* -Marlii- Herinner zich nog watquote:Op donderdag 3 november 2005 18:20 schreef lugum het volgende:
bedankt,ik snap het![]()
lief van will dat hij sami troost![]()
Ik post hier al sinds topic 1, alleen is dit inmiddels mijn derde nick. Weet je nu wie ik ben?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef JohnDDD het volgende:
Chuva, ik heb jou hier nog niet eerder gezien geloof ik!
Was jij die -Kate- ??quote:Op donderdag 3 november 2005 19:01 schreef Chuva het volgende:
[..]
Ik post hier al sinds topic 1, alleen is dit inmiddels mijn derde nick. Weet je nu wie ik ben?
(ik had het nog eventjes gemeld in het vorige topic)
dan ben je er niet op vooruit gegaan... Dildo als...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:21 schreef Chuva het volgende:
Yep.
Dido isquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan ben je er niet op vooruit gegaan... Dildo als...![]()
dat zou ik ook wel willen,en dan vooral de laatste paar jaar van mijn leven niet meer kunnen herrinerenquote:Op maandag 7 november 2005 18:35 schreef JohnDDD het volgende:
ik wil ook mijn geheugen wissen zoals ze bij DOOL altijd doen zodat ik dan niets meer weet van de afloop
Waren die laatste jaren zo erg dan ??quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef lugum het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen,en dan vooral de laatste paar jaar van mijn leven niet meer kunnen herrineren![]()
voor mij hadden die jaren niet gehoevenquote:Op maandag 7 november 2005 21:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..] Waren die laatste jaren zo erg dan ??
Net zoon typetje als haar zeker ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
Deze week in Days of Our Lives:
-Nicole maakt een vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:-Na Mickey besluit ook iemand anders voor Tony op te komen
Toch niet iemand die ook een geliefde heeft verloren door die killer ??Was ergens te verwachten, zwangerschappen gaan bijna nooit goed in soapsquote:-Jennifer heeft een probleem met de babyHmm, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:-Victor en Tony werken samen om de echte moordenaar te pakkenquote:-Marlena wordt gekidnappedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Zit wat in .. hmm ..quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef MasterHarmony het volgende:
Het is in Days nu ontzettend spannend, maar na een beetje research is het wel duidelijk wie de moordenaar is, maar ik zal het niet vertellen, maar wel een paar punten zeggen:
2. Als Nicole de moordenaar zou zijn, zou ze dan al niet allang Victor hebben omgelegd!
Omdat ze de moordenaar gezien hebben, en vooral Roman ook verbaasd was, en al dacht dat Tony het was ..quote:3. En waarom zouden de geesten van Maggie en Roman zeggen dat Tony niet de moordenaar is?
Tony belde ook al paar x met zn vader, dat hij te ver was gegaan met Cassie ..quote:en dat laatste brengt mij op verrassende ideeen!:
de mogelijke verdachten die ik nu nog kan bedenken zijn:
1. Stefano: hij is toch in leven en neemt wraak!
Hoe gek is ze ??quote:4. Jan: wel toevallig dat zij nu terug komt!
er zijn genoeg mensen die alles al weten dus dit soort verhaaltjes zijn niet zo de moeitequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef MasterHarmony het volgende:
Het is in Days nu ontzettend spannend, maar na een beetje research is het wel duidelijk wie de moordenaar is, maar ik zal het niet vertellen, maar wel een paar punten zeggen:
1. Hoe kwam Nicole aan de brief die Roman had toen hij werd vermoord?
2. Als Nicole de moordenaar zou zijn, zou ze dan al niet allang Victor hebben omgelegd!
3. En waarom zouden de geesten van Maggie en Roman zeggen dat Tony niet de moordenaar is?
en dat laatste brengt mij op verrassende ideeen!:
de mogelijke verdachten die ik nu nog kan bedenken zijn:
1. Stefano: hij is toch in leven en neemt wraak!
2. John: hij blijkt toch niet alles te zijn vergeten wat bij hem is geprogrameerd!
3. Marlena: wel verdacht dat zij eigenlijk helemaal geen alibi heeft voor alle moorden!!!
4. Jan: wel toevallig dat zij nu terug komt!
Al met al denk ik niet dat Nicole, Tony of Victor de moordenaar is maar mijn feiten vind ik toch erg interresant!
Ik weet nog niksquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die alles al weten dus dit soort verhaaltjes zijn niet zo de moeite
Voor het geval:quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef MasterHarmony het volgende:
nou WUP, als ik wel vind dat dit de moeite is dan post ik dat gewoon, er zijn meerder mensen die het wel de moeite zullen vinden!
sorry dat jij dat niet vindt!
Er staan [in het vorige] topic al wel vermeld wie het worden, ik weet het eigenlijk ook welquote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef MasterHarmony het volgende:
Logisch?!
nou Bo en Hope zouden helemaal niet logisch zijn! Wie wil er nou 3 politiechefs dood hebben! is toch zeker niet orgineel meer en naar een aantal pogingen om Hope te doden mislukt zijn, kunnen we die nu ook schappen: te verspelbaar! Nee het wordt iemand die we niet verwachten!
jah daar ging ik ook al vanuit, ik ga ook niet zeggen wie de moordenaar is ik weet het al, maar vindt het nu leuk om gewoon op de feiten te letten en er met andere over te praten!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Er staan [in het vorige] topic al wel vermeld wie het worden, ik weet het eigenlijk ook welWil alleen niet weten wie de moordenaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef JohnDDD het volgende:
Gerucht uit de VS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
En toch ben ik dr nog niet uitquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
er zijn wel aanwijzingen de laatste tijd
hele subtiele clues
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef JohnDDD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
Oh, heb ik niet veel gemist in dat kwartierquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
anyways vandaag...Tony en Victor hadden een gesprek. ze dachten beiden dat de moordenaar een vrouw moest zijn. Nicole hoorde alles. John ontvoerde Marlena. Tsja verder niets hoor.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef JohnDDD het volgende:
Volgende week in Days:
Een naaste van Bo is in levensgevaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Iemand plaatst een anonieme advertentie in de krant dat de identiteit van de moordenaar onthuld zal worden in het Horton CircusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Gelukkig het is een foutje .. pffquote:Hope schrikt als ze hoort dat ze Bo Brady gaan begraven.
Roman word begraven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door lugum op 12-11-2005 16:11:41 ]Wat is het punt van een punt
ow Patrick Brian?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:41 schreef JohnDDD het volgende:
De broer van Mimi is Patrick "Brian" Lockhart (en dan is er nog kleine Connor Lockhart)
Kleine Days-trivia trouwens:
Wat zijn de echte, volledige namen van Bonnie en Mimi? (Niet opzoeken graag)
Tja, ik zit niet altijd op FOK! Forumquote:Op zondag 13 november 2005 18:24 schreef MasterHarmony het volgende:
Jammer dat het hier zo stil is, Days is een geweldige show en ik ben echt mega fan, echt jammer dat er zo weinig animo voor is!
Nee dat snap ik, maar het blijft toch jammer!quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tja, ik zit niet altijd op FOK! ForumEn het is hier idd niet zo heel druk, maar niet iedereen die kijkt forumt ook
"kan je maandag om 4 uur? uhh nee dan moet ik dool kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef JohnDDD het volgende:
wie spreekt er dan ook om 4 uur bij de tandarts af
ik zorg er ook altijd voor dat ik nooit na drieën met mijn psych afspreek zodat ik iig niets mis
Als het echt niet andesr kan, spreek ik rond uur of 4 af .. anders doe ik het ook niet hoorquote:Op maandag 14 november 2005 22:52 schreef lugum het volgende:
[..]
"kan je maandag om 4 uur? uhh nee dan moet ik dool kijken"
dool is leuk maar ik lig er niet wakker van als ik het een keer mis.
Dat betekend dat ik ongeveer de enige ben die een theorie mag bedenkenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand al een mooie theorie voor de reden waarom er gemoord wordt?
Wie het weet mag het niet zeggen
Hij is geweldigquote:Tony vandaag
Hmm, ik dacht dat Sami het bijna had bijgelegd op de begrafenis van Roman ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Toch niet door RexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het vrijlaten van de tijger
quote:Nicole wordt vermist
quote:Oeh .. extra of per ongeluk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Argh, krijgt ze nu ook al visioenen die uitkomen ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Was te verwachten ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Krijgen we de moordenaar ook te zien ?? Of alleen weer het zwart zoals altijd het geval was ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wie wie wie is de volgende schuldige ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door -Marlii- op 17-11-2005 19:01:50 ]Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning![]()
je bedoelt expres?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Oeh .. extra of per ongeluk ?
[..]
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight![]()
quote:hier is het extra of per ongeluk
mja, komt door het dialect denk ik
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Wij krijgen de moordenaar ook te zien ja, over een week!Gaat voor de BHFH-award 2005!
I am the hole I can't get out of.![]()
Echt het gezichtquote:Op vrijdag 18 november 2005 07:31 schreef JohnDDD het volgende:
Wij krijgen de moordenaar ook te zien ja, over een week!
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
jaja gezicht en allesGaat voor de BHFH-award 2005!
Weten we eindelijk wie het is
Duurt me nu wel te langMaar ik wil ook niet weten wat er eigenlijk gaat gebeuren, of wie het is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
![]()
je hebt het rond volgende week wel door denk ik
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Haha okequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef JohnDDD het volgende:je hebt het rond volgende week wel door denk ik
Wil het nu ook wel x weten
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Wie denk je momenteel Marlii? Wie is de moordenaar?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Soms denk ik, ik weet het zoals met Tony, maar op andere momenten ..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Wie denk je momenteel Marlii? Wie is de moordenaar?
Misschien is het die ene Billie wel
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Ik weet al wie de moordenaar is, maar nu ik alle afleveringen gezien heb, begrijp ik heel goed dat er verwarring gezaaid wordt! Verschillende karakters worden/werden verdacht gemaakt! En nu is wel duidelijk dat Tony het niet is! als je tenmiste de aflevering van vandaag hebt gezien!![]()
Ik heb gezien vandaag, alleen de 1e min nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:34 schreef MasterHarmony het volgende:
Ik weet al wie de moordenaar is, maar nu ik alle afleveringen gezien heb, begrijp ik heel goed dat er verwarring gezaaid wordt! Verschillende karakters worden/werden verdacht gemaakt! En nu is wel duidelijk dat Tony het niet is! als je tenmiste de aflevering van vandaag hebt gezien!En kon het soms niet helemaal volgen omdat de ondertiteling het niet helemaal goed deed, en Engels niet echt mijn beste vak is.
Denk ook niet meer dat het Tony is, maar fijn dat je begrijpt dat ik de ontwetendeer niks meer van snap
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Tony in kistje was geweldig. Briljant!Gaat voor de BHFH-award 2005!
" Wat zit er toch wel niet allemaal in die kist"quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:22 schreef JohnDDD het volgende:
Tony in kistje was geweldig. Briljant!
Komt Tony dr uit
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Even een sfeerreportage:
Lijkt me een aardige vrouw in het echt die NicoleGaat voor de BHFH-award 2005!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: