* -Marlii- Herinner zich nog watquote:Op donderdag 3 november 2005 18:20 schreef lugum het volgende:
bedankt,ik snap het![]()
lief van will dat hij sami troost![]()
Ik post hier al sinds topic 1, alleen is dit inmiddels mijn derde nick. Weet je nu wie ik ben?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef JohnDDD het volgende:
Chuva, ik heb jou hier nog niet eerder gezien geloof ik!
Was jij die -Kate- ??quote:Op donderdag 3 november 2005 19:01 schreef Chuva het volgende:
[..]
Ik post hier al sinds topic 1, alleen is dit inmiddels mijn derde nick. Weet je nu wie ik ben?
(ik had het nog eventjes gemeld in het vorige topic)
dan ben je er niet op vooruit gegaan... Dildo als...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:21 schreef Chuva het volgende:
Yep.
Dido isquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan ben je er niet op vooruit gegaan... Dildo als...![]()
dat zou ik ook wel willen,en dan vooral de laatste paar jaar van mijn leven niet meer kunnen herrinerenquote:Op maandag 7 november 2005 18:35 schreef JohnDDD het volgende:
ik wil ook mijn geheugen wissen zoals ze bij DOOL altijd doen zodat ik dan niets meer weet van de afloop
Waren die laatste jaren zo erg dan ??quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef lugum het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen,en dan vooral de laatste paar jaar van mijn leven niet meer kunnen herrineren![]()
voor mij hadden die jaren niet gehoevenquote:Op maandag 7 november 2005 21:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..] Waren die laatste jaren zo erg dan ??
Net zoon typetje als haar zeker ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
Deze week in Days of Our Lives:
-Nicole maakt een vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:-Na Mickey besluit ook iemand anders voor Tony op te komen
Toch niet iemand die ook een geliefde heeft verloren door die killer ??Was ergens te verwachten, zwangerschappen gaan bijna nooit goed in soapsquote:-Jennifer heeft een probleem met de babyHmm, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:-Victor en Tony werken samen om de echte moordenaar te pakkenquote:-Marlena wordt gekidnappedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Zit wat in .. hmm ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef MasterHarmony het volgende:
Het is in Days nu ontzettend spannend, maar na een beetje research is het wel duidelijk wie de moordenaar is, maar ik zal het niet vertellen, maar wel een paar punten zeggen:
2. Als Nicole de moordenaar zou zijn, zou ze dan al niet allang Victor hebben omgelegd!
Omdat ze de moordenaar gezien hebben, en vooral Roman ook verbaasd was, en al dacht dat Tony het was ..quote:3. En waarom zouden de geesten van Maggie en Roman zeggen dat Tony niet de moordenaar is?
Tony belde ook al paar x met zn vader, dat hij te ver was gegaan met Cassie ..quote:en dat laatste brengt mij op verrassende ideeen!:
de mogelijke verdachten die ik nu nog kan bedenken zijn:
1. Stefano: hij is toch in leven en neemt wraak!
Hoe gek is ze ??quote:4. Jan: wel toevallig dat zij nu terug komt!
er zijn genoeg mensen die alles al weten dus dit soort verhaaltjes zijn niet zo de moeitequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef MasterHarmony het volgende:
Het is in Days nu ontzettend spannend, maar na een beetje research is het wel duidelijk wie de moordenaar is, maar ik zal het niet vertellen, maar wel een paar punten zeggen:
1. Hoe kwam Nicole aan de brief die Roman had toen hij werd vermoord?
2. Als Nicole de moordenaar zou zijn, zou ze dan al niet allang Victor hebben omgelegd!
3. En waarom zouden de geesten van Maggie en Roman zeggen dat Tony niet de moordenaar is?
en dat laatste brengt mij op verrassende ideeen!:
de mogelijke verdachten die ik nu nog kan bedenken zijn:
1. Stefano: hij is toch in leven en neemt wraak!
2. John: hij blijkt toch niet alles te zijn vergeten wat bij hem is geprogrameerd!
3. Marlena: wel verdacht dat zij eigenlijk helemaal geen alibi heeft voor alle moorden!!!
4. Jan: wel toevallig dat zij nu terug komt!
Al met al denk ik niet dat Nicole, Tony of Victor de moordenaar is maar mijn feiten vind ik toch erg interresant!
Ik weet nog niksquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die alles al weten dus dit soort verhaaltjes zijn niet zo de moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |