijpen. Over 10 minuten is zij aan de beurt.
EN NU LOOPT ZE TERUG!!!quote:
Hee ja ik ben de drank koningquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:15 schreef teamlead het volgende:hilarisch dit....
* neemt nog een whiskey
Ach ja, jij hebt het speciale groene boekje van de Lieske taal duidelijk nog niet gelezen.quote:
quote:
Wapperdewapper, nieuw fok mode woord?quote:
Keihard.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Klasse dat Lieske er keihard achteraan loopt. Dat zei ze al eerder dat zo zoiets zou doen bij een discussie... en nu doet ze het dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |