dag lieve schatquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef -Marlii- het volgende:
Maare, lieve verloofdes van me, ik ga dr vandoor
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd. Had het dr al over gehad met JohnDDDquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef Smittend het volgende:
Hoera we hebben zaterdag een bruiloft!! Wij zijn als FOK DOOL-fans toch wel uitgenodigd he ?
Dan zal ik met de pepernoten of rijst (wat jullie liever hebben) gooien !!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd. Had het dr al over gehad met JohnDDD![]()
Ook al was je tegen geweest, was het nog 2 tegen 1 geweestquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:33 schreef lugum het volgende:
[..]
en ik dan?en liever niet met pepernoten gooien,dat doet zo zeer.
Het kwam onverwachts dat Marlena het was. Zeker nu die broche van Nicole daar gevonden was. Het wees er wel heel erg op dat het Nicole was, zeker aan het eindequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef MasterHarmony het volgende:
Aflevering van vandaag was SUPER!!!
Marlena als the Salem Stalker niet echt geloofwaardig! maar ach kan er mee door!
Celeste had ook gekund, dat ze haar eigen visioenen uitvoerde. Maar dat kon eigenlijk niet meer, toen ze de stalker in het circus had gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 16:09 schreef JohnDDD het volgende:
Er was ook niet echtm eer een andere mogelijkheid
mja Lexie misschien
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:52 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat ik ga stoppen met kijken.
Marlii, ons DOOL huwelijk blaas ik hierbij af. Het spijt me dat ik je moet laten zitten.
Die andere Mickey ging met pensioenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:31 schreef asylum het volgende:
heeejjj
waarom was er vandaag ineens een nieuwe mickey?
Klinkt goedquote:Op zondag 4 december 2005 13:09 schreef JohnDDD het volgende:
DOOL #7: Murdering Marlena Strikes Again!
?
quote:Op zondag 4 december 2005 13:09 schreef JohnDDD het volgende:
DOOL #7: Murdering Marlena Strikes Again!
?
altijdquote:Op zondag 4 december 2005 11:08 schreef lugum het volgende:
waarom ga je niet meer kijken john? en zijn wij nog getrouwd marlii?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
- Marlena denkt terug aan het neerschieten van Abe, en we zien haar Jack vermoorden
quote:
Sinterklaas vond mij zo lief dat ik nieuwe foon heb gekregenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:10 schreef lugum het volgende:
[..]
![]()
zullen we de rest van de moorden ook nog te zien krijgen?
blij dat je er weer bentdacht even dat marlena je te pakken had gekregen of dat je met sinterklaas naar spanje was gegaan
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:11 schreef lugum het volgende:
[..]
zullen we met ons huwelijksreis naar salem gaan ?
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef -Marlii- het volgende:
nog 13 ..
Vanmiddag in DOOL
- Iemand breekt in bij het Kiriakis huis en doet de stroom uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]Ik heb de spoiler voor volgende week ook al gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb de spoiler voor volgende week ook al gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okay, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
okay, maar...Ja Hattie, werd gespeeld door de echte 2lingzus van DeidreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Haha
Marlena loopt weg. Celeste tegen John: "Ik voel de moordenares naderen"
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Oh, Celeste moest eens weten hoe dicht ze er bij zit !!Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja Hattie, werd gespeeld door de echte 2lingzus van DeidreJa idd Hattie en er was ook nog Samantha; in de jaren 80 werd Marlena vermoord, maar dat veroorzaakte zoveel woede bij de fans dat het haar tweelingzus Samantha bleek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
briljant
zeker als je zag dat dat de dag ervoor (of was dat ook gister?) vooraf werd gegaan door die geniale scene met lucas en will als ozzy en jack osbourne
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: