* -Marlii- Herinner zich nog watquote:Op donderdag 3 november 2005 18:20 schreef lugum het volgende:
bedankt,ik snap het![]()
lief van will dat hij sami troost![]()
Ik post hier al sinds topic 1, alleen is dit inmiddels mijn derde nick. Weet je nu wie ik ben?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef JohnDDD het volgende:
Chuva, ik heb jou hier nog niet eerder gezien geloof ik!
Was jij die -Kate- ??quote:Op donderdag 3 november 2005 19:01 schreef Chuva het volgende:
[..]
Ik post hier al sinds topic 1, alleen is dit inmiddels mijn derde nick. Weet je nu wie ik ben?
(ik had het nog eventjes gemeld in het vorige topic)
dan ben je er niet op vooruit gegaan... Dildo als...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:21 schreef Chuva het volgende:
Yep.
Dido isquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan ben je er niet op vooruit gegaan... Dildo als...![]()
dat zou ik ook wel willen,en dan vooral de laatste paar jaar van mijn leven niet meer kunnen herrinerenquote:Op maandag 7 november 2005 18:35 schreef JohnDDD het volgende:
ik wil ook mijn geheugen wissen zoals ze bij DOOL altijd doen zodat ik dan niets meer weet van de afloop
Waren die laatste jaren zo erg dan ??quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef lugum het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen,en dan vooral de laatste paar jaar van mijn leven niet meer kunnen herrineren![]()
voor mij hadden die jaren niet gehoevenquote:Op maandag 7 november 2005 21:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..] Waren die laatste jaren zo erg dan ??
Net zoon typetje als haar zeker ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
Deze week in Days of Our Lives:
-Nicole maakt een vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:-Na Mickey besluit ook iemand anders voor Tony op te komen
Toch niet iemand die ook een geliefde heeft verloren door die killer ??Was ergens te verwachten, zwangerschappen gaan bijna nooit goed in soapsquote:-Jennifer heeft een probleem met de babyHmm, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:-Victor en Tony werken samen om de echte moordenaar te pakkenquote:-Marlena wordt gekidnappedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Zit wat in .. hmm ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef MasterHarmony het volgende:
Het is in Days nu ontzettend spannend, maar na een beetje research is het wel duidelijk wie de moordenaar is, maar ik zal het niet vertellen, maar wel een paar punten zeggen:
2. Als Nicole de moordenaar zou zijn, zou ze dan al niet allang Victor hebben omgelegd!
Omdat ze de moordenaar gezien hebben, en vooral Roman ook verbaasd was, en al dacht dat Tony het was ..quote:3. En waarom zouden de geesten van Maggie en Roman zeggen dat Tony niet de moordenaar is?
Tony belde ook al paar x met zn vader, dat hij te ver was gegaan met Cassie ..quote:en dat laatste brengt mij op verrassende ideeen!:
de mogelijke verdachten die ik nu nog kan bedenken zijn:
1. Stefano: hij is toch in leven en neemt wraak!
Hoe gek is ze ??quote:4. Jan: wel toevallig dat zij nu terug komt!
er zijn genoeg mensen die alles al weten dus dit soort verhaaltjes zijn niet zo de moeitequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef MasterHarmony het volgende:
Het is in Days nu ontzettend spannend, maar na een beetje research is het wel duidelijk wie de moordenaar is, maar ik zal het niet vertellen, maar wel een paar punten zeggen:
1. Hoe kwam Nicole aan de brief die Roman had toen hij werd vermoord?
2. Als Nicole de moordenaar zou zijn, zou ze dan al niet allang Victor hebben omgelegd!
3. En waarom zouden de geesten van Maggie en Roman zeggen dat Tony niet de moordenaar is?
en dat laatste brengt mij op verrassende ideeen!:
de mogelijke verdachten die ik nu nog kan bedenken zijn:
1. Stefano: hij is toch in leven en neemt wraak!
2. John: hij blijkt toch niet alles te zijn vergeten wat bij hem is geprogrameerd!
3. Marlena: wel verdacht dat zij eigenlijk helemaal geen alibi heeft voor alle moorden!!!
4. Jan: wel toevallig dat zij nu terug komt!
Al met al denk ik niet dat Nicole, Tony of Victor de moordenaar is maar mijn feiten vind ik toch erg interresant!
Ik weet nog niksquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die alles al weten dus dit soort verhaaltjes zijn niet zo de moeite
Voor het geval:quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef MasterHarmony het volgende:
nou WUP, als ik wel vind dat dit de moeite is dan post ik dat gewoon, er zijn meerder mensen die het wel de moeite zullen vinden!
sorry dat jij dat niet vindt!
Er staan [in het vorige] topic al wel vermeld wie het worden, ik weet het eigenlijk ook welquote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef MasterHarmony het volgende:
Logisch?!
nou Bo en Hope zouden helemaal niet logisch zijn! Wie wil er nou 3 politiechefs dood hebben! is toch zeker niet orgineel meer en naar een aantal pogingen om Hope te doden mislukt zijn, kunnen we die nu ook schappen: te verspelbaar! Nee het wordt iemand die we niet verwachten!
jah daar ging ik ook al vanuit, ik ga ook niet zeggen wie de moordenaar is ik weet het al, maar vindt het nu leuk om gewoon op de feiten te letten en er met andere over te praten!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Er staan [in het vorige] topic al wel vermeld wie het worden, ik weet het eigenlijk ook welWil alleen niet weten wie de moordenaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef JohnDDD het volgende:
Gerucht uit de VS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
En toch ben ik dr nog niet uitquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
er zijn wel aanwijzingen de laatste tijd
hele subtiele clues
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef JohnDDD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
Oh, heb ik niet veel gemist in dat kwartierquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
anyways vandaag...Tony en Victor hadden een gesprek. ze dachten beiden dat de moordenaar een vrouw moest zijn. Nicole hoorde alles. John ontvoerde Marlena. Tsja verder niets hoor.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef JohnDDD het volgende:
Volgende week in Days:
Een naaste van Bo is in levensgevaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Iemand plaatst een anonieme advertentie in de krant dat de identiteit van de moordenaar onthuld zal worden in het Horton CircusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Gelukkig het is een foutje .. pffquote:Hope schrikt als ze hoort dat ze Bo Brady gaan begraven.
Roman word begraven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door lugum op 12-11-2005 16:11:41 ]Wat is het punt van een punt
ow Patrick Brian?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:41 schreef JohnDDD het volgende:
De broer van Mimi is Patrick "Brian" Lockhart (en dan is er nog kleine Connor Lockhart)
Kleine Days-trivia trouwens:
Wat zijn de echte, volledige namen van Bonnie en Mimi? (Niet opzoeken graag)
Tja, ik zit niet altijd op FOK! Forumquote:Op zondag 13 november 2005 18:24 schreef MasterHarmony het volgende:
Jammer dat het hier zo stil is, Days is een geweldige show en ik ben echt mega fan, echt jammer dat er zo weinig animo voor is!
Nee dat snap ik, maar het blijft toch jammer!quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tja, ik zit niet altijd op FOK! ForumEn het is hier idd niet zo heel druk, maar niet iedereen die kijkt forumt ook
"kan je maandag om 4 uur? uhh nee dan moet ik dool kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef JohnDDD het volgende:
wie spreekt er dan ook om 4 uur bij de tandarts af
ik zorg er ook altijd voor dat ik nooit na drieën met mijn psych afspreek zodat ik iig niets mis
Als het echt niet andesr kan, spreek ik rond uur of 4 af .. anders doe ik het ook niet hoorquote:Op maandag 14 november 2005 22:52 schreef lugum het volgende:
[..]
"kan je maandag om 4 uur? uhh nee dan moet ik dool kijken"
dool is leuk maar ik lig er niet wakker van als ik het een keer mis.
Dat betekend dat ik ongeveer de enige ben die een theorie mag bedenkenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand al een mooie theorie voor de reden waarom er gemoord wordt?
Wie het weet mag het niet zeggen
Hij is geweldigquote:Tony vandaag
Hmm, ik dacht dat Sami het bijna had bijgelegd op de begrafenis van Roman ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Toch niet door RexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het vrijlaten van de tijger
quote:Nicole wordt vermist
quote:Oeh .. extra of per ongeluk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Argh, krijgt ze nu ook al visioenen die uitkomen ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Was te verwachten ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Krijgen we de moordenaar ook te zien ?? Of alleen weer het zwart zoals altijd het geval was ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wie wie wie is de volgende schuldige ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door -Marlii- op 17-11-2005 19:01:50 ]Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning![]()
je bedoelt expres?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Oeh .. extra of per ongeluk ?
[..]
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight![]()
quote:hier is het extra of per ongeluk
mja, komt door het dialect denk ik
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Wij krijgen de moordenaar ook te zien ja, over een week!Gaat voor de BHFH-award 2005!
I am the hole I can't get out of.![]()
Echt het gezichtquote:Op vrijdag 18 november 2005 07:31 schreef JohnDDD het volgende:
Wij krijgen de moordenaar ook te zien ja, over een week!
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
jaja gezicht en allesGaat voor de BHFH-award 2005!
Weten we eindelijk wie het is
Duurt me nu wel te langMaar ik wil ook niet weten wat er eigenlijk gaat gebeuren, of wie het is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
![]()
je hebt het rond volgende week wel door denk ik
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Haha okequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef JohnDDD het volgende:je hebt het rond volgende week wel door denk ik
Wil het nu ook wel x weten
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Wie denk je momenteel Marlii? Wie is de moordenaar?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Soms denk ik, ik weet het zoals met Tony, maar op andere momenten ..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Wie denk je momenteel Marlii? Wie is de moordenaar?
Misschien is het die ene Billie wel
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Ik weet al wie de moordenaar is, maar nu ik alle afleveringen gezien heb, begrijp ik heel goed dat er verwarring gezaaid wordt! Verschillende karakters worden/werden verdacht gemaakt! En nu is wel duidelijk dat Tony het niet is! als je tenmiste de aflevering van vandaag hebt gezien!![]()
Ik heb gezien vandaag, alleen de 1e min nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:34 schreef MasterHarmony het volgende:
Ik weet al wie de moordenaar is, maar nu ik alle afleveringen gezien heb, begrijp ik heel goed dat er verwarring gezaaid wordt! Verschillende karakters worden/werden verdacht gemaakt! En nu is wel duidelijk dat Tony het niet is! als je tenmiste de aflevering van vandaag hebt gezien!En kon het soms niet helemaal volgen omdat de ondertiteling het niet helemaal goed deed, en Engels niet echt mijn beste vak is.
Denk ook niet meer dat het Tony is, maar fijn dat je begrijpt dat ik de ontwetendeer niks meer van snap
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Tony in kistje was geweldig. Briljant!Gaat voor de BHFH-award 2005!
" Wat zit er toch wel niet allemaal in die kist"quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:22 schreef JohnDDD het volgende:
Tony in kistje was geweldig. Briljant!
Komt Tony dr uit
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Even een sfeerreportage:
Lijkt me een aardige vrouw in het echt die NicoleGaat voor de BHFH-award 2005!
Denk het ook wel, net als de meeste, ook al spelen ze zo gemene rol.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Geweldige afleverig weer, vooral dit keer met Mimi en Bonnie!!!! Ik begin met mateloos te irriteren aan dat stomme gezeik van Samantha Brady!!! die vendeta tegen Kate eugh!!!![]()
Klopt, nu weet ik ondertussen wel dat Sami Kate niet mag, is nog wel aardig om te zien enzo, maar duurt nu echt te lang ..quote:Op maandag 21 november 2005 21:23 schreef MasterHarmony het volgende:
Geweldige afleverig weer, vooral dit keer met Mimi en Bonnie!!!! Ik begin met mateloos te irriteren aan dat stomme gezeik van Samantha Brady!!! die vendeta tegen Kate eugh!!!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
idd
gisteren trouwens mooi
de make-up van Shawn Sr. en Will!
Tony was koel, Mimi ookGaat voor de BHFH-award 2005!
Was hij dat echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:36 schreef JohnDDD het volgende:
gisteren trouwens mooi
de make-up van Shawn Sr. en Will!Sami zei het wel, maar ik kon het er niet vanaf zien. Bij Will wel maar bij Shawn Sr niet
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Ja was hij echt!
Tony, my nigga!
Grom, aflevering afgelopen voor dat Tony kon zeggen wie het was !! Wil het nu trouwens wel x wetenmaar niks zeggen jullie
* Is het trouwens iemand die op dit moment te zien is in DOOL, of dat helemaal niet ?Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
als je het echt wilt weten Marlii,
ja.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Dus 'het' is al te zien, ik weet namelijk niet of het een man of vrouw is
Alhoewel, ik las net wat op Days of our Lives fansite datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar vertel niet of het waar is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
het is: [spoiler]niet stiekem kijken!spoiler]Wat is het punt van een punt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:58 schreef lugum het volgende:
het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging toch een beetje kijken ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
nog 3 daagjes! en dan weet je hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Ik ging toch een beetje kijken ..
![]()
Ik dacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het was...daar was Victor toch achter gekomenis het dan toch iemand anders...SPANNEND !!!
![]()
Gheghe, ja vind dat het nu wel x tijd word dat ook ik weet over wie hier gepraat wordquote:
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
I Know who the killer is: Het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schaaam me zoooo ontzettend diep![]()
Ik heb de 1e 2 letters gezien en ben bang dat ik het nu weet
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Die van jouquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef MasterHarmony het volgende:
van welke reactie?? die van mij of die ander?
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
2 namen, ik kan maar 1 naam bedenken met die 2 letters !!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ja of het is :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo heb je wat meer namen
Gheghe =D Dan weet ik het niet meer
* Ik wacht wel tot vrijdag
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef lugum het volgende:
ja of het is :hahaha nou ik weet wie het is maar dat wil niet zeggen dat ik net die naam die ik genoemd heb het ook is, het is om de spanning erin te houden, voor degene die het nog niet weten of willen weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo heb je wat meer namen![]()
![]()
aaarrghh !! Ik wacht wel tot vrijdagquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:27 schreef MasterHarmony het volgende:
[..]
hahaha nou ik weet wie het is maar dat wil niet zeggen dat ik net die naam die ik genoemd heb het ook is, het is om de spanning erin te houden, voor degene die het nog niet weten of willen weten!
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
denk dat morgen en zeker vrijdag nog spannender zullen zijn
jah ik kan ook helemaal niet wachten!!!! Ik vond het sinds dat gedoe met Marlena en de duivel niet meer zo spannend, maar nu echt wel!!!![]()
Tja, ik kijk nu denk ik ruim een half jaar echt vast, maar kan het nog steeds missen
Maar tis wel spannend
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Waarom is er een nieuw topic * deze * terwijl deze nog lang niet vol isOke, 'tijd voor een nieuwe start, maar we maken deze toch wel gewoon vol ??
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Vandaag in DOOL:
John probeert Tony te helpen
Marlena komt oog in oog met de tijger
Celeste en Lexie komen tussen twee vuren in
Julie bedreigt Sami
Marlena vindt John in een moeilijke situatieGaat voor de BHFH-award 2005!
Leuke aflevering wordt het weer denk ik, hoop wel dat ik kan kijken, moet tot kwart voor 4 naar school, en dan ben ik net op tijd thuis, maar moet een pw leren, anders had ik net zo goed dat vak niet kunnen herkansen
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
neem je het op
ik heb zangles vanmiddag van 15:30/16:00 dat wordt snel terug naar huis fietsen. hoop dat het droog blijft vanmiddag![]()
success met je pw![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door lugum op 24-11-2005 13:16:48 ]Wat is het punt van een punt
Ik heb het gered, ga nu ontzettend leren [ONM is dr toch niet vanavond, weer half uurtje langer leren]
Ik was trouwens wel zeikenat toen ik thuis kwam
Oh btw, heb wel zitten shaken de hele aflevering lang !!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
wat een onzin dat niet dit topic maar het nieuwe gesloten is!!! Alsof die andere topics over Days lekker vol zitten, vind het echt waardeloos!!!
Maar goed het gaat om de serie en niet de topics! de aflevering van vandaag was een beetje jammer heel tijd die stomme flashbacks!! vond dat niet zo leuk! wel hilarisch dat bijna alle vrouwen in die tijgerkooi zaten!!! beetje afgezaagd van John dat ie met de tijger ging vechten!!! Maar voor de rest was het super kan niet wachten tot morgen!![]()
En of die andere topics zo goed als vol zijn ! Hier zitten we nog eens op de helft ..
Aaah, kan echt niet wachten tot morgen ook !!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
je kunt beter een nieuwe starten dan heel tijd in een oude zitten dat niet opschiet, met een nieuwe zal het waarschijnlijk precies hetzelfde zijn maar toch hahahah ach wat maakt het uit!![]()
Nah danBoejund, we zijn toch nog steeds met de slachtoffers bezig, de verhaallijn loopt nog steeds, en in jou tt stond ook weer wie volgt
*niet als kritiek/commentaar bedoelt hoor!*
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
hahaha we laten het rusten!!!!
Maar beetje jammer dat Tony pas weer aan het eind gevonden werd he! en wel raar dat iedereen met een klap bewusteloos is he!!!![]()
UhuHet is soms ook wel beetje ongeloofwaardig met de tijger maar toch wel spannend !!
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
eergisteren zat ik op het puntje van mijn stoel ik heb het niet meer zo spannend mee gemaakt als toen Marlena bezeten was van de duivel!![]()
vandaag is de grote onthullingGaat voor de BHFH-award 2005!
Woehoee, maar als het zo blijft sneeuwen kan ik niet kijken omdat er sneeuw op de schotel ligt
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
wellicht dat Wup...?
sowieso vraag ik me af wat de ontvangst van rtl nog is met dit weer
het kan ook zijn dat de sneeuw hier wegwaait en dan overkomt in luxemburg, dan is er nog geen ontvangst
Vandaag in DOOL:
Het leven van Doug is in gevaar
Marlena en Hope komen tot de conclusie dat alleen Nicole de moordenares kan zijn
Nicole wacht een nare verrassing
Tony wordt levend naar het ziekenhuis gebracht
Bonnie brengt zichzelf in de problemen
John biedt zijn excuses aan
Lexie onderbreekt Tony's woorden
Tony en de moordenaar komen oog in oogGaat voor de BHFH-award 2005!
Nou tv doet het weer, sneeuwt hier nog maar een klein beetje .. dus misschien ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ik help het je hopen
anders lezen we morgen in de krant:
"Man klaagt Erwin Kroll aan om door sneeuw gemiste soap"Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef JohnDDD het volgende:
ik help het je hopen
anders lezen we morgen in de krant:
"ManVrouw klaagt Erwin Kroll aan om door sneeuw gemiste soap"
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ik had het over mezelf hoor
Oh hahaIk dacht dat je het over mij had
Krijgen ze wel veel klachten trouwens
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ja idd
van al die drie mensen die DOOL kijken
Van mij krijgen ze meerdere klachten, mis sowieso al 3 soaps danquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef JohnDDD het volgende:
ja idd
van al die drie mensen die DOOL kijken
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ik ook
Hahaha, en dan heb ik al het WK turnen gemist vanochtend [was lekker vroeg thuis, wilde het gaan kijken maar het weer liet dat niet toequote:] en dr zullen vast nog wel meer programma's bijkomen
Kan nu vanmiddag wel lekker met de video aan het klooien, want die doet het niet echt meer
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Jij nu sneeuw ??Ik zit lekker droog, ga zo boek lezen, moet toch wat te doen hebben voor dool begint
IedereenDe 3 posters vast veel plezier met kijkenOok al weten jullie wie het is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
hier is al de hele dat sneeuw
het gaat leuk worden vammidaaghGaat voor de BHFH-award 2005!
sneeuwhier alleen maar storm en regen
Hier heeft het vanaf kwart over 7 tot kwart over 4 ongeveer gesneeuwd, af en toe een miezerig beetje maar de rest van de tijd heel erg !!
Omg, Marlena !! Had het echt niet verwacht, alhoewel ze zei dat ze in de kleedkamers was, en dr niemand was begon dr al iets te dagen, en toen ik dacht aan de spoilers die ik gelezen had [dat het er erg op leek dat het Marlena was] moest het wel Marlena zijn.
Maar toch klopte het niet helemaal, op het moment dat Marlena met John aan het praten was, trok de killer de handschoenen aan, dat klopt dan toch niet ??
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
is iedereen in shock,omdat niemand nog wat zegt?![]()
het bleef spannend ondanks dat ik al wist wie het was.heel goed einde.![]()
(heeft iemand het nog opgenomen en kan die het ergens uploaden?)
edit:oh marlii is me voor
het is nog niet afgelopen he
handschoenen en een doktersjas. ze kan zich wel heel snel omkleden jaWat is het punt van een punt
gheghe, wilde net zeggen dat ik eerder was tot ik je edit zagquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef lugum het volgende:
is iedereen in shock,omdat niemand nog wat zegt?![]()
het bleef spannend ondanks dat ik al wist wie het was.heel goed einde.![]()
(heeft iemand het nog opgenomen en kan die het ergens uploaden?)
edit:oh marlii is me voor![]()
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Precies, ze had niet eens een doktersjas aan toen ze met John praatte !! Of ze kleed zich 3x om voordat ze de daad doetquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef lugum het volgende:
handschoenen en een doktersjas. ze kan zich wel heel snel omkleden ja
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Het moorden bedoel je ??quote:
Denk het ook niet ..
Maar dat Marlena in staat was om Roman én Cassie te vermoorden, terwijl Roman haar ex-man was, en van Cassie dacht dat het haar dochter was
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
![]()
ja marlena is gek
toch weet ik nog steeds niet wat haar motief is
het is wel leuk want vanaf nu zien we marlena echt in beeld terwijl ze probeert dit verborgen te houdenGaat voor de BHFH-award 2005!
Nee ik ook niet !! Vooral omdat ze dan ook Roman en Cassie vermoord heeft, terwijl ze toch wel een diepe band met ze had !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef lugum het volgende:
toch weet ik nog steeds niet wat haar motief is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Klopt wel, wij gaan nu meer zien van haar, terwijl de anderen nog steeds niet weten wie het isquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef JohnDDD het volgende:
het is wel leuk want vanaf nu zien we marlena echt in beeld terwijl ze probeert dit verborgen te houden
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
misschien is deterug in haar?
Dat heb ik nou nooit gezien, moet wel leuk geweest zijn ofniet ?quote:Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ja dat was wel leuk en net zo spannend als nu, daardoor ben ik ook begonnen met het kijken naar daysquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Dat heb ik nou nooit gezien, moet wel leuk geweest zijn ofniet ?
ik heb het zelfs 2 keer gezien (eerst op belgie) en toen later op sbs nog een keer.(of was het nou andersom)
Hahaha, ik denk andersom, want Belgie loopt 2 jaar achter op de afleveringen in Nederland als ik me niet vergisLife is the road
Now and forever
Wonderful journey
over het motief van marlena kan ik het volgende zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
over het motief van marlena kan ik het volgende zeggen:Ook niet aan het einde van deze verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, dan moet ze wel onder invloed zijn ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef -Marlii- het volgende:
Hahaha, ik denk andersom, want Belgie loopt 2 jaar achter op de afleveringen in Nederland als ik me niet vergisik dacht dat het tijdens de sbs periode andersom was. maar als ik er nu over nadenk is dat niet zo geweest
[ Bericht 21% gewijzigd door lugum op 25-11-2005 17:58:47 ]Wat is het punt van een punt
Ik niet, moet nu achter haar motief komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:31 schreef Smittend het volgende:
Aha... het was dus Marlena !! Dan kan ik weer rustig slapen.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
en afwachten wie er nog meer vermoord word(en)Wat is het punt van een punt
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef lugum het volgende:
en afwachten wie er nog meer vermoord word(en)
je sig, als je de hele dag in de sneeuw hebt gezeten wil je dr graag vanaf
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Super aflevering!!!!
Maar is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het niet, denk ergens diep van binnen dat het iemand anders is, maar dat Marlena alleen Tony dood wilde, dus dit kwam haar wel goed uit ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Nee Marlena heeft wel degelijk alle "moorden" gepleegd, maar weet ze het zelf wel? denk ik nu!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
Ik weet het niet, denk ergens diep van binnen dat het iemand anders is, maar dat Marlena alleen Tony dood wilde, dus dit kwam haar wel goed uit ..![]()
Tja, daar vraag je me wat .. het komt me bekend voor, heb zoiets vaker gehoord/gezien. Iemand doet die dingen zonder dat ze het zelf weten ..
Misschien verhaallijn in andere soap[s] geweest ?Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
dat gebeurt elk jaar wel in dool, iemand die onder mind control staatGaat voor de BHFH-award 2005!
je mag gerust een beetje hierheen sturenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja
je sig, als je de hele dag in de sneeuw hebt gezeten wil je dr graag vanaf![]()
![]()
. en je moet ook niet in de sneeuw zitten
je moet sneeuwpoppen maken,sneeuwballen gooien, langlaufen....
zit je ver in het oosten? dan heb je geluk gehad dat de stroom niet uitviel (tijdens days)Wat is het punt van een punt
Kan bijna niet verderquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef lugum het volgende:
[..]
je mag gerust een beetje hierheen sturen![]()
. en je moet ook niet in de sneeuw zitten
je moet sneeuwpoppen maken,sneeuwballen gooien, langlaufen....
zit je ver in het oosten? dan heb je geluk gehad dat de stroom niet uitviel (tijdens days)Zit nog geen 2 minuten van de Duitse grens af
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Hier in de Achterhoek sneeuwt het de gehele dag al!!! moest keizachtjes terug rijden van het werk! maar was zo blij dat de video Days had opgenomen!![]()
Haha, woon jij ook in de achterhoek ??
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Tony zat meer onder het bloed dan John, misschien is dat het verschil ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Helemaal Stephen Kings: Carrie !!quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:40 schreef MasterHarmony het volgende:
jah bloed vanuit die emmer!![]()
Aankomende week in DOOL:
-Nicole wordt gearresteerd
-Will vertelt zijn moeder dat ze gewoon bang is om afgewezen te worden
-Celeste stort haar hart uit bij Marlena
-Marlena wordt herkend door de agent bij Tony's kamer
-Marlena besluit John te vertellen dat zij de moordenaar isGaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Aankomende week in DOOL:
-Nicole wordt gearresteerd
-Will vertelt zijn moeder dat ze gewoon bang is om afgewezen te worden
-Celeste stort haar hart uit bij Marlena
-Marlena wordt herkend door de agent bij Tony's kamer
-Marlena besluit John te vertellen dat zij de moordenaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt weer spannend!![]()
Heb dr nu al zin inHoef iig niet hard te fietsen om dool niet te missen volgende week
*Rapportvergaderingen van de leraren, heerlijk
*
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Jwel, maar dan weet ik niet wanneer ik het moet gaan kijkenquote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef MasterHarmony het volgende:
hahaha jah dat is wel relax! maar kun je het ook niet opnemen dan?En moet ik 's ochtends de video al goed in stellen enzo. En op dit moment doet de video uh behoorlijk vaag
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Wup, alles goed? Je komt zo weinig!(Dat moet je trouwens zelf weten maar ik vroeg me dus af of alles wel goed met je ging)
Trouwens, wat ik merk na de verhaallijn met de Salem Stalker:
Abe mis ik niet, Jack ook niet, Maggie ook niet, Caroline en Cassie ook niet...Roman...die mis ik dus wel. En ik haatte Roman eerst. Maar nu is hij plots een van mijn favoriete karakters!! gek heGaat voor de BHFH-award 2005!
ik vond de acteur alleen zo tergend slecht. ik vond m een beetje lijken op catwoman, die vrouw die zoveel plastische chirurgie had gehad..quote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Wup, alles goed? Je komt zo weinig!(Dat moet je trouwens zelf weten maar ik vroeg me dus af of alles wel goed met je ging)
Trouwens, wat ik merk na de verhaallijn met de Salem Stalker:
Abe mis ik niet, Jack ook niet, Maggie ook niet, Caroline en Cassie ook niet...Roman...die mis ik dus wel. En ik haatte Roman eerst. Maar nu is hij plots een van mijn favoriete karakters!! gek he
put
your
clothes
on!![]()
WTF is dat? is dat echt? wtf?? lol!
ehm
nou ik vond de acteur ook niet echt geweldig
maar ik vond Roman de laatste tijd leuker worden. hij stond meer z'n mannetje, kreeg een beetje een verhaal, wees Marlena af. ja, het was ok.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef JohnDDD het volgende:
WTF is dat? is dat echt? wtf?? lol!
ehm
nou ik vond de acteur ook niet echt geweldig
maar ik vond Roman de laatste tijd leuker worden. hij stond meer z'n mannetje, kreeg een beetje een verhaal, wees Marlena af. ja, het was ok..
ik moet zeggen, hij was minder slecht dan in het begin, ben ik het mee eens
maar toch, niet mijn favo acteur. ook erg monoitoom!put
your
clothes
on!![]()
ja klopt
ik vond hem alleen wel stoer met die moordenaar
zeker!!!quote:Op zondag 27 november 2005 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
ja klopt
ik vond hem alleen wel stoer met die moordenaar
wie is jouw alltime fav?
(ik ben enorm fan van celeste, stephano en de oude sami!)put
your
clothes
on!![]()
Ik heb gelukkig niks gemistquote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
welek aflevering hebben jullie gemist door sneeuw?Was er bang voor dat ik het ging missen maar was niet het geval
Ik mis eigenlijk ook niemand van die rollen, terwijl ik Roman toch wel een leuke rol vond enzo
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ik vond jack's rol wel weer leuk worden.
mijn alltime favorieten;stefano,tony,marlena.
[ Bericht 41% gewijzigd door lugum op 28-11-2005 00:37:40 ]Wat is het punt van een punt
Ik probeerde je te mailen, maar die mail kreeg ik weer terug. Mijn mailadres staat weer in profielquote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
[offtopic] @ Chuva, help ik kan je niet meer bereiken [/offtopic]
I'm only happy when it rains![]()
Oude Sami? Bedoel je een andere dan Alison Sweeney? Of bedoel je haar oude karakter?quote:Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker!!!
wie is jouw alltime fav?
(ik ben enorm fan van celeste, stephano en de oude sami!)
Ik ben erg fan van Tony, omdat hij zo koel en Zen-achtig overkomt. Zeker de laatste tijd met dat Samurai gedoe vond ik hem geweldig worden. Meest briljante scene was denk ik toen Shawn met hem probeerde te vechten bij de kerk toen Caroline was overleden.
Verder Stephano, hoewel ik die beter ken als Massimo uit de Bold.
Celeste, tsja, gotta love her.
Sami en Lucas vind ik ook leuk.
Bo en Hope ook maar dan alleen samen.
Wie ik absoluut niet mag zijn Kate en Billie. Jack en Jennifer vind ik ook matig.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Ik ga me iedere dag meer ergeren aan het gedrag van Celeste als ze weer een visioen heeft, die stem ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
![]()
't Was wel spannend vandaGaat voor de BHFH-award 2005!
Ja echt wel, Marlena moest zich helemaal omschakelen naar het medeleven
Snap trouwens alleen niet waarom ze Tony verdedigde dat hij het niet kan zijn, ze mag hem geeneens, en dan gaat ze zeggen dat hij het niet isOke, Marlena was het, maar dan ga je toch niet zeggen dat iemand anders het toch niet is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Oh trouwens, vind het nu nog steeds spannend ook al weet ik nu wie het is. Want nu zie je steeds dat ze zich moet omschakelen
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Vandaag in DOOL
- Tony grijpt Marlena's hand beet.
- Victor vraagt zich af waarom Nicole in het ziekenhuis is.
- Rex geeft zichzelf de schuld omdat hij Tony niet vertrouwde.
- Lexie probeert Tony's gedrag uit te leggen.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Marlii!![]()
Jij schrijft ook een vandaag-in-DOOL! Wil je met me trouwen?
![]()
Zaterdag dan maar?
Oh Marlii je gaat zo gelukkig worden als je mevrouw DDD wordt! MarliiDDD!
hele artikelquote:Altijd al willen weten wat er ging gebeuren?? Nu is het mogelijk!!
Wil jij nou ook wel eens weten wat er gebeurde nadat Tv1 stopte, en tussen 1999 en 2002 dan is dit je kans. Wij bieden de eerste box Dvd's aan (deze bevat 5 dvd's met in totaal 23 afleveringen in goede kwaliteit). De Dvd box kunt u kopen door Dit Forumulier in te vullen. Je krijgt een reactie via de email terug. Voor vragen kunt u altijd mailen naar daysofourlivesfanclub@hotmail.comLife is the road
Now and forever
Wonderful journey
Ik voel me heel vereerd. Hoelaat zaterdag ?
Kun je meteen gezellig met sinterklaas meedoen
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
wij hebben ook sinterklaas zaterdag
ach weet je wat, onze families kunnen het wel samen vieren!
en daarna
brengen we natuurlijk onze DOOL-huwelijksnacht door
een groot John&Marlena-dekbed
een portret van Tony boven het bed
een Roman-kussenGaat voor de BHFH-award 2005!
Jaaaaquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:14 schreef JohnDDD het volgende:
wij hebben ook sinterklaas zaterdag
ach weet je wat, onze families kunnen het wel samen vieren!
en daarna
brengen we natuurlijk onze DOOL-huwelijksnacht door
een groot John&Marlena-dekbed
een portret van Tony boven het bed
een Roman-kussenEn Bo & Hope posters enzo ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
oh de tijd, uurtje of 2 dan maar?
En de DOOL-muziek natuurlijk op de achtergrondquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
JaaaaEn Bo & Hope posters enzo ..
![]()
dan smeer ik je in met Bo&Hope-massage-olie (dan heb ik speciaal een foto van ze op het potje geplakt)
Ja dat ik wel redden met sporten enzo
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En de DOOL-muziek natuurlijk op de achtergrond
dan smeer ik je in met Bo&Hope-massage-olie (dan heb ik speciaal een foto van ze op het potje geplakt)
Ohh, klinkt echt heel errug romantisch
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
heb je msn
Haha,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dool kijken
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ik heb je toegevoegd op een heel vaag alias van me
dool is spannend nu
ben benieuwd wat er gebeurt als ie marlena's hand vastpaktGaat voor de BHFH-award 2005!
Victor: "Our lethal lockerroom lolita has struck again."
Rex en Mimi
Marlena die aanbiedt dat Lexie wel mag komen praten
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Marlena die aanbiedt dat Lexie wel mag komen praten
John die vertelt dat Marlena vast wel wist wie het volgende slachtoffer word
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
goh intussen is er in deze topic ook al een soap aan de gang
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:07 schreef lugum het volgende:
goh intussen is er in deze topic ook al een soap aan de gang![]()
![]()
je sig: een tip, zoek een leuke vrouw
Brady: "She lies to me"
Victor: "Welcome to the club"
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
tsja lugum
ik was je nu eenmaal te snel af
lugum kun jij niet met wup ofzo?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Ik weet niet of JohnDDD me wil delen met jou, maar dan wil ik ook nog wel met jou trouwen hoor lugum
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
goh daar was ik nou niet zelf opgekomenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je sig: een tip, zoek een leuke vrouw.maar eh,als jij er nog 1tje kent
zie bovenstaande berichtjequote:Op dinsdag 29 november 2005 17:18 schreef lugum het volgende:
[..]
goh daar was ik nou niet zelf opgekomen.maar eh,als jij er nog 1tje kent
![]()
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:17 schreef -Marlii- het volgende:
Ik weet niet of JohnDDD me wil delen met jou, maar dan wil ik ook nog wel met jou trouwen hoor lugum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik wil marlii wel delen hoor
marlii wil jij mij ook delen dan met lugum, dan gaan we met z'n drieën trouwenGaat voor de BHFH-award 2005!
Ja, tuurlijk wil ik je wel delenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
ja ik wil marlii wel delen hoor
marlii wil jij mij ook delen dan met lugum, dan gaan we met z'n drieën trouwenIk een beetje meer dan lugum, maar trouwen gaan we
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Maare, lieve verloofdes van me, ik ga dr vandoor
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
dag lieve schatquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef -Marlii- het volgende:
Maare, lieve verloofdes van me, ik ga dr vandoorhet word wel druk, 3 families in 1 huis om sinterklaas/huwelijk te vieren
Hoera we hebben zaterdag een bruiloft!! Wij zijn als FOK DOOL-fans toch wel uitgenodigd he ?
Dan zal ik met de pepernoten of rijst (wat jullie liever hebben) gooien !!![]()
![]()
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd. Had het dr al over gehad met JohnDDDquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef Smittend het volgende:
Hoera we hebben zaterdag een bruiloft!! Wij zijn als FOK DOOL-fans toch wel uitgenodigd he ?
Dan zal ik met de pepernoten of rijst (wat jullie liever hebben) gooien !!![]()
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Maare, om weer even helemaal ontopic te gaan.
Ik vind het nu wel leuker dat wij nu weten wie het is, maar de politie in Salem nog niet. Nu kijk ik met nóg meer plezier
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd. Had het dr al over gehad met JohnDDD![]()
en ik dan?en liever niet met pepernoten gooien,dat doet zo zeer.
Aflevering van vandaag was SUPER!!!
Marlena als the Salem Stalker niet echt geloofwaardig! maar ach kan er mee door!![]()
Ook al was je tegen geweest, was het nog 2 tegen 1 geweestquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:33 schreef lugum het volgende:
[..]
en ik dan?en liever niet met pepernoten gooien,dat doet zo zeer.
Maar je vind het toch wel goed
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Het kwam onverwachts dat Marlena het was. Zeker nu die broche van Nicole daar gevonden was. Het wees er wel heel erg op dat het Nicole was, zeker aan het eindequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef MasterHarmony het volgende:
Aflevering van vandaag was SUPER!!!
Marlena als the Salem Stalker niet echt geloofwaardig! maar ach kan er mee door!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Er was ook niet echtm eer een andere mogelijkheid
mja Lexie misschienGaat voor de BHFH-award 2005!
Celeste had ook gekund, dat ze haar eigen visioenen uitvoerde. Maar dat kon eigenlijk niet meer, toen ze de stalker in het circus had gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 16:09 schreef JohnDDD het volgende:
Er was ook niet echtm eer een andere mogelijkheid
mja Lexie misschienLife is the road
Now and forever
Wonderful journey
Lucas die Sami dwingt te zeggen dat Sami van hem houdt
En dan zegt ie ook nog dat het het ergste zal zijn als hij dat gaat horen
Mannen ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Dat lachje van Marlena
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Het gaat me vervelen, ik weet nu wel dat Sami Lucas niet mag (?) en dat ze Kate ook niet mag .. word een beetje moe van haar ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Ik denk dat ik ga stoppen met kijken.
Marlii, ons DOOL huwelijk blaas ik hierbij af. Het spijt me dat ik je moet laten zitten.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:52 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat ik ga stoppen met kijken.
Marlii, ons DOOL huwelijk blaas ik hierbij af. Het spijt me dat ik je moet laten zitten.waarom ga je stoppen dan ??
En me laten zitten voor het huwelijk hoe durf jeJe lijkt Xander de Buisonjé wel, die liet Wendy 2 dagen voor het huwelijk zitten
![]()
Vandaag in DOOL
- Celeste ziet de dood heel dichtbij, en is bang het volgende slachtoffer te worden.
- Belle vind dat haar vader en moeder weer bij elkaar moeten wonen.
- Julie is niet blij met Bonnie's invloed op Mickey.
- Kate is woedend op Lucas omdat hij en Sami zoende.
[ Bericht 9% gewijzigd door -Marlii- op 01-12-2005 15:57:45 ]Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
En wat vonden we er van vandaag ?
Niet te geloven, Celeste zit zo dicht bij de waarheid !!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
jah ze mag wel gaan oppassen dat ze niet het volgende slachtoffer wordt!! ik weet al wel wie het volgende slachtoffer wordt!!! maar ik word zo moe van Belle dat gezeur altijd, ze lijkt nu wel een beetje op Sami maar dan heeft ze het met John en Marlena!
Als ik mijn echte tweeling zus, mijn vader en de man van wie ik dacht dat het mijn vader was zou verliezen door een moordenaar, nou dan zou ik helemaal flippen maar Rex lijkt de rust zelve wel!!! beetje vreemd niet?![]()
Die Sami & Lucas scenes heb ik het helemaal mee gehad! Saai en irritant. Sami altijd óf hyper, óf in tranen. Het wordt vervelend.
Belle d'r gezeik over seks is ook vervelend.
Die nieuwe Micky is trouwens voor vast
Verder is het wel leuk
I'm only happy when it rains![]()
er komt weer een nieuwe-nieuwe mickeyGaat voor de BHFH-award 2005!
Die andere Mickey ging met pensioenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:31 schreef asylum het volgende:
heeejjj
waarom was er vandaag ineens een nieuwe mickey?lees maar
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Vanmiddag [over 4 uurtjes alweer] in DOOL
- Lucas wilt weten waarom Sami hem zoende, en geeft toe haar aantrekkelijk te vinden.
- John troost Kate die verdrietig is als Marlena binnen komt. En ze zijn bang dat Marlena het volgende slachtoffer word als ze verder blijft gaan met Celeste.
- Bonnie heeft een moelijke tijd als Julie haar door lijkt te hebben.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Arg, word echt knettergek van Bonnie
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ben ik weer,ik zat een paar dagen zonder internet![]()
waarom ga je niet meer kijken john? en zijn wij nog getrouwd marlii?![]()
![]()
van mij mag bonnie wel het volgende slachtoffer worden van marlena![]()
tijd voor dool#7?
[ Bericht 7% gewijzigd door lugum op 04-12-2005 11:39:37 ]Wat is het punt van een punt
*komt uit lurker modes* Dool 7 komt pas als dit topic vol is en dat is pas met 300 reply's. Ik heb trouwens al in geen weken Dool meer gekeken, maar ik was nogal gespoild omdat ik vaak op US sites lees dus achI can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.![]()
DOOL #7: Murdering Marlena Strikes Again!
?
vanochtend waren er 11 paginas en nu weer 3 in deze topicvoorlopig dus nog geen #7 neem ik aan
Klinkt goedquote:Op zondag 4 december 2005 13:09 schreef JohnDDD het volgende:
?En het aantal pagina's verschilt per vieuw die je hebt, dus hoeveel reply's je op een pagina hebt. Je kan ergens zien hoeveel reply's we zitten, we zitten nu ergens rond 280
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.![]()
sami en lucas (pff)Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op zondag 4 december 2005 13:09 schreef JohnDDD het volgende:
?Goeie TT
Nog 20 berichtjes te gaan en we kunnen weer een nieuwe openen
sorry, tijdje niet op de pc geweest, wel 2 dagen maar is niet veel bij gepost zie ik zo
Vanmiddag in Dool
- Nicole denkt Brady gelukkig te gaan maken als ze van Victor af is.
- John maakt zich zorgen om Marlena en gaat bij Lexie langs die Abe mist.
- Celeste word wakker en ziet Abe. Ze denkt dat ze dood is, is ze dat ook??
- Marlena denkt terug aan het neerschieten van Abe, en we zien haar Jack vermoordenLife is the road
Now and forever
Wonderful journey
altijdquote:Op zondag 4 december 2005 11:08 schreef lugum het volgende:
waarom ga je niet meer kijken john? en zijn wij nog getrouwd marlii?![]()
![]()
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
- Marlena denkt terug aan het neerschieten van Abe, en we zien haar Jack vermoorden![]()
zullen we de rest van de moorden ook nog te zien krijgen?
blij dat je er weer bentdacht even dat marlena je te pakken had gekregen of dat je met sinterklaas naar spanje was gegaan
quote:zullen we met ons huwelijksreis naar salem gaan ?
Sinterklaas vond mij zo lief dat ik nieuwe foon heb gekregenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:10 schreef lugum het volgende:
[..]
![]()
zullen we de rest van de moorden ook nog te zien krijgen?
blij dat je er weer bentdacht even dat marlena je te pakken had gekregen of dat je met sinterklaas naar spanje was gegaan
![]()
En Marlena krijgt me niet te pakkenIk sta mn vrouwtje wel
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Goed planquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:11 schreef lugum het volgende:
[..]
zullen we met ons huwelijksreis naar salem gaan ?
![]()
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Nog 14 berichtjes ..
Marlena die alle moorden nog een x beleefdik vind grappig
en dan die bekentenis waar John niks van geloofd! Man geloof dr toch !!
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
nog 13 ..
Vanmiddag in DOOL
- Nicole bind zich vast aan Brady.
- Marlena behandeld Celeste, maar is ze meer van plan als ze een mes heeft?
- Iemand breekt in bij het Kiriakis huis en doet de stroom uit.
Nog ruim anderhalf uur
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef -Marlii- het volgende:
nog 13 ..
Vanmiddag in DOOL
- Iemand breekt in bij het Kiriakis huis en doet de stroom uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]Ik heb de spoiler voor volgende week ook al gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb de spoiler voor volgende week ook al gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okay, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
okay, maar...Ja Hattie, werd gespeeld door de echte 2lingzus van DeidreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Haha
Marlena loopt weg. Celeste tegen John: "Ik voel de moordenares naderen"
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Oh, Celeste moest eens weten hoe dicht ze er bij zit !!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja Hattie, werd gespeeld door de echte 2lingzus van DeidreJa idd Hattie en er was ook nog Samantha; in de jaren 80 werd Marlena vermoord, maar dat veroorzaakte zoveel woede bij de fans dat het haar tweelingzus Samantha bleek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
briljant
zeker als je zag dat dat de dag ervoor (of was dat ook gister?) vooraf werd gegaan door die geniale scene met lucas en will als ozzy en jack osbourne
Jaa, ik moest echt lachen toen ik die voorstellingen van Sami zag
Oh btw, deze is vol hier kunnen we verder posten
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: